Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 05:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Poul -en seriøs mand... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Bumle skrev:
Andre.

Når man læser dette, fra Pouls indlæg om akustik og direktionalitet, så kan man få den tanke, at placeringen af ELS'ene, i hjørnerne under loftet, er aldeles tiltænkt:

"Det er faktisk underligt, at ingen er kommet på den indlysende ide at placere højttaleren i et tredimensionelt hjørne med forudsigelig akustik, en designers ønskedrøm, nemlig i loftshjørnet. Hvis vi antager, at de færreste længere anvender vægryatæpper er udstrålingen ideel og enhver lænestol kan tippes til at illudere, at lyden kommer forfra.

Denne placering i loftshjørnerne kan forekomme som en vits, men er det ikke. De matematisk interesserede kan man jo prøve at tegne et reflektionsmønster. Selv en bevislig analfabet som vores ven 3 DX vil muligvis kunne afprøve rigtigheden af dette, selv om det næppe er videre sandsynligt. Med denne placering vil man minimere rummets akustiske indflydelse og højttaleren vil kunne illudere en uendelig stor baffel. Højttalerens direktivitet vil være helt forudsigelig i ganske mange forskellige akustiske situationer, en enorm fordel for designeren, der ellers som denne skribent skal henvende sig til et betydeligt spektrum fra de konstaterbart klinisk åndssvage til dem, der synes, at jeg er tilsvarende åndsformørket. Nu jeg tænker over det, er der tilsyneladende et ikke ubetydeligt personsammenfald her."

Han skriver om Kibris hter, ESL bliver ikke nævnt.

Jeg spurgte, om der ikke nogen der var friske på at tilbagevise hans påstande. Ikke gætværk på hvad han mener .

(ps du gør det igen )

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Bumle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:

Bumle skrev:
Andre.

Når man læser dette, fra Pouls indlæg om akustik og direktionalitet, så kan man få den tanke, at placeringen af ELS'ene, i hjørnerne under loftet, er aldeles tiltænkt:

"Det er faktisk underligt, at ingen er kommet på den indlysende ide at placere højttaleren i et tredimensionelt hjørne med forudsigelig akustik, en designers ønskedrøm, nemlig i loftshjørnet. Hvis vi antager, at de færreste længere anvender vægryatæpper er udstrålingen ideel og enhver lænestol kan tippes til at illudere, at lyden kommer forfra.

Denne placering i loftshjørnerne kan forekomme som en vits, men er det ikke. De matematisk interesserede kan man jo prøve at tegne et reflektionsmønster. Selv en bevislig analfabet som vores ven 3 DX vil muligvis kunne afprøve rigtigheden af dette, selv om det næppe er videre sandsynligt. Med denne placering vil man minimere rummets akustiske indflydelse og højttaleren vil kunne illudere en uendelig stor baffel. Højttalerens direktivitet vil være helt forudsigelig i ganske mange forskellige akustiske situationer, en enorm fordel for designeren, der ellers som denne skribent skal henvende sig til et betydeligt spektrum fra de konstaterbart klinisk åndssvage til dem, der synes, at jeg er tilsvarende åndsformørket. Nu jeg tænker over det, er der tilsyneladende et ikke ubetydeligt personsammenfald her."

Han skriver om Kibris hter, ESL bliver ikke nævnt.

Jeg spurgte, om der ikke nogen der var friske på at tilbagevise hans påstande. Ikke gætværk på hvad han mener .

MVH

Tja, hans påstande om at de fleste højttalere lyder dårligt, er der nok lidt sandhed i.
Men mon ikke de "stakkels" kunder er myndige nok, til selv at spilde deres penge, uden at Poul skal optræde som værge?

Måske kunderne bare vil høre musik - og så er den ikke meget længere.
Pouls meninger om korrekt lyd, har lidt for meget med studieverdenen at gøre, og for lidt at gøre med formidling af det materiale der er tilgængeligt.

Bevis at Bose 901 er en dårlig højttaler, tak.
Hvordan vil du bevise det?
Til top Vis Bumle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bumle

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 12:53 | IP-adresse registreret  

Det kan jeg ikke, men jeg kan bevise den giver en diffuslyd. Og kabinettet er ringe dæmpet.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Bumle
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:

Det kan jeg ikke, men jeg kan bevise den giver en diffuslyd. Og kabinettet er ringe dæmpet.

