| Forfatter |
|
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 07 December 2003 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
magik skrev:
ctacta skrev:
|
Det vil jeg fraråde, for så skal du afmontere LED-diode og knap og evt. vippeklap på fronten, og det kræver at du skiller meget af. Og derefter afdække store områder, finde en farve der matcher (det bliver meget svært/umuligt i dåser, da Sony's sølvfarve er unik og lidt blålig). Endelig vil garantien også helt bortfalde på dit fjernsyn når du bemaler det, selv på en lille del. Det går ind under uatoriseret indgreb, selv om det er udvendigt 
|
|
|
Det lyder lidt voldsomt. Nu tænkte jeg nærmere på noget i retning af en tusch (selvom det godt nok ikke var det jeg skrev). 
|
|
|
Ja okay, jeg er altid så perfektionist at det gør helt ondt. Det kan du da overveje, men det bliver aldrig perfekt. Du vil altid kunne se det, især med alderen.
|
| Til top |
|
| |
afm| Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 07 December 2003 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
f**k man så havde de udsolgt af den model 
nå men så skal jeg til Odense og købe det en af dagene for en plovmand mere __________________ Søren
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 07 December 2003 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var så vidt jeg ved også et LØRDAGS-TILBUD, så der var nok udsolgt igår, man skal være hurtig! Det går stærkt, især med katalogtilbud, det er ofte i meget begrænset antal, blot for at tiltrække kunder i butikken. Op med humøret du  jeg er endnu mere depri end dig, jeg har et spritnyt Sony 36" stående ude i gangen som venter på flyttefolk der kan engang i næste uge. Suk suk
|
| Til top |
|
| |
afm| Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 07 December 2003 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm.. så er dem der laver merlin reklamerne dårlige til at stave , for der stod WEEKEND TILBUD, tror det var over hele landet.
Havde bare sådan glædet mig.
__________________ Søren
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 07 December 2003 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Op med humøret du jeg er endnu mere depri end dig, jeg har et spritnyt Sony 36" stående ude i gangen som venter på flyttefolk der kan engang i næste uge. Suk suk  |
|
|
Hehe.....jeg er i samme situation....næsten.
Der står en lækker denon AVC-A1SR og venter på mig et sted på nordsjælland, men jeg skal liiiiige ha' lånt en bil først! Laaaang ventetid!   
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 07 December 2003 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
jdg1 skrev:
ctacta skrev:
|
Jeg sidder i dag med at nyt 36" HQ100 ude i gangen. Det vejer et ondt år og kan kun flyttes ind i stuen af professionelle flyttefolk, så jeg venter til imorgen med at ringe til flyttefirmaet. Jeg skal ikke have ridset eller ødelagt noget.
|
|
|
hehe....use the force?? 
Vi var to gutter der fik slæbt mit Panny TX36PD30 op til 5. sal.
Jeg gør det aldrig igen! Var stiv i hele kroppen flere dage efter.....
|
|
|
Hehe Ja the force svigter mig for tiden, men jeg er jo også gammel iflg George Lucas.
Jeg har da også selv båret mit op med DHL manden, det vejer 96kg i org. emb. fra gaden til 2. sal. Det var hårdt. Men at bære rundt på det inde i en lejlighed, og med 4 cm fri plads igennem en dør, det gør det umligt at flytte det forsvarligt. Det kræver rullevogn og måske en palleløfter det kan stå på. Derfor flyttefolkene, jeg vil heller ikke ødelægge min ryg, den kan man ikke købe nede i en shop. Jeg håber ikke det går i stykker og skal til rep. en dag, sikke et arbejde og besvær.
|
|
|
En palleløfter! 
Jeg tror en rullevogn er nok og 2 mand skulle ku' klarer det.
Hvis den ene vipper kassen med fjernsynet indeni opad, kan den anden rulle vognen ind under - og så sidder den der. Nu er fjernsynet vel forhåbentligt beskyttet med flamingoer, så skade tager det ikke.
