Emne: Problem på HIFI4All? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
kontrast Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er et vanskeligt spg at svare entydigt på, der bliver stillet. Det er jo nemt at se at der er nogle som skriver vildere end andre, men hvis de ikke gjorde det, så kunne det nok være helt ligemeget.
For mig at se, handler det om at der er temmelig mange tråde med kun høj tomgang og jeg tror de vilde gerne vil speede tingene lidt op ved at komme med en frisk kommentar. Men det ser ud til at genere de andre, som gerne vil fortsætte den jævne (tom)gang.
Dermed er jeg til dels enig at i det hænger sammen med trådens generelle interesseniveau. Hvis det er en tård hvor man faktisk selv kan regne ud hvad der kommer til at ske de næste 5 sider, ja så gider man enten ikke se det eller man går i irritation ind og lægger en ordl**t. Frisitelsen er stor, for der er mange som ikke klarer at se en sump af indlæg hvor det ene er mere lamt end det andet.
Og enig i at der sker nok for lidt fra redaktionens side, der cope/pastes nyheder og en enkelt test rammer forsiden, men eller ikke så meget. Og moderatorerne er (endnu) mindre synlige end før i tiden.
Det kan nemt vaskes af med en logisk kommentar om at det her jo er brugeres forum "...og det bliver ikke bedre end I selv gør det til" o.s.v. i den dur, men det er kun det halve svar. Man åbner ikke en institution og lader personalet gå hjem.
Jeg vil fortale for en komplet shut down i 3 måneder. Luk hele pibetøjet. Så kan vi se om det hjælper. Det vil helt sikkert få sat afhængigheden på prøve for alle parter. Og det vil give alle et pust til at samle tankerne. Det sker nok ikke, for afhængigheden af sponsorer og vise versa, læsere og andet der er sat i moment kan nok ikke klare en kold tyrker.
Men et eller andet uventet skal der ske. Vi kommer aldrig op på den chatkultur som nordmænd og svenskere har, det er helt udelukket. Men bedre end det er nu, kan det godt blive.
|
| Til top |
|
| |
Hamster Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 144
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
At lukke siden i en periode kommer der næppe noget godt ud af. Så forsvinder brugerne bare andre steder hen og kommer næppe tilbage. Det er selvfølgelig også en måde at luge ud i brugerne på...
Når folk sidder trygt og anonymt bag skærmen er det alt for let at fyre dumme eller i bedste fald intetsigende kommentarer af. 
Man kunne overveje om brugerne skal lade sig registerere med navn og adresse (der dog kun skal være kendt af redaktionen) for at kunne bruge forum. Man kunne overveje at lade en del af forum være åbent for alle brugere, mens dem, der tør være ved deres identitet, kan få adgang til et udvidet forum.
Vil man snyde kan man naturligvis stadig det, men det er da noget, man kan overveje for der er godt nok for mange deltagere herinde, der ikke har lyst at bidrage med andet end ævl og kævl! 
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kontrast - tak for dit feedback! 
kontrast skrev:
| Og enig i at der sker nok for lidt fra redaktionens side, der cope/pastes nyheder og en enkelt test rammer forsiden, men eller ikke så meget. |
|
|
Mht. nyheder, så er det jo typisk nogle vi får fra div. producenter/distributører og som vi - efter visse rettelser - lægger ud på siden. Vi kan naturligvis blive bedre til selv at komme ud og "opsnuse" nyhederne - forhåbentligt sker der fremgang på dette område.
Fsva. tests og artikler, så er der den seneste måned lagt fire besøgsartikler og tre tests ud på siden. Det er over gennemsnittet i forhold til tidligere. MEN - det kan og vil blive bedre Jeg ved at der er rigtigt mange spændende tests på vej - af vidt forskelligt udstyr og i ganske forskellige prisklasser. Derudover håber vi, at vi snarest kan supplere besøgsartiklerne (som der også er flere på vej af) med mere dybdegående artikler om diverse emner.
