Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 19:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Tandberg setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 273
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 27 Januar 2009 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

X-ray skrev:

Guldtuborg skrev:
Kan du evt. hjælpe mig med hvordan jeg trækker den lange skala-snor til "L & M", på en Huldra 10. Jeg har service manualen, men kan ikke finde nogen beskrivelse, af den skala-snor montering det er det sidste jeg ellers mangler, at få lavet på den Huldra 10', så dur den igen

Jeg har også kigget i manualen nu - vi bruger jo nok den samme - der mangler lige side 8, hvor tegningen ellers skulle være. Du bliver nok nød til at bestille en ny snor -

- det gas, du ka' ta' det .   

Jeg har søgt lidt videre og jeg syntes, snoretrækket minder rigtig meget, om det som er i en Sølvsuper-11.

Det er muligt at snoren ikke har samme længde - men princippet tror jeg er det samme. Jeg går ud fra du har adgang til den manual ligeså . God fornøjelse med det. Snoretræk er altid hyggeligt - for det meste .

Hej X-ray, tak for den gode tegning, den kan da sagtens bruges som udgangspunkt, har jo prøvet at sætte skalasnor på en Tandberg TR 2080', så med den tegning skal det jo nok lykkedes  Så har jeg igen et hygge projekt til et senere tidspunkt
Her er et billed af min Huldra 10', hvor man kan se skalasnoren som har givet op  det sker jo på vintage grej  

Til top Vis stiv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stiv

kvaal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2004
Lokalitet: Norge
Sendt: 28 Januar 2009 kl. 18:55 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:
kvaal:Tak for roserne Med hensyn til omtalte annonce,så vil jeg mene at selvom det skulle være en trykfejl og der således skulle ha' stået 500 NKr,så synes jeg stadig det er langt ude.....pladespilleren er intet værd og sælger skriver ikke hvad det er for en båndoptager,kun Modell 6X.Det kan være både den der har 2 spor(62 X) eller 4 spor(64 X).Den sidste er den mest interessante Var det ikke dig,kvaal,der fortalte at Johnny Cash engang indspillede et helt album på en Modell 64 X? Altså at båndet blev masterbånd for lp'erne?Ved du eventuelt hvilket album der er tale om?

Jeg så dette omtalte platecover hos en venn som jeg har mistet kontakten med, han har flyttet. Det var fra slutten av 50- eller begynnelsen av 60-tallet. Jeg tror det var modell 62 (altså den uten "x" som ble brukt) forskjellen er vel ikke annet enn med/uten crossfield.

Tandberg har en egen plass i norsk historie og i nordmenns bevissthet. Apparatene går for gode priser her - men det viste eksempel var ekstremt. Jeg har ikke sett lignende.
Til top Vis kvaal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kvaal

bl@bazic.dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2008
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 28 Januar 2009 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Til Gultuborg

Hej!

Jeg har en side fra maualen for Huldra 10 m. instruktion for montage af skalasnørrer

Send mig en mail på: bl(fjern)@bazic.dk  og jeg sender den til dig. den ligger som PDF fil, derfor.

M.v.h.

Børge

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 29 Januar 2009 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Rimeligt uskarpe billeder,og den er klart flottere i virkeligheden Men et par stemningsbilleder skulle I ha'

X-ray
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 Januar 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

Så smider jeg også lige et par billeder af min ny tilkomne TR1055. Den trængte til en ordentlig overhaling - fejl mange forskellige steder i den. Bla.  i tuner - mute - protection - strømforsyning og så var den højre udgangsforstærker brændt af . Så det var en større tur. Det er vel OK, når man køber den som defekt - og tydeligt gået retur uden rep. fra et værksted . Men som skrevet tidligere - den her skal bare op at køre - og den skal være rigtig god. Jeg fik lyttet lidt på den idag og det varer ikke længe, før den er klar. Udgangene får lige nogle nye 'lytter' - så tror jeg den er der . RIAA'en havde jeg lige ude til et check. Så har jeg fået lidt lys i den og en rengøring - det begynder at ligne noget. Ellers bliver næste step på med olie/kabinet og så er jeg klar til afprøvning - spændende om den kan vippe TR1000 af pinden . Og så billederne.

Go' aften.

stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Januar 2009 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

Hallo X-ray, tillykke med den TR 1055'  er din model til 220 volt  havde forstået det sådan, at en TR 1055' er en ændret TR 1040' som nu har pre in/-amp out, og markedsført i usa som TR 1055', der jo anvender 110 volt.