MVH

Hvis Poul ikke kan finde ud af at placere et sæt elektrostater, hvorfor skulle han så være en autoritet, indenfor korrekt formidling af lyd?

Du vil sikkert gerne have at Kibris højttalere skal fremstå som amatøragtige.
Ellers ville du ikke blive ved at fiske efter tilbagevisninger.

Har du selv et motiv, i den sammenhæng?
Ønsket om at blive højttalerforhandler/producent måske?

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

Bumle skrev:
Andre skrev:

MVH

Hvis Poul ikke kan finde ud af at placere et sæt elektrostater, hvorfor skulle han så være en autoritet, indenfor korrekt formidling af lyd?

Jeg har intet mod Kibri og hans hter.Pudsigt nok roste jeg dem på udstillingen. At jeg personligt ikke selv i længden ville kunne leve med lyden er en anden sag(personlig sag). 

Og til det sidste, det har jeg da en drøm om. Om det så nytter her at afvise, at jeg ikke her skriver med skjulte hensigter, ved jeg ikke .

MVH 

Bumle
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:
Bumle skrev:
Andre skrev:

MVH

Jeg har intet mod Kibri og hans hter.Pudsigt nok roste jeg dem på udstillingen. At jeg personligt ikke selv i længden ville kunne leve med lyden er en anden sag(personlig sag). 

Og til det sidste, det har jeg da en drøm om. Om det så nytter her at afvise, at jeg ikke her skriver med skjulte hensigter, ved jeg ikke .

MVH 

MVH

Sådan!

Det er godt at få drejet debatten hen på det vigtigste - nemlig hvad man kan lide, og ikke kan lide.
Sådan er det jo generelt med højttalerprincipper - at de skaber tilhængere, og modstandere.
Jeg syntes at debatten om hvad der er mest teknisk korrekt, naturligvis også har en slags interesse, men måske ikke egentlig lige så meget, for mit vedkommende.

Desværre kommer vi jo nok off topic, ved at diskutere smag, da Poul jo lægger op til en teknisk diskussion. Hifi4all er naturligvis et site, både for musikelskere, og tekniknørder, og den tredje kategori, der er begge dele samtidig.

Gad vide om Poul ville bryde sig om de gamle Ace-horn? (dem med champignonen).
Jeg tror det faktisk ikke, men gider faktisk ikke stille spørgsmålet, når han nu syntes at forhandlerinteresserne spærrer for debatten.

Gå nu på pension Poul, så dine forhandlerinteresser ikke længere spærrer for deltagelse på hifi4all.
Men måske er det mere indblanding fra moderatorer, der er stenen i skoen?

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  

Spørge ham selv.... www.poulsaudiobutik.dk  ......få afklaring..nu!

Til top Vis Bradman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bradman

Bumle
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 13:45 | IP-adresse registreret  

Bradford skrev:

Bukken og skraben, ved at komme ind på hans website, når han ikke vil besøge os?
Ellers tak. Så meget ser jeg ikke op til manden. Gider faktisk ikke bruge mere tid på "Poul tråde", hvor det drejer sig om manden, og ikke hifi.

Egentlig er den slags tråde for så vidt også off topic, her på hifi4all.
Sitet bør handle om hifi.

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:
Meget af det han skriver om hter er ikke subjektivt, men efter min mening fysiske fænomener. Og jeg forstår ikke du kan skrive, at det er underordnet om det skrevene korrekt eller ikke korrekt. Som jeg læser det skriver han, at mange konsumprodukter bliver solgt med sjove videnskabelige forklaringer.