Der er sket store ændringer i redaktionen efter ejerskiftet - giv det lige lidt tid og jeg tror, at der kommer fuld damp på kedlen!
kontrast skrev:
| Og moderatorerne er (endnu) mindre synlige end før i tiden. |
|
|
Dette er et vanskeligt punkt. Efter ejerskiftet var der en del elementer på dette forum, der lige skulle "prøve grænserne af". Derfor var vi særdeles aktive på dette tidspunkt og var ret konsekvente i vores moderation af trådene. Dette medførte en del kritik - både på dette forum og på andre fora - og vi blev beskyldt for overdreven "censur" og for at lægge en for hård linie. Man skal være usædvanlig partisk for ikke at indse, at en del af denne kritik muligvis var en anelse berettiget, om end baggrunden for den hårde linie ikke var tydelig for alle brugerne.
Kritikken tog vi til efterretning og vi har forsøgt os med en mere "åben/tilbageholdende" linie i håb om, at brugerne i de fleste tilfælde kan redde trådene ud og opføre sig nogenlunde anstændigt (som du selv skriver, så er der ikke meget fut i et forum fyldt med "forsigtig-per'er").
Denne "afslappede" stil har så vist sig ikke at være helt optimal, så løsningen skal muligvis findes ved den velkendte "gyldne middelvej". Som nævnt i mit tidligere indlæg, er ingen af os ufejlbarlige og vi prøver konstant at blive bedre 
kontrast skrev:
| Man åbner ikke en institution og lader personalet gå hjem. |
|
|
Vi er bestemt ikke "gået hjem", jf. ovenstående. 
kontrast skrev:
| Vi kommer aldrig op på den chatkultur som nordmænd og svenskere har, det er helt udelukket. Men bedre end det er nu, kan det godt blive. |
|
|
Ja det kan, og skal, det blive - ved en fælles indsats fra brugerne og teamet bag sitet! 
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er ikke noget problem så længe folk holder sig til de tråde som de har noget at bidrage til, det går galt når de samme folk mener at de har noget at sige i alle tråde, så knækker filmen.
Tavshed er guld og tale er sølv 
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
witzel skrev:
Og er det tilfældet, så ser jeg meget gerne at I bruger rapport funktionen noget mere. Vi er pt 4 moderatorer/administratorer, og det er langt fra nok til den mængde indlæg der kommer. nogle af jer bruger rapport funktionen flittigt - TAK for det!!- men der er stadig mange indlæg der går forbi..
|
|
|
Har i overvejet at udvide med nogle flere moderatorer? alle behøver jo ikke være medlem af redaktionen for at være med til at rydde op i forum.
Ellers har du nok ret i at vi bør bruge rapport funktionen mere. |
|
|
JA vi vil meget gerne udvide moderator staben. Det ønske ligger højt på listen, men de stykker vi har haft fat i, har ikke været interesserede. Skulle nogen af jer mene at I ville være en god moderator, så smid en mail. Så vil vi se på om det også er i vores interesse at I bliver moderatorer.
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må sige at jeg er positivt overrasket over respons på indlægget fra både de ærede medbrugere såvel som moderatorer..."hatten af".  __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dette er en tråd med nogen fornuft i!!! den var også meget tiltrængt!!!
So keep up the good work
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis 4 brugere herinde forsvandt, (nå nej den ene er væk) så 3. så ville hifi4all være som før. dvs. roligt og uden personfnidder.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
McBrain Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 171
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har efterhånden brugt siden her i mange år. Jeg har ikke været aktivt skrivende, men meget læsende.
Det sidste stykke tid, år måske, har jeg ikke rigtig haft lyst til at deltage skriftligt herinde. Der er for meget bøvl i det for en novice som mig. Jeg gider ikke bruge side op og side ned for at forsvare min mening, bare fordi der er en der gerne vil nedgøre den. Og jeg _kan_ heller ikke.
Grundlæggende mener jeg man står overfor et, til dels, uoverstigeligt problem: At blande de nysgerrige novicer, med de diskutionslystne eksperter. Tit passer de to ting ikke sammen. Men til tider gør de. Det handler, som i alle livets spørgsmål, om gensidig respekt og omtanke. To ord der bliver gentaget i det uendelige i en tråd som den her.
Det må være op til moderatorene, at få de få uheldige elementer til at forstå dette. I hvor høj grad der foregår en "debat" med disse misdædere, ved jeg ikke, men jeg mener det er essentielt at der _er_ en debat med dem. Desværre kan man ikke forvente at mange mennesker sammen kan opføre sig pænt, derfor må man også afsætte ressourcer til at behandle dem der ikke kan.