Jeg fandt lige en billed, som viser det flotte lys i TR 1055' De fire små lampe lys (til højre), og de to tunings metre, er magen til dem på min Huldra 10' (genbrug)   Men nu har jeg jo et problem, at finde de rigtige Tandberg højttalere til min Huldra 10'

Hey Børge, har sendt dig en PM, mange tak for tilbudet, ser frem til den pdf fil   

Marantzman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2007
Sendt: 29 Januar 2009 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

Hej X-ray

Det er et meget smukt eksemplar du dèr har fået fat i. Tillykke med den. Jeg kan forestille mig at den lyder rigtigt godt. Glæder mig til at se billeder med olièret kabinet!

God aften

Til top Vis Marantzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marantzman

X-ray
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Januar 2009 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Guldtuborg skrev:
Hallo X-ray, tillykke med den TR 1055'  er din model til 220 volt  havde forstået det sådan, at en TR 1055' er en ændret TR 1040' som nu har pre in/-amp out, og markedsført i usa som TR 1055', der jo anvender 110 volt.

Min er en 220 volt's model. Den har ikke pre in/out. I forhold til 1040 har den: Større nettrafo, andre udgange, dobbelt strømforsyning + HT-relæ ala 2075. Ligeledes har den ikke FM-presets som vel er mest normalt på en TR1040(P), i hvert fald dem jeg har . I øvrigt er min TR1055 den første jeg har set i den serie, hvor ikke den rød+grønne film/folie foran de små lamper(stereo-loudness-hi-low etc.) er brændt af . Den er også brændt på den som du viser - ses tydeligt at det hvide lys skinder igennem - henne over vol. bal. bas. diskant(treble).

Sov godt.

X-ray
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Januar 2009 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

Og så kom jeg i mål med den - nu er den røget i stuen, så jeg kan få testet den ordentligt af . Den skal jo gerne være 100% klar til næste Lørdag . Har faktisk allerede fundet et lille problem med den. Et lille 'brum-problem' som der faktisk også var med min TR1000 - det skal jeg prøve, at nå, og få rettet . Jeg syntes den er blevet flot.

Uhhh - den er fin .

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Sendt: 31 Januar 2009 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

< http-equiv="Content-" content="text/; charset=utf-8">< name="ProgId" content="Word.">< name="Generator" content="Microsoft Word 11">< name="Originator" content="Microsoft Word 11"><link rel="File-List" href="file:///C:%5CUsers%5CHenrik%5CAppData%5CLocal%5CTemp%5 Cmsohtml1%5C01%5Cclip_filelist.xml" target="_blank">< style>

Ved at være længe siden jeg har postet noget i tråden

Guldtuburg: Hvad har det givet at beklæde TL3520 med skum på fronten? Den er godt nok blevet flot din Huldra 10 – Har du prøvet at bruge den som den aldeles fremragende forforstærker den vidst er?

X-ray: Din TR1055 er godt nok også flot – Tvivler ikke på at dem smarker mås

Jeg har fået noget så moderne som en Squeezebox v3 – og den er jeg dæleme blevet glad for. Den kan tage alle netradiokanaler i denne verden og så kan den streame musik trådløst via en server/pc. Der er masser af opgraderingsmuligheder i den, hvis man ønsker det; Strømforsyning og ekstern DAC.

For et par uger siden modtog jeg nye kondensatorer til SM – Men skønt de var temmelig dyre målte de ikke bedre end de 30 år gamle komponenter der sad i – så de røg retur

Jeg synes godt nok det er fantastisk de stadig måler så godt

Så til lidt billeder:

En gang i mellem kommer TR2075 ind og vende i racket - Men ellers bruger jeg normalt TR2080 som forforstærker. Den er bra

Fortsat go' dag

Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Februar 2009 kl. 08:19 | IP-adresse registreret  

Guldtuborg:Flot billede af Tandberg TR1055 Med hensyn til Huldra 10,så kommer du langt med en af de små højttalere til den.F.eks Hifi System 12 eller 20.TL1210 er også en go' lille højttaler til Huldra 10 Huldra 10 har ikke helt kræfter til at drive TL3520.Det har jeg prøvet her,og det går ikke TR1055 kan nok sagtens drive TL3520.Den bliver dog en anelse forpustet når den skal drive et sæt Studio Monitor's

Roky:Endnu en stribe lækre billeder af dit ydmyge grej Flot ser det ud! Jeg er enig i at en TR2080 er en meget lækker sag......men selv kan jeg dårligt eksistere uden det lækre blå lys fra TR2075,for slet ikke at tale om lyden fra TR2075.Men jeg tror gerne at du har go' lyd på dine 7 kvadratmeter,med TR2080 som forforstærker

X-ray:Din Tandberg TR1055 er godt nok flot!Den ser helt mint ud i træværket.Er den det?

