| Forfatter |
|
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
| Sendt: 05 April 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Migo skrev:
harmonic skrev:
ntressant tråd set fra et sociologisk synspunkt.
Hvorfor vil jeg ikke sige.
Næsten alle der har givet deres menning til kende i denne tråd mener deres forstærker er det bedste de har hørt ???. Vilke jeg finder lidt ironisk da nogel af de nævnte forstærkere er middelmådige forstærkere hvis man skal sige det pænt.
mvh
|
|
|
Alle har jo forskellige prisklasser at arbejde med, og prioterer også andet end Hifi, ellers ville det være lidt synd, for så har man jo ikke noget liv, dyrt er langtfra nødvendigvis godt og vellydende. Ud fra dit synspunkt, hvad er en middelmådig forstærker??
Mvh. Go' påske.. |
|
|
Elker det der er ikke noget bedre en at skrive et indlæg som mit et sted som her inde det er lidt som at p***e på myretuen  Jeg vil helst ikke nævne nogel at de bruger der har givet til kende hvad der er det bedste de har hørt men de ka sku ikke ha haft ret meget andet på prøve der hjemme. Et eksempel er dog tact 2150 har jo haft en lyngdorf 2200 med RP som lyder temeligt meget bedre en tact 2150 nu har jeg så en millennium der får lyngdorf tda2200 til at lyde som noget der er gået total i stykke og jeg vil på ingen måde sige at min forstærker er det bedste jeg har hørt . Har hørt andet der lød lige så godt dog ikke bedre endnu . mvh mvh __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
Migo Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 555
|
| Sendt: 05 April 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
Migo skrev:
harmonic skrev:
Næsten alle der har givet deres menning til kende i denne tråd mener deres forstærker er det bedste de har hørt ???. Vilke jeg finder lidt ironisk da nogel af de nævnte forstærkere er middelmådige forstærkere hvis man skal sige det pænt.
mvh
|
|
|
Alle har jo forskellige prisklasser at arbejde med, og prioterer også andet end Hifi, ellers ville det være lidt synd, for så har man jo ikke noget liv, dyrt er langtfra nødvendigvis godt og vellydende. Ud fra dit synspunkt, hvad er en middelmådig forstærker??
Mvh. Go' påske..
|
|
|
Elker det der er ikke noget bedre en at skrive et indlæg som mit et sted som her inde det er lidt som at p***e på myretuen
Jeg vil helst ikke nævne nogel at de bruger der har givet til kende hvad der er det bedste de har hørt men de ka sku ikke ha haft ret meget andet på prøve der hjemme.
Et eksempel er dog tact 2150 har jo haft en lyngdorf 2200 med RP som lyder temeligt meget bedre en tact 2150 nu har jeg så en millennium der får lyngdorf tda2200 til at lyde som noget der er gået total i stykke og jeg vil på ingen måde sige at min forstærker er det bedste jeg har hørt . Har hørt andet der lød lige så godt dog ikke bedre endnu .
mvh
mvh
|
|
|
Fedt nok, at du tror du P****r på folk herinde, men du forstod ikke budskabet, alle har ikke haft et lige langt Hifi liv, og starter jo et sted, det er da fedt, at de står frem, uanset prisklasse, eller lyd præference, du har jo også dit..
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

|
| Sendt: 05 April 2007 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldtuborg skrev:
He he, harmonic er dis-harmonic (vil nok have gang i den)!!...
Hvordan har du det med din tact millenium mk3 der er blevt fuldtmoddificeret af Aberdeencomponents/Mauimods + Jensen sølvspoler

|
|
|
Haløjsovs er det en nordstar jeg ser der ? en det en aberdeen components transport ? Hvis ikke så sku du virkeligt gå glip af noget i følge aberdeen components. Min millennium er stadig det bedste jeg har hørt Med den rette optagelse og med transporteren kan man seriøst godt få en fysisk reaction eneste problem jeg har med den er ikke alt musik lyder lige musikalsk så leder efter et sæt mono blokke jeg kan kople til min transporter hvis jeg har lyst . Min millennium er på vej til usa den skal ha lavet det sidste på powerboardsene den skal også ha fjernet sølvspolerne jeg er røv ligeglad de farver lyden og jeg elsker liveoptagelser og her dur de bare ikke de der sidder standard i en tact millennium er ikke just kvantitets spoler de er også fra Jensen capacitors bare af cobber. øvright min transporter er med i kassen til usa den skal ogaå ha den helt store tur med anthonys hænder. mvh __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

|
| Sendt: 05 April 2007 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Migo skrev:
harmonic skrev:
Migo skrev:
harmonic skrev:
mvh
|
|
|
Mvh. Go' påske..
|
|
|
Elker det der er ikke noget bedre en at skrive et indlæg som mit et sted som her inde det er lidt som at p***e på myretuen
Jeg vil helst ikke nævne nogel at de bruger der har givet til kende hvad der er det bedste de har hørt men de ka sku ikke ha haft ret meget andet på prøve der hjemme.
Et eksempel er dog tact 2150 har jo haft en lyngdorf 2200 med RP som lyder temeligt meget bedre en tact 2150 nu har jeg så en millennium der får lyngdorf tda2200 til at lyde som noget der er gået total i stykke og jeg vil på ingen måde sige at min forstærker er det bedste jeg har hørt . Har hørt andet der lød lige så godt dog ikke bedre endnu .
mvh
mvh
|
|
|
Fedt nok, at du tror du P****r på folk herinde, men du forstod ikke budskabet, alle har ikke haft et lige langt Hifi liv, og starter jo et sted, det er da fedt, at de står frem, uanset prisklasse, eller lyd præference, du har jo også dit..
Mvh. |
|
|
Ja ja Det er bare så typisk da jeg fremviste min anlæg herinde var der folk som beskyldte mig for at ha købt mit anlæg kun for at imponere andre. En iagtagelse jeg aldrig nogensinde har stødt på noget andet hifi fora i hele verden At du føler jeg p***er på jer viser bare hvad det er jeg mener. mvh __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