Det lander altså i sidste ende på moderatorerne, og ikke brugerne. Selvfølgelig skal vi opføre os ordentligt, og selvfølgelig har vi et medansvar. Men det overordnede ansvar er hos moderatorene. Det er dem der har værktøjerne til at handle.
Der er ingen tvivl om at det er et kæmpe arbejde, og der er ingen tvivl om at det allerede foregår. Det vi som brugere skal gøre, er at støtte op omkring det.
god arbejdslyst til alle.
__________________ Venlig Hilsen
McBrain
--------------------------
NAD M3
DacMagic
Sonos
Sony Xa20ES
Bellari VP130
Pro-ject 1.2
DALI Euphonia MS4
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
|
Hvis 4 brugere herinde forsvandt, (nå nej den ene er væk) så 3. så ville hifi4all være som før. dvs. roligt og uden personfnidder.
vh. Henrik
|
|
|
Men vi ved desværre alle at der så bare dukker nogle andre op - sådan går det altid.
Personligt er jeg faktisk - for lige at tage censur-delen - bedøvende ligeglad med om der sidder nogle herinde eller på konkurrerende fora og mener at vi udøver censur - læser man regelsættet og accepterer vilkårene inden man bliver oprettet, ja så er den ikke så meget længere. Det er ikke censur, der vi udøver og det er heller ikke et magtmisbrug, som andre så pænt har kaldt det. Nej, indblandingen er udelukkende fordi folk igen og igen ikke kan styre det.
Skulle man iøvrigt udøve "ægte" censur, så ville vi nok gå efter noget andet end lige brugernes udfald mod hinanden!!
Opfører man sig ordentligt er der aldrig bøvl, men opfører man sig som en narrehat så har man rent faktisk accepteret at der kan forekomme indblanding fra moderatorernes side.
Har man problemer med indblandingen, så burde man ihvertfald seriøst overveje to ting:
1. Hvorfor indblandingen kommer?? (selvransagelse/objektivitet)
2. Om man er det rette sted?? (hvis man ikke kan klare at ejerne blander sig, så giver svaret vist sig selv)
Som med så mange andre ting er der også en del religion i Hifi for nogle mennesker, men ikke om jeg begreber hvorfor nogle tænder helt af hvis andre ikke er enige - kom videre, det er sgu trods alt kun en hobby og ikke en livsnødvendigt gode. Sommetider skulle man jo tro at det galt liv eller død..... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
tarup 13 skrev:
|
vh. Henrik
|
|
|
Men vi ved desværre alle at der så bare dukker nogle andre op - sådan går det altid.
Personligt er jeg faktisk - for lige at tage censur-delen - bedøvende ligeglad med om der sidder nogle herinde eller på konkurrerende fora og mener at vi udøver censur - læser man regelsættet og accepterer vilkårene inden man bliver oprettet, ja så er den ikke så meget længere. Det er ikke censur, der vi udøver og det er heller ikke et magtmisbrug, som andre så pænt har kaldt det. Nej, indblandingen er udelukkende fordi folk igen og igen ikke kan styre det.
Skulle man iøvrigt udøve "ægte" censur, så ville vi nok gå efter noget andet end lige brugernes udfald mod hinanden!!
Opfører man sig ordentligt er der aldrig bøvl, men opfører man sig som en narrehat så har man rent faktisk accepteret at der kan forekomme indblanding fra moderatorernes side.
Har man problemer med indblandingen, så burde man ihvertfald seriøst overveje to ting:
2. Om man er det rette sted?? (hvis man ikke kan klare at ejerne blander sig, så giver svaret vist sig selv)
Som med så mange andre ting er der også en del religion i Hifi for nogle mennesker, men ikke om jeg begreber hvorfor nogle tænder helt af hvis andre ikke er enige - kom videre, det er sgu trods alt kun en hobby og ikke en livsnødvendigt gode. Sommetider skulle man jo tro at det galt liv eller død.....
|
|
|
Hej Ronin
Du har helt ret. De gange jeg har brugt rapportknappen, har i reageret med det samme Det har ikke noget med censur at gøre, det er kun noget med, at dænpe dem ned, der ikke kan skrive ordentligt. Enten fordi de er ramt på pengepungen, eller fordi de har set sig sur på en bestemt person, (nogen gange mig).
