| Forfatter |
|
Naiera Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 24 Oktober 2006 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Går vi ind på Panasonics danske hjemmeside er der ikke noget der hedder TH42PV60EH
(heller ikke ved 37"-udgaven). H-modellen er åbenbart noget nogen, et
eller andet sted, har fundet på, for at indikere at H-foden følger med.
Den følger ikke med som standard. Det er i øvrigt ikke indviklet at
montere den.
|
| Til top |
|
| |
SaJe Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 24 Oktober 2006 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min hjerne kan sagtens finde ud af at montere foden, det er mere den fysiske belastning, jeg tænker på. Hvis det bliver for tungt og besværligt, kan det desværre koste mig flere dage i sengen bagefter og skærmen skal jo ikke stå i soveværelset.
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 24 Oktober 2006 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er altid en god idé at alliere sig med en ven eller et familiemedlem når skærme som disse skal pakkes ud og evt. monteres.
|
| Til top |
|
| |
Angels Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa jeg har lige købt den her TH42PV60EH Og dam en fed skærm står totalt flot i forhold til den Hitachi 37" jeg købte i Elgiganten, der kan LCD ikke følge med har lige set FCK - MAN U i fremragende kvalitet uden slør og grynet billede..Super Skærm
|
| Til top |
|
| |
WC Fields Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 91
|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Angels skrev:
Hejsa jeg har lige købt den her TH42PV60EH Og dam en fed skærm står totalt flot i forhold til den Hitachi 37" jeg købte i Elgiganten, der kan LCD ikke følge med har lige set FCK - MAN U i fremragende kvalitet uden slør og grynet billede..Super Skærm
|
|
|
Godt at høre for en fodboldfreak - det bekræfter mig i, at det må være plasma jeg skal have. Fodbold og LCD hører ligesom ikke rigtigt sammen, endnu da. Jeg har aldrig endnu set noget fodbold på LCD, der bare er nogenlunde tåleligt for mine øjne.
|
| Til top |
|
| |
SaJe Forum Bruger

|
| Sendt: 02 November 2006 kl. 01:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Angels skrev:
Hejsa jeg har lige købt den her TH42PV60EH og har lige set FCK - MAN U i fremragende kvalitet uden slør og grynet billede..Super Skærm
|
|
|
Har du tjekket din skærm for pixelfejl? Jeg så også kampen, men pga at 3+ ikke leverer det bedste signal og det faktum at jeg stadig kører med meget lave værdier for kontrast og brightness for at undgå indbrændinger, var det ikke den store billedmæssige oplevelse. Jeg kan næsten ikke vente med at fyre op for værdierne, så jeg rigtig kan se, hvad skærmen kan. Min Xbox360 skal også snart tilsluttes, jeg ved dog ikke, om jeg skal vælge VGA eller komponent.
|
| Til top |
|
| |
Angels Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 02 November 2006 kl. 03:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ingen pixelsfejl på min..
Skyndte mig ned og fik pengene tilbage for min Hitachi 37" LCD skærm og så købte jeg den her i stedet for..10 gange federe skærm :)
|
| Til top |
|
| |
SaJe Forum Bruger

|
| Sendt: 02 November 2006 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da utroligt, at jeg er den eneste, som skal være så uheldig. Indtil videre har jeg haft 4 LCD skærme hjemme, hvor de 3 havde pixelfejl. Så køber jeg en plasma i håbet om, at slippe for sådanne fejl, men sådan skulle det altså ikke gå.
|
| Til top |
|
| |
ullum Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 64
|
| Sendt: 02 November 2006 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er sikkert ikke den eneste som har været uheldig - der er garanteret mange som har pixel fejl uden at havde opdaget det.
Mit råd er (med mindre man har 100% pixel garanti og ønsker at bruge den) at man ikke aktivt begynder at lede efter pixel fejl som man alligevel ikke lægger mærke til ved almindelig brug.
Hvad man ikke ved har man ikke ondt af.
|
| Til top |
|
| |
SaJe Forum Bruger

|
| Sendt: 02 November 2006 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det har du ret i ullum. Jeg testede heller ikke for pixelfejl, da jeg opdagede den, men jeg stod desværre ret tæt på skærmen, mens den viste et helt hvidt billede fra den plasma burn-in DVD, jeg havde sat i DVD afspilleren. Med mine gode øjne kunne jeg ikke undgå at se fejlen.
Jeg tror ikke, jeg vil bruge tid, penge og energi på at sende skærmen tilbage til butikken, for hvem siger ikke, at det næste eksemplar er endnu værre?
I den afstand jeg har til skærmen, når jeg sidder i min sofa, lægger jeg heldigvis ikke mærke til fejlen.
|
| Til top |
|
| |