------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------ -----------------------

Jeg har ikke så meget Tandberg tilbage,som ikke er i dagligt brug(eller næsten dagligt brug) Og målet er at der faktisk kun skal være grej tilbage der bruges,her i huset.Jeg er blevet ret træt af at ha' stabler af grej stående i soveværelset som båre står der.Intet af det kan iøvrigt hamle op med grejet i stuen,så det må videre til værdigt trængende
Her er noget af det sidste som er på vej til en go' veninde:

Det er en lækker Tandberg TR2045 med et sæt lækre Tandberg Fasett'er Min veninde fik selv lov til at vælge farven,da jeg har alle tre farver som Fasett (type 2) blev lavet i.Hun ville meget gerne ha' dem i hvid.Setup'et bliver udlånt på ubestemt tid(det må bare ikke sælges) Jeg ved at hun bliver meget glad for dette højkvalitets grej

X-ray
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Februar 2009 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:
X-ray:Din Tandberg TR1055 er godt nok flot!Den ser helt mint ud i træværket.Er den det?  

Nej det er den ikke - der er lige et par enkelte skrammer. Den bestod faktisk ikke week-end testen . Kranen opdagede straks at der var 'et eller andet' med netafbryderen - så den er jeg netop ved at skifte. Og plejer der ikke at være 'faste-stationer'(presets red.) var kommentaren! Og først derefter blev der lagt mærke til, at det ikke længere var TR1000 som stod der .

Så altså en ny afbryder og så skal jeg efter den mht. brum indstråling fra nettrafo til udgangs forstærker - ganske som på TR1000. Så nu har jeg travt, hvis den skal stå klar Lørdag  - og det skal den. Ellers må jeg tage natten med .

Go' dag. 

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Februar 2009 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  

X-ray:Nu skal du ikke blive stresset Jeg er helt sikker på at vi sagtens kan leve med din TR1000 på lørdag Den gjorde det jo ualmindeligt overbevisende på dine Hifi System 15 i sommer,så vidt jeg husker

Har du iøvrigt set denne? : TD165
Heftig pris,men lidt af en sjælden sag Hvad sælger så har lavet ved støvlåget har jeg ikke liiige fantasi til at forestille mig.....er det mon også beklædt i palisander....?

Go' mandag

X-ray
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Februar 2009 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Tante Berg: Jeg bliver ikke stresset - bare rolig . TR1055 er klar igen. Hvis det skulle gå galt (så gifter vi os) nej' - så tager vi da bare en TR2075 eller TR1040 eller.... Jeg tror godt jeg kan garantere for god lyd på lørdag - jeg er begyndt at slæbe med hjem . Og lave ekstra  HT-kabler til evt. hurtige udskiftninger .

Jeg har godt bidt mærke i den sag - TD165. Men mest pga. at dér er lige den 'center-adaptor', som jeg mangler til min .

Mærkeligt at jeg ikke er rendt ind i en endnu  - tålmodighed lønner sig, håber jeg .

X-ray
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Februar 2009 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Så er det weekend, lørdag = jule-frokost tid - bedre sent end aldrig . Vi er et par stykker 'Tandberg-freaks', der ud over sild og snaps, skal nyde følgende:

Menu-1:  TD165 - TR1055 - Hifisystem15 ser.1

Menu-2:  CD3015A - TR1000 - Hifisystem15 ser.2

Tilbehør/mix: TR2075 - Sansui AU999 - Dynaco A25X.

Det skal nok blive godt - vi ses .

Go' week-end.

stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Februar 2009 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Roky skrev:

Ved at være længe siden jeg har postet noget i tråden

Guldtuburg: Hvad har det givet at beklæde TL3520 med skum på fronten? Den er godt nok blevet flot din Huldra 10 – Har du prøvet at bruge den som den aldeles fremragende forforstærker den vidst er?