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Soersch Lukket konto

Lukket konto efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 17 Juni 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 127
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Grundlæggende handler det om, at fordi man er lodret uenig med en anden lyd-nørd, betyder det ikke at han/hun er en idiot. Det er bare sådan at vi ikke har samme smag og ikke satser på helt det samme - men da vi investerer både tid, penge og hjerteblod i vores hobby, sker det at nogle mener sig beretigede til at skyde med skarpt efter andre.
Når vi kommer ind på tweaks er det helt OK at tage afstand fra ting man ikke tror på. Men at kategoriserer hinanden fordi man her en bestemt uddannelse (det være sig teknisk, lægelig eller en helt anden) og dermed idiotforklare den anden, der går grænsen.
Må jeg be om uenighed på et civiliceret niveau - det kan vi lære af. Og så kan vi bruge hinandens erfaringer - og få ideer og gode råd. __________________ Computeren er den opfindelse, hvormed man kan begå flest fejl hurtigst - dog er tequilla og håndvåben mulige undtagelser..
|
| Til top |
|
| |
dane Udelukket fra forum

Tidligere slowon
Bruger siden: 05 September 2006 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 88
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
"
Hvis 4 brugere herinde forsvandt, (nå nej den ene er væk) så 3. så ville hifi4all være som før. dvs. roligt og uden personfnidder."
det der er netop personfnidder..tilmed barnligt,pinligt og patetisk!
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
Ronin skrev:
tarup 13 skrev:
|
vh. Henrik
|
|
|
Som med så mange andre ting er der også en del religion i Hifi for nogle mennesker, men ikke om jeg begreber hvorfor nogle tænder helt af hvis andre ikke er enige - kom videre, det er sgu trods alt kun en hobby og ikke en livsnødvendigt gode. Sommetider skulle man jo tro at det galt liv eller død.....
|
|
|
Hej Ronin
Du har helt ret. De gange jeg har brugt rapportknappen, har i reageret med det samme Det har ikke noget med censur at gøre, det er kun noget med, at dænpe dem ned, der ikke kan skrive ordentligt. Enten fordi de er ramt på pengepungen, eller fordi de har set sig sur på en bestemt person, (nogen gange mig).
vh. Henrik
|
|
|
Hej Henrik
Det kan da ikke passe, der er da ingen som ser sig sure på dig, er der? 
Spøg til side. Måske er jeg blevet "gammel" den sidste tid, men jeg har også lagt mærke til at tonen har ændret sig herinde siden jeg kom til og frem til nu... Desværre ikke i den gode retning. Faktisk har jeg hele tiden holdt af at kommet på dette site, har lært en masse, hygget mig m.v. Men jeg synes sg godt nok at der er ved at gå lidt for meget "arto" i den herinde!
- Ikke så meget pga aldersgruppen, som siden jeg startede herinde vist er dalet en del i takt med at der er kommet en masse nye herinde siden jeg selv startede. Alderen ser jeg i sig selv ikke som noget problem og generere mig ikke, og jo flere unge mennesker/"børn" der kommer herind jo bedre, det er altid godt når man får en sund interesse tidligt i livet og det kan jeg kun bifalde. Men når det kommer til tonen herinde, så synes jeg at den indimellem er helt ude i hampen, og så er det sg ikke sjovt at være her...
Jeg gider ikke sidde herinde og lege "bussemand" og "melde" folk som jeg ikke mener kan finde ud af at holde sig på den rigtige side af stregen, idét at jeg ikke ser det som værende min opgave så længe der ikke er nogle som verbalt overfalder mig, hvilket ikke er sket endnu. Men derfor kan jeg ikke lade være med at bemærke når det sker alligevel overfor andre i de forskellige tråde. Det er min fornemmelse at der er nogle som har en stor trang til at hævde sig og "spille smart" på andres bekostning og det synes jeg er ærgerligt. Derfor kan jeg kun bifalde "advarsels systemet" som er indført her, så længe det ikke bliver misbrugt ved at man feks får en advarsel for eks hvis man kommer til at placere en ny tråd det forkerte sted. Men hvis det bliver brugt til at "holde styr på tropperne" når det går for vidt, så synes jeg det er fint.
|
| Til top |
|
| |
kontrast Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dem som du mener forfølger dig, Tarup13, gør det sandsynligvis fordi de er trætte af den tone du insisterer på at have i "dine tråde". Det er din stil der hidser dem op - og det gælder som i Soerch´s indlæg også her om at du ikke bortforklarer deres adfærd som idiotadfærd.
Man kan let hidse andre op, når man kan se hvad der skal til. Mine børn gør det samme og af og til så udspekuleret, at det ser ud som om det er den uskyldige, som er skyldig! Så med den analogi mener jeg at "man" godt lige kunne tænke over hvad man skriver og især måden man skriver på.
Jeg vil gerne indrømme at jeg af og til lige må gi dig en ridse i lakken i dine "se mit nye grej" indlæg nummer 97 hvor jeg må lede rigtig længe efter kommentarer ud over "nej hvor er det pænt" o.s.v. Det er ikke alene det, jeg og andre er her for at se og læse.
Men du er osse selv ude med riven af og til, eks kan jeg ikke se hvad ideen er med at sætte 5 grinende smileys op efter et citat af Rytmiks indlæg, i tråden om "Neeper acoustics". Det er da ihvertfald noget som vil irritere Rytmik!
Der er mange som er her for at lære noget af andre, men det er småt med overløbet af lærdom når der ikke er mange som har noget at give af. Hvad kan novicer og nye folk lære af sætninger som "Det spiller musik"? Intet. Men det er så let at sige og så håbe på de andre er med på inforståelsen. Problemet er bare hvis det er det tætteste man kan komme på en beskrivelse af hvad ens anlæg kan, for så må jeg håbe anlægget kan betydeligt mere end skribenten!
Jeg synes der mangler anstrengelse i mange indlæg. Man gider ikke forklare sig ordentligt, forfalder til 1-3 linier med en sød llille punchline i. Og så lige en Smiley oveni, så er det vist klart for alle hvad vi mener - men det er det selt ikke. Der skal faktisk rigtig meget til før andre forstår hvad man vil og hvad man mener.
Moderatorerne skulle give sig til konkret at coache de som skriver "for lidt", men hvor man kan se de dels har noget på hjerte/og eller et stort anlæg, som i mindste fald fortæller om en materiel seriøsitet. Istedet for de der koleriske "far kommer ind i børneværelset og skælder totalt ud" med fed rød skrift, ved I hvad det er sgu for lavt! Sådan taler man altså ikke til andre voksne mennesker - som er ædru! Og hvis man behandler voksne som børn, så bliver de som børn, det er selvforstærkende.
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig!! Men det skal ikke være et forum for skulder-klappere, hvor alle fortæller at de er 100% enige osv. Der skal være plads til rygende diskussioner, hvor man aldrig blivere enige. Ellers har vi ikke brug for et forum. Men folk skal tale pænt! Jeg kan sagtens sidde og tænke, at en eller anden herinde er en idiot, og fortælle ham er jeg er dybt uening med ham. Men jeg ville aldrig kalde ham idiot. Men der er desværre visse personer, der simpelthen ikke kan styre sine aggresioner. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når nu sitet hedder hifi4all, må der naturligvis være plads til en mangfoldighed af tråde indenfor vores fælles interesse. Uanset om folk vælger at lave billedreportager krydret med smileys eller tråde med rene tekniske parabler så er der med det anselige antal brugere emner for enhver. Som det blev nævnt tidligere, opstår balladen ofte når nogen absolut føler sig forpligtet til at skulle kommenterer alt i tråde de ikke forstår eller dybest set ingen reel interesse har i. Men som Kontrast også påpeger bør moderatorene finde en knap så formynderisk form. Måske også lidt fæles fodslag da det ikke altid er lige klart, hvornår den røde tush kommer på banen.
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
Dolce Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 226
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
copman skrev:
dane skrev:
copman skrev:
|
Ja witzel, stram bare op. Så lover jeg at bruge rapporter-funktionen oftere.
Når det er sagt, så må I gerne gøre opmærksom på, at ironi/sarkasme
bør anvendes med omtanke, da ikke alle forstår det. Som Kyhn skrev, så
er det ofte der "misforståelserne" begynder.
mvh Allan
|
|
|
det er vist ikke det rene sjov at du kalder dig COPMAN 
|
|
|

|
|
|
__________________ Stilhed er mere end fraværet af lyd
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, lad os liiiige tage den med ro inden det går galt endnu engang!!
Den røde farve er fravalgt for ikke at støde nogen - men meningen er nøjagtigt den samme, nemlig - slap af!!! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|