|
| Sendt: 05 April 2007 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Folk ka ha lov til at mene hvad de har lyst til og hvis de finder større musikalsk tilfredstillelse ved en ipod og et sæt høre telefoner er det da cool nok.
Jeg syntes mine 500 kroners dvd spiller lød bedre en en lyngdorf cd-1 i mit tidligere setup faktsik så meget bedre at den blev solgt øjeblikligt .
Jeg har en ice blok forstærker i stuen lige pt som umuligt ka ha kosted ret meget og den med noget musik giver langt større glæde en min millennium der har kosted mig blod sven og mange penge. Jeg forstår udemærket at pris og teknologi ikke kan afgøre om man nyder sin musik mere eller mindre.
Jeg falder baer snart i søvn over den måde folk hædre den gamle stok konservative tilgang til hifi mange her inde har.
mvh
__________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
Migo Forum Bruger

|
| Sendt: 05 April 2007 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
Folk ka ha lov til at mene hvad de har lyst til og hvis de finder større musikalsk tilfredstillelse ved en ipod og et sæt høre telefoner er det da cool nok.
Jeg syntes mine 500 kroners dvd spiller lød bedre en en lyngdorf cd-1 i mit tidligere setup faktsik så meget bedre at den blev solgt øjeblikligt .
Jeg har en ice blok forstærker i stuen lige pt som umuligt ka ha kosted ret meget og den med noget musik giver langt større glæde en min millennium der har kosted mig blod sven og mange penge. Jeg forstår udemærket at pris og teknologi ikke kan afgøre om man nyder sin musik mere eller mindre.
Jeg falder baer snart i søvn over den måde folk hædre den gamle stok konservative tilgang til hifi mange her inde har.
mvh
|
|
|
Det er derfor, at jeg ikke kommenterer andres anlæg herinde, når man ikke selv har hørt det, kan man kun rose udseendet , til ingen verdens nytte, men en sjov hobby er det jo, bare man selv er tilfreds, er det da ligemeget, hvad andre mener osv. Forummet er godt, mange erfaringer udveksles, fejl findes, link vises.. Nå, back too topic..
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yes Migo, tavshed er guld (sagde min japanske nabo, Misagu )...
__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 08:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
Jesper Juul skrev:
harmonic skrev:
ntressant tråd set fra et sociologisk synspunkt.Hvorfor vil jeg ikke sige.Næsten alle der har givet deres menning til kende i denne tråd mener deres forstærker er det bedste de har hørt ???.Vilke jeg finder lidt ironisk da nogel af de nævnte forstærkere er middelmådige forstærkere hvis man skal sige det pænt.mvh
|
|
|
Prøv at læse en overskriften en gang til, så kan det være det giver mere mening for dig. |
|
|
Det viste jeg en ville spørge om og det er selvfølgelig også rigtigt men alligevel syntes jeg det er lidt pusigt.mvh |
|
|
Pudsigt? __________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bedste forstærker jeg har haft?Ingen tvivl: Tandberg forforstærker(3008A) og to Tandberg mono-trin(3009A).Sådan!! __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
amorte Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den bedste forstærker jeg har haft, er den Accuphase A-60, der netop nu står og spreder magi i stuen .

|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bedste forstærker jeg har haft?Ingen tvivl: Tandberg forforstærker(3008A) og to Tandberg mono-trin(3009A).Sådan!! OK Tante Berg, men hvorfor har du ikke de lækkere audio-perler mere (fy skamme sig)!... '

__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 06 April 2007 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bedste jeg har haft er mit nuværende combo NAD S100/200...
|
| Til top |
|
| |
Migo Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Maj 2007 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt klart den Doxa 140 Signature, som jeg har nu, er dog svært at finde en matchende forforstærker, bruger en Doxa 07 lige nu..
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 16 Maj 2007 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej min bedste amp jeg har hørt er min integrert Perreaux r200i hold fast hvor den kan spille ...
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 01:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ubetinget Thule IA350B, og en røvfuld LH klasse A hjemmebyg, og alle de andre
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 01:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
amorte skrev:
|
Den bedste forstærker jeg har haft, er den Accuphase A-60, der netop nu står og spreder magi i stuen .

|
|
|
UUUF den er sej , selvom man sikkert ikke kan sammenligne tænker jeg altid på denne her som retro udgaven af A-60

__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må være min nuværende Luxman SQ-507x. Jeg har så heller ikke så meget at sammenligne med, men jeg er rigtig glad for den
I øvrigt er der da noget galt, hvis man ikke nævner sin nuværende fortærker(e), hvis I spørger mig__________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, der har jo været en del gennem årene, nogen af dem kan jeg ikke engang huske mere 
Mit nuværende Audio Research setup er vel nok det bedste jeg har haft, men derfor kan det jo sagtens blive bedre - med noget bedre Audio Research.... Jeg ville først og fremmest skifte forforstærkeren, drømmen er en AR SP-10, der af mange betegnes som deres bedste forforstærker nogensinde.
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne tænkes at man på en eller anden måde har været nødtaget til at skaffe sig af med sin favorit forstærker.
|
| Til top |
|
| |