En gang i mellem kommer TR2075 ind og vende i racket - Men ellers bruger jeg normalt TR2080 som forforstærker. Den er bra

Fortsat go' dag

Hey Roky, gode billeder du oploader her

Det med at beklæde frontpladerne med filt, på dem til mine TL 3520', og derefter montere et fint sort fluenet yderst, går kun godt hvis jeg samtidigt også piller lidt i delfiltrene så mellemtonen bliver lidt mørkere/-varmere jeg kan godt selv lide resultatet

Hallo Tante Berg, hvisd du falder over nogle af de Tandberg højttalere, som du mener passer særdeles fortræffeligt, med en Huldra 10' er du meget velkommen, til at give mig et vink med en vognstang  Hvordan mon sådean en Huldra 10' og Tandberg Fasett højttalere spiller sammen  det må jeg da få afprøvet, den er jo helt oplagt når jeg har både-og

X-ray skrev:  

Så er det weekend, lørdag = jule-frokost tid - bedre sent end aldrig . Vi er et par stykker 'Tandberg-freaks', der ud over sild og snaps, skal nyde følgende:

Go' week-end.

Husk lige at tage masser af foto's, inden snapsne m.m. tager overhånd  god fornøjelse 

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Sendt: 06 Februar 2009 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

God fornøjelse X-ray, og selvfølgelig også jer andre

Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Februar 2009 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

X-ray skrev:

Go' week-end.

Så er den store dag oprunden og jeg er en af festdeltagerne Jeg slæber udvalgte og udsøgte lp'er og cd'er med,samt en umanerlig tørst Det bliver helt rart at genhøre de lækre gamle grejer igen.Og igen er min lidt for lækre Tandberg 3015(cd-afspiller) med.Med andre ord,ren og uforfalsket Tandberg-lyd!! Det KAN ikke gå galt

Jeg er ellers noget frustreret her på morgenkvisten.....jeg har jo haft Tandberg TR2045 inde og spille her i stuen.I den forgangne uge er det gået over al forventning.Fed lyd og stort set ingen halløj med den.Jeg slukkede ikke for den i nat da jeg gik i seng.Da jeg kommer ind i stuen her til morgen,så står TR2045 bare der på gulvet-mørklagt!Men med strøm på.Den er helt og aldeles 'død'. I situationen er jeg glad for at det sker her,og ikke hos min veninde,som den jo er tiltænkt.Men det er godt nok mystisk at den bare står og 'dør'.Jeg har tjekket sikringen,men synes ikke at den ser ud som om den er gået....selvom glasset er lidt svedent.Tråden derinde ser(med mine lægmands øjne) intakt ud.Jeg tager sikringen med,så X-ray lige kan bedømme den......:

Det spiller ellers godt,når det spiller

Guldtuborg:Højttalere til din Huldra 10,siger du?Dine TL3520 er lige tunge nok for din Huldra 10.Jeg har selv prøvet.Jeg vil mene at du skal holde dig til 4 Ohm's højttalere,gerne af mærket Tandberg Hvis jeg ellers får taget mig sammen i kommende uge,så får du en melding om hvor vidt Fasett'erne er gode på Huldra 10(skal nok ta' mig sammen).Ellers kan jeg anbefale TL1210 og Hifi System 12(og 20).Og mon ikke Hifi System 13 og 15 også er et godt valg?Det vil jeg gætte på at det er Jeg kunne også forestille mig at TL1520 og TL2520 er glimrende valg til Huldra 10.Men du har da vist allerede selv Fasett'er,har du ikke?Bare prøv    

Go' Tandberg weekend

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Februar 2009 kl. 10:35 | IP-adresse registreret  

Så har de værste tømmermænd lagt sig,og det er på tide at kommentere lidt på lørdagens festligheder Der var lagt i kakkelovnen hjemme hos X-ray Deltagerne var,udover X-ray selvfølgelig,Seansmiller og undertegnede.Vi startede med at spise en lidt forsinket julefrokost.Lækker mad og med øl og snaps (og vodka!) ad libitum.Her blev niveauet lagt!

