| Sendt: 05 Februar 2007 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Idrætsklubbens store "øl-*beep*-og-hornmusik" loppemarked består til 80% af omrejsende professionelle kræmmere der til en hver tid vil prøve at sælge en ½ time gammel hundel**t som værende antik - og absolut intet retro-vintage eller hifi grej der hæver sig over en clockradio med knækket antenne!
Så er der de sidste 20% af staderne der går til lidt pølse-salg og til de humlebæk-fruer som har kastet sig over salg af "tupperware" efterligninger og fleecetrøjer! (eller som de kalder det flis-trøjer)
Desværre er der mange professionelle samlere, klunsere og metalskrothandlere som render på pladsen hvilket har fået specielt en af de ansatte til nidkært at smadre al elektronik for at holde dem væk. - Det virker ikke! fx. var han på vej hen for at ordne "min" jvc - da jeg fik henledt hans opmærksomhed på en af kvaserne lød mærkeligt - og så fik jeg da benene på nakken hen til buret.
Jeg ser, mellemhjulet" at du også residere i den nordlige del af "djævleøen" - det kan da være jeg skal byde på et glas singlemalt når nu min lenco er færdigbygget!
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|