HQ100? Det lyder spændene. __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2003 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
ctacta skrev:
Op med humøret du jeg er endnu mere depri end dig, jeg har et spritnyt Sony 36" stående ude i gangen som venter på flyttefolk der kan engang i næste uge. Suk suk  |
|
|
Der står en lækker denon AVC-A1SR og venter på mig et sted på nordsjælland, men jeg skal liiiiige ha' lånt en bil først! Laaaang ventetid!   
|
|
|
Jamen dog! Du er vist på opgradering. Skal du så også have skiftet B&W'erne ud? __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2003 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jannick skrev:
jdg1 skrev:
ctacta skrev:
|
|
|
|
|
Jamen dog! Du er vist på opgradering. Skal du så også have skiftet B&W'erne ud?
|
|
|
Nej ikke indtil videre.
Det tror jeg hverken bankbogen, stuen eller kærestens tålmodighed, er stor nok til lige nu .
Jeg prøver at gøre det i "etaper", selvom stuens størrelse nok ikke kan omgås på samme måde som de to førnævnte......
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 07 December 2003 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
2 stærke mand kan IKKE løfte fjernsynet, der er ubalance, da man skal have fat bagi og siden med et "håndtag" Fronten vejer så meget at der også skal være en til at holde der, altså 3 mand. Har desværre ikke noget jeg kan køre/trille det igenne stuen på. Der hvor det skal stå, der er kun 16cm fri plads til hver side, da der er fritlagte bjælker overalt i denne her lejlighed. Det er derfor en opgave for flyttefolk. Vi havde med lid besvær (pladsen) rimelig let ved at tage mit "gamle" FQ80 i 32" ned, det er nu solgt. Tro mig, det er en KÆMPE kasse det 36" fjernsyn. Ja HQ100 serien skulle sparke røv, jeg glæder mig også som et lille barn, men blive depri hver gang jeg går forbi ude min entre.
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2003 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
|
2 stærke mand kan IKKE løfte fjernsynet, der er ubalance, da man skal have fat bagi og siden med et "håndtag" Fronten vejer så meget at der også skal være en til at holde der, altså 3 mand. Har desværre ikke noget jeg kan køre/trille det igenne stuen på. Der hvor det skal stå, der er kun 16cm fri plads til hver side, da der er fritlagte bjælker overalt i denne her lejlighed. Det er derfor en opgave for flyttefolk. Vi havde med lid besvær (pladsen) rimelig let ved at tage mit "gamle" FQ80 i 32" ned, det er nu solgt. Tro mig, det er en KÆMPE kasse det 36" fjernsyn. Ja HQ100 serien skulle sparke røv, jeg glæder mig også som et lille barn, men blive depri hver gang jeg går forbi ude min entre.
|
|
|
Jeg kan naturligvis godt forstå at det er umuligt hvis du ikke har noget som kan bære og køre. Løfte tv'et skal man i hvert fald ikke, der tror jeg du misforstod mig. Jeg kender det med at løfte. Jeg arbejder hos et møbelfirma og i går skulle vi tømme vores lager p.g.a flytning til et større lager - og det var et helvede. Der var deriblandt også møbler som vejede over de 100 kg. Vi brugte selvfølgelig også palleløftere og rullevogne - og en stor lastbil. 
Men du må da være utålmodig. Havde det været mig, havde jeg flyttet sofaen ud på gangen, skåret emballagen op og ladet øjnene falde i staver over tv'et.  __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2003 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
Jannick skrev:
jdg1 skrev:
ctacta skrev:
|
|
|
|
|
Jamen dog! Du er vist på opgradering. Skal du så også have skiftet B&W'erne ud?
|
|
|
Nej ikke indtil videre.
Det tror jeg hverken bankbogen, stuen eller kærestens tålmodighed, er stor nok til lige nu .
Jeg prøver at gøre det i "etaper", selvom stuens størrelse nok ikke kan omgås på samme måde som de to førnævnte......
|
|
|
Hvad skal du så bruge sådan en stor fætter til? 
Det er da mere end rigeligt for højtalerne.  __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2003 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Well, den er købt brugt og det var et godt tilbud!
den avr-3802 jeg har nu er bare ikke særlig god i stereo (for at sige det mildt)
og lidt opgradering over hele linien skader vel ikke .
uhmmm......mere power, bedre stereo, bedre surround!
bliver lækkert!!.......begynder næsten at græde igen pga. utålmodighed...

|
| Til top |
|
| |