Ovenstående billede er skudt inden løjerne for alvor tog fart Til venstre har vi Tandberg TR1055,i midten Tandberg TD165(pladespiller fra Thorens) ovenpå Tandberg TCP3015A,og til højre Tandberg TR1000.Højttalerne er et sæt Hifi System 15
Vi startede med at spille på TR1055 som er den 'nyeste' af recieverne.Den er i hvert fald den sidste i 1000-serien,inden TR2075 overtog tronen i 1975
Ret hurtigt måtte vi erkende at TR1055 ikke er et oplagt valg til Hifi System 15.Jeg vil tro at TR1055 vil spille fantastisk på et sæt TL5010....men det har vi til gode at få prøvet.
Heldigvis var X-ray forberedt og havde selvfølgelig taget TR1000 med.Og det hjalp jo gevaldigt at sætte TR1000 til at spille på Hifi System 15 i stedet for TR1055.Der var synergi så det ville noget!
Så hvorfor ikke stakke to sæt Hifi System 15?Mere af det alt gode Det er ikke altid heldigt at stakke højttalere,men i dette tilfælde blev lyden bare endnu federe!!

4 stk Hifi System 15.....det er 4 gange 12" basser!!
Jeg må sige at jeg var og er dybt imponeret over hvor højt det setup kan spille......meget højere end vi kunne klare! Utroligt at grejet kan holde til det!! Det er trods alt henad 40 år gammelt.....Men der er altså fuld fart på

Der manglede ikke noget i lørdags.....

(for den opmærksomme,så ER det en kaffeplet på min mave; )

Jeg skal undlade at gå i detaljer,det vil jeg lade andre om Men det var en yderst vellykket aften i rigtigt hyggeligt selskab 1000 tak for i lørdags,X-ray og Seansmiller.Super lækker mad,X-ray Det var verdensklasse!
Det er først idag(mandag) at jeg så småt er i bedring......

P.S.Angående min TR2045 som havde 'skudt' en sikring.....X-ray sagde at det ikke var et godt tegn at den skyder en sikring mens den er tændt.X-ray har været så venlig at gi' mig et par nye sikringer.Jeg skiftede sikring på TR2045 og satte den i stikket.Og straks begyndte det at ryge op fra ribberne bagerst på apparatet Jeg slukkede straks og pillede låget af.Men jeg kan ikke umiddelbart se hvorfra røgen kom.Men jeg gætter på at det er en af transistorerne der er futtet af
Nu var denne TR2045 tiltænkt en god veninde.....jeg har nu sat de hvide Fasett'er på min sidste Huldra 10.Og det lyder fremragende Så det bliver altså til Huldra 10 og et sæt hvide Fasett'er til min veninde.Så vil tiden vise hvad der skal ske med TR2045,som iøvrigt er et flot apparat,men temmeligt dødt lige nu....

Guldtuborg:Ovenstående skulle gerne besvare dit spørgsmål

seansmiller
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006
Sendt: 09 Februar 2009 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

Hermed melder næste offer sig på banen efter en heftig og noget forsinket julefrokost.  Selv da jeg skulle op i dag var jeg helt klart en mærket mand.

X-ray og Tante: Tak for en fed aften med masser af det hele! Superlækker mad, våde varer ad libitum og Tandberg i lange baner.

Jeg har desværre ikke nogle billeder til at illustrere omfanget af grejet, men det har Tanten jo alligevel fået gjort så flot.

Jeg havde selv haft fornøjelsen af at høre dine British racing green minipods, X-ray, som ses her nedenfor, spændt for TR1000 med TD165 som lydkilde, ved vores forrige julearrangement for 1½ måneds tid siden, og det lyder temmeligt godt synes jeg. Man kan i hvertfald ikke høre at der ikke står Tandberg på dem (Tante).

Vi startede jo som sagt ud med ét sæt Hifi System 15 på henholdsvis TR1055 og derefter TR1000, og ifølge min hukommelse syntes jeg ikke at der var noget egentligt vundet ved springet fra de små grønne op til de de store Hifi System 15. Men da det andet sæt blev tilkoblet TR1000, sammen med det første, så satte løjerne i gang! Så skal jeg love for at lyden blev fyldt ud i stuen. TR1000 leverede et, må jeg sige, umanérligt højt lydtryk til de stackede højtalersæt, og det med en 2 ohm's belastning. Du store Tandberg!!!

Vi nåede i øvrigt aldrig at få lyttet på Sansui/Dynaco, for det var lige pludseligt for "sent" at rode med mere grej. Det må vi have tilgode til en anden gang, hvis det for lov til at komme så vidt, ikke mindst for naboerne.

Hvordan så der i øvrigt ud i stuen søndag morgen X-ray? Var du nødt til at ringe til ISS, eller er resterne af bohaven overgået til kirkens korshær?

<< Forrige Side af 273 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes