Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 00:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Bedste forstærker du har/harhaft (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 05 April 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret  

Migo skrev:

harmonic skrev:
ntressant tråd set fra et sociologisk  synspunkt.

Hvorfor vil jeg ikke sige.

Næsten alle der har givet deres menning til kende i denne tråd mener deres forstærker er det bedste de har hørt ???.
Vilke jeg finder lidt ironisk da nogel af de nævnte forstærkere er   middelmådige forstærkere hvis man skal sige det pænt.

mvh

Alle har jo forskellige prisklasser at arbejde med, og prioterer også andet end Hifi, ellers ville det være lidt synd, for så har man jo ikke noget liv, dyrt er langtfra nødvendigvis godt og vellydende. Ud fra dit synspunkt, hvad er en middelmådig forstærker??

Mvh.  Go' påske..

Elker det  der er ikke noget bedre en at skrive et indlæg som mit et sted som her inde  det  er lidt som at p***e på myretuen

Jeg vil helst ikke nævne nogel at de bruger der har givet til kende hvad der er det bedste de har hørt men de ka sku ikke ha haft ret meget andet på prøve der hjemme.

Et  eksempel er dog tact 2150   har jo haft en lyngdorf 2200 med RP som lyder temeligt meget bedre en tact 2150   nu har jeg så en millennium  der får lyngdorf tda2200 til at lyde som noget der er gået total i stykke og jeg vil på ingen måde sige at min forstærker er det bedste jeg har hørt .
Har hørt andet der lød lige så godt dog ikke bedre      endnu .

mvh

mvh

Migo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 05 April 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:
Migo skrev:

harmonic skrev:

Næsten alle der har givet deres menning til kende i denne tråd mener deres forstærker er det bedste de har hørt ???.
Vilke jeg finder lidt ironisk da nogel af de nævnte forstærkere er   middelmådige forstærkere hvis man skal sige det pænt.

mvh

Alle har jo forskellige prisklasser at arbejde med, og prioterer også andet end Hifi, ellers ville det være lidt synd, for så har man jo ikke noget liv, dyrt er langtfra nødvendigvis godt og vellydende. Ud fra dit synspunkt, hvad er en middelmådig forstærker??

Mvh.  Go' påske..

Elker det  der er ikke noget bedre en at skrive et indlæg som mit et sted som her inde  det  er lidt som at p***e på myretuen

Jeg vil helst ikke nævne nogel at de bruger der har givet til kende hvad der er det bedste de har hørt men de ka sku ikke ha haft ret meget andet på prøve der hjemme.

Et  eksempel er dog tact 2150   har jo haft en lyngdorf 2200 med RP som lyder temeligt meget bedre en tact 2150   nu har jeg så en millennium  der får lyngdorf tda2200 til at lyde som noget der er gået total i stykke og jeg vil på ingen måde sige at min forstærker er det bedste jeg har hørt .

mvh

mvh

Fedt nok, at du tror du P****r på folk herinde, men du forstod ikke budskabet, alle har ikke haft et lige langt Hifi liv, og starter jo et sted, det er da fedt, at de står frem, uanset prisklasse, eller lyd præference, du har jo også dit..

Mvh.

Til top Vis Migo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Migo

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2007 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Guldtuborg skrev:
He he, harmonic er dis-harmonic (vil nok have gang i den)!!...

Hvordan har du  det med din
tact millenium mk3 der er blevt fuldtmoddificeret af Aberdeencomponents/Mauimods + Jensen sølvspoler

Haløjsovs   er det en nordstar jeg ser der ? en det en aberdeen components  transport ?
Hvis ikke så sku du virkeligt gå glip af noget i følge aberdeen components.

Min millennium er stadig det bedste jeg har hørt 

Med den rette optagelse og med transporteren  kan man seriøst godt få en fysisk reaction 
eneste problem jeg har med den er ikke alt musik lyder lige musikalsk så leder efter et sæt mono blokke jeg kan kople til min transporter hvis jeg har lyst .

Min millennium er på vej til usa den skal ha lavet det sidste på powerboardsene  den skal også
 ha fjernet sølvspolerne  jeg er røv ligeglad  de farver lyden og jeg elsker liveoptagelser og her dur de bare ikke
de der sidder standard i en tact millennium er ikke just kvantitets spoler de er også fra Jensen capacitors bare af cobber.
øvright min transporter er med i kassen til usa den skal ogaå ha den helt store tur med  anthonys hænder.

mvh

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2007 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

Migo skrev:
harmonic skrev:
Migo skrev:

harmonic skrev:

mvh

Mvh.  Go' påske..

mvh

mvh

Fedt nok, at du tror du P****r på folk herinde, men du forstod ikke budskabet, alle har ikke haft et lige langt Hifi liv, og starter jo et sted, det er da fedt, at de står frem, uanset prisklasse, eller lyd præference, du har jo også dit..

Mvh.

Ja ja

Det er bare så typisk da jeg fremviste min anlæg herinde  var der folk som beskyldte mig for at ha købt mit anlæg kun for at imponere andre.

En iagtagelse jeg aldrig nogensinde har stødt på  noget andet hifi fora i hele verden

At du føler jeg p***er på jer viser bare hvad det er jeg mener.

mvh

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2007 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Folk ka ha lov til at mene hvad de har lyst til og hvis de finder større musikalsk tilfredstillelse ved en ipod  og et sæt høre telefoner er det da cool nok.

Jeg  syntes mine 500 kroners dvd spiller lød bedre en en lyngdorf cd-1 i mit tidligere setup
faktsik så meget bedre at den blev solgt øjeblikligt .

Jeg har en ice blok forstærker i stuen lige pt som umuligt ka ha kosted ret meget og den med noget musik giver langt større glæde en min millennium der har kosted mig blod sven og mange penge.

Jeg forstår udemærket at pris og teknologi ikke kan afgøre om man nyder sin musik  mere eller mindre.

Jeg falder baer snart i søvn over den måde folk hædre den gamle stok konservative tilgang til hifi mange her inde har.

mvh

Migo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 April 2007 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:
Folk ka ha lov til at mene hvad de har lyst til og hvis de finder større musikalsk tilfredstillelse ved en ipod  og et sæt høre telefoner er det da cool nok.

Jeg  syntes mine 500 kroners dvd spiller lød bedre en en lyngdorf cd-1 i mit tidligere setup
faktsik så meget bedre at den blev solgt øjeblikligt .

Jeg har en ice blok forstærker i stuen lige pt som umuligt ka ha kosted ret meget og den med noget musik giver langt større glæde en min millennium der har kosted mig blod sven og mange penge.

Jeg forstår udemærket at pris og teknologi ikke kan afgøre om man nyder sin musik  mere eller mindre.

Jeg falder baer snart i søvn over den måde folk hædre den gamle stok konservative tilgang til hifi mange her inde har.

mvh

Det er derfor, at jeg ikke kommenterer andres anlæg herinde, når man ikke selv har hørt det, kan man kun rose udseendet, til ingen verdens nytte, men en sjov hobby er det jo, bare man selv er tilfreds, er det da ligemeget, hvad andre mener osv. Forummet er godt, mange erfaringer udveksles, fejl findes, link vises.. Nå, back too topic..

Mvh.

stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005
Sendt: 06 April 2007 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

Yes Migo, tavshed er guld (sagde min japanske nabo, Misagu )...

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 06 April 2007 kl. 08:56 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:

Jesper Juul skrev:
harmonic skrev:
ntressant tråd set fra et sociologisk  synspunkt.Hvorfor vil jeg ikke sige.Næsten alle der har givet deres menning til kende i denne tråd mener deres forstærker er det bedste de har hørt ???.Vilke jeg finder lidt ironisk da nogel af de nævnte forstærkere er   middelmådige forstærkere hvis man skal sige det pænt.mvh

Prøv at læse en overskriften en gang til, så kan det være det giver mere mening for dig.
Det viste jeg en ville spørge om og det er selvfølgelig også rigtigt men alligevel syntes jeg det er lidt pusigt.mvh

Pudsigt?

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 April 2007 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

Bedste forstærker jeg har haft?Ingen tvivl: Tandberg forforstærker(3008A) og to Tandberg mono-trin(3009A).Sådan!!

amorte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 06 April 2007 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

Den bedste forstærker jeg har haft, er den Accuphase A-60, der netop nu står og spreder magi i stuen.

A-60

Til top Vis amorte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af amorte

stiv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005
Sendt: 06 April 2007 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

Bedste forstærker jeg har haft?Ingen tvivl: Tandberg forforstærker(3008A) og to Tandberg mono-trin(3009A).Sådan!!

OK Tante Berg, men hvorfor har du ikke de lækkere audio-perler mere (fy skamme sig)!...'

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 April 2007 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

Guldtuborg:Pengene var små dengang som læredreng.....Men lyden var verdensklasse i de tre år

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 06 April 2007 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Bedste jeg har haft er mit nuværende combo NAD S100/200...
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

Migo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Maj 2007 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Helt klart den Doxa 140 Signature, som jeg har nu, er dog svært at finde en matchende forforstærker, bruger en Doxa 07 lige nu..

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 16 Maj 2007 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

Hej min bedste amp jeg har hørt er min integrert Perreaux r200i hold fast hvor den kan spille ...
Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad

Mik112
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 01:03 | IP-adresse registreret  

Ubetinget Thule IA350B, og en røvfuld LH klasse A hjemmebyg, og alle de andre
Til top Vis Mik112's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mik112

piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 01:41 | IP-adresse registreret  

amorte skrev:

Den bedste forstærker jeg har haft, er den Accuphase A-60, der netop nu står og spreder magi i stuen.

A-60

UUUF den er sej , selvom man sikkert ikke kan sammenligne tænker jeg altid på denne her som retro udgaven af  A-60

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Det må være min nuværende Luxman SQ-507x. Jeg har så heller ikke så meget at sammenligne med, men jeg er rigtig glad for den

I øvrigt er der da noget galt, hvis man ikke nævner sin nuværende fortærker(e), hvis I spørger mig

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske

plafitracer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

Hmm, der har jo været en del gennem årene, nogen af dem kan jeg ikke engang huske mere

Mit nuværende Audio Research setup er vel nok det bedste jeg har haft, men derfor kan det jo sagtens blive bedre - med noget bedre Audio Research.... Jeg ville først og fremmest skifte forforstærkeren, drømmen er en AR SP-10, der af mange betegnes som deres bedste forforstærker nogensinde.

Til top Vis plafitracer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af plafitracer

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 12:34 | IP-adresse registreret  

Det kunne tænkes at man på en eller anden måde har været nødtaget til at skaffe sig af med sin favorit forstærker.
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes