Krenzler:Tak for billedet af Seansmiller's (og din egen også) Music Angel

Det er den næste der skal battle mod TR2075

Vi skal lige se Music Angel igen:
Seansmiller:Jeg ser frem til en go' kamp!Nu ingen 'dirty tricks',såsom at skifte rør midt i kampen!

Hmmm,ved nærmere eftertanke så kan du gøre lige hvad du vil(og hvad der er nødvendigt for at kunne hamle op....

) .....Jeg sætter som bekendt min lid til Tandberg.Hvad ellers?
Undertegnedes TR2075:
Sveske:Jeg er sikker på at vi finder ud af en aften hvor den står på Tandberg i rå mængder

Du må så blot 'nøjes' med mine TL3520 og ikke som før Studio Monitor's.Men det er altså til at leve med
X-ray:

Tandberg TT165
Orv,hvor er den bare F L O O O O T !!

Tillykke med den.Jeg var ved at falde ned af stolen da jeg så den idag.Nøøøøøøøj,mand!!

Jeg har aldrig set den før(jeg har aldrig set noget lignende

).Der er ingen billeder af den på
Norsk Radiohistorisk Forening Og ingen har tilsyneladende den model stående....Jeg er ikke i tvivl om at den er noget af en sjældenhed med stor indbygget herlighedsværdi

Tandberg TT165:
Den ser altså 100% mint ud.Dælme en flot sag!!

Og så lyder den oveni købet godt?Det er for fedt!
Endvidere har du min udelte respekt for at holde grejet så originalt som overhovedet muligt

Sådan skal det være
Her er min egen 100% originale Tandberg TT500 til hvad der svarer til ca 50 cigaretter

:
Den er jeg dælme glad for!!Forresten,X-ray,nu du har fået dig sådan et klenodie,så skal du ha' et kig i mine udbunker af vinyl.Der er en go' stak lp'er og masser af singler.Velkommen i klubben!
Roky:Du skrev til mig en dag at dine TL3520 ikke rigtigt blev brugt og at de var 'lidt for meget' i diskanten.Det vil jeg faktisk godt tro at de er på din TR2080,som jo i forvejen spiller til den lyse side.Og det gør TL3520 jo også,så det hele bliver nok for meget.Da jeg selv havde besøg af TR2080 henover en weekend(på Studio Monitor's

),da synes jeg at der var vel rigeligt liv i diskanten og lidt for lidt i bassen.Dette ændrede sig markant (til den bedste lyd jeg har hørt i dette årtusinde

) så snart jeg satte TR2075 tilbage på sin hædersplads
------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------ ----------------------
Det er ikke så meget jeg kigger efter Tandberg mere(eller rettere,i øjeblikket).Jeg har jo en del allerede

Jeg har i hvert fald rigeligt. Selvom der da stadig er lidt på ønskelisten.Men det kommer nok,når man mindst venter det(og til en hyggelig pris

). Men nu har jeg lige kigget på norsk qxl,og der er Tandberg ved at være regulære investeringsobjekter....se f.eks. denne
Huldra 12:
Jeg er af og til faldet over en tråd i det norske hvor denne model bliver debatteret,og jeg har aldrig hørt nogen sige noget særligt pænt om den.Faktisk er de pæneste ord jeg har læst om den,fra ovennævnte auktion

Den ligner lidt TR2080,men metrene sidder til højre her.Den er vel mest interessant på grund af at den er lidt sjælden.I wonder why?

Lydmæssigt når den ikke Huldra 10 til sokkeholderne,ifølge vores norske eksperter
Lidt info om Huldra 12
Jeg har jo erhvervet mig et ekstra sæt TL3520 som skal ha' nye ophæng på basserne.Der er intet sket endnu

Men det vennepar som jeg havde i tankerne,til dette sæt,vil meget hellere ha' et sæt Fasett'er.Ikke mindst fordi de kan hænge på væggen.Og her ofrer jeg mig nok.....lidt modstræbende,men alligevel

Det må blive Fasett'erne fra mit soveværelse,og så må jeg jo nøjes med TL3520 derinde i stedet for

Det går nok endda.
Med hensyn til TL3520,så er det vist ingen hemlighed at Tunghør ikke er ret begejstret for dem(er der en forbindelse til dit 'nick' der,Tunghør?

).Jeg er selv RET godt tilfreds,selvom jeg udmærket kan høre hvad det er at f.eks. Studio Monitor's gør SÅ meget bedre.Det ændrer ikke ved hvor vellydende TL3520 er i daglige

Men den er som sagt til den lidt lyse side,så den bør ikke kobles på en i forvejen 'lys' forstærker/reciever.
(En i teak og en i palisander.Tilsvarende i højre side

)