Fakta kan fortolkes på mange forskellige måder. Bortset fra dét: Selvfølgelig er det relevant når man læser hans indlæg om dét han skriver er rigtigt eller ej. Men i forhold til en diskussion om hvorvidt Poul er en klaphat eller ej, så er det ikke dét der er relevant. Så kan vi diskutere bagefter om han er en klaphat der ved noget om hifi, eller en klaphat der ikke ved noget om hifi. Men dét tråden her drejer sig om, er ikke hans udtalelser om højttalere. Det er hans udtalelser om andre personer. Jeg har såvidt jeg ved ikke været mål for noget, derfor ser jeg det ikke som min opgave at forsvare noget, men jeg synes du trækker diskussionen væk fra essensen når du begynder at diskutere om dét poul siger om højttalere er rigtigt eller ej. Skal man have lov til at svine andre folk til hvis dét man siger om højttalere er rigtigt, men ikke hvis det er forkert? De to ting er helt uafhængige, de foregår bare tilfældigvis i samme ordskvalder

Andre skrev:
Mener man han går over stregen har vi heldigvis injurilovgivningen. Men mon ikke det handler om at han bryder uskrevene brancheregler, der jo hvis du skal være helt ærlig ikke er lavet for at beskytte kunden.

Spørgsmålet er: Er Poul en seriøs forhandler, når han tilsviner konkurrenter? Man behøver ikke bryde loven for at være useriøs. Og mht. uskrevne regler, så er der ikke noget et branchemedlem hellere vil have end at konkurrenterne sviner én til - for det svier kun til én bagdel, nemlig afsenderen selv! Det er bud nummer ét i bibelen for sælgere: LAD VÆRE med at kritisere konkurrenterne. Jeg bryder den selv engang imellem når temperamentet løber af med mig, men i bund og grund er det en dårlig idé - ikke for andres skyld, men for sin egen. Nu har Poul ladet forstå at hans ytringer ikke er markedsføring og ikke drejer sig om at skaffe flere kunder, i dét lys kan han jo så få lov til at gøre hvad han vil.

Jeg vil iøvrigt gerne lige påpege at jeg synes Poul er en vældigt flink mand, og da jeg ikke kender hans forretning kan jeg ikke udtale mig om hvorvidt han er en seriøs forhandler eller ej - men jeg har indtryk af at han i det marked han bevæger sig i er særdeles seriøs. Men efterlader han et seriøst indtryk med sine grove udtalelser om andre i branchen? Det synes jeg ikke.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Andre skrev:
Meget af det han skriver om hter er ikke subjektivt, men efter min mening fysiske fænomener. Og jeg forstår ikke du kan skrive, at det er underordnet om det skrevene korrekt eller ikke korrekt. Som jeg læser det skriver han, at mange konsumprodukter bliver solgt med sjove videnskabelige forklaringer.

Fakta kan fortolkes på mange forskellige måder. Bortset fra dét: Selvfølgelig er det relevant når man læser hans indlæg om dét han skriver er rigtigt eller ej. Men i forhold til en diskussion om hvorvidt Poul er en klaphat eller ej, så er det ikke dét der er relevant. Så kan vi diskutere bagefter om han er en klaphat der ved noget om hifi, eller en klaphat der ikke ved noget om hifi. Men dét tråden her drejer sig om, er ikke hans udtalelser om højttalere. Det er hans udtalelser om andre personer. Jeg har såvidt jeg ved ikke været mål for noget, derfor ser jeg det ikke som min opgave at forsvare noget, men jeg synes du trækker diskussionen væk fra essensen når du begynder at diskutere om dét poul siger om højttalere er rigtigt eller ej. Skal man have lov til at svine andre folk til hvis dét man siger om højttalere er rigtigt, men ikke hvis det er forkert? De to ting er helt uafhængige, de foregår bare tilfældigvis i samme ordskvalder

Andre skrev:
Mener man han går over stregen har vi heldigvis injurilovgivningen. Men mon ikke det handler om at han bryder uskrevene brancheregler, der jo hvis du skal være helt ærlig ikke er lavet for at beskytte kunden.

Spørgsmålet er: Er Poul en seriøs forhandler, når han tilsviner konkurrenter? Man behøver ikke bryde loven for at være useriøs. Og mht. uskrevne regler, så er der ikke noget et branchemedlem hellere vil have end at konkurrenterne sviner én til - for det svier kun til én bagdel, nemlig afsenderen selv! Det er bud nummer ét i bibelen for sælgere: LAD VÆRE med at kritisere konkurrenterne. Jeg bryder den selv engang imellem når temperamentet løber af med mig, men i bund og grund er det en dårlig idé - ikke for andres skyld, men for sin egen. Nu har Poul ladet forstå at hans ytringer ikke er markedsføring og ikke drejer sig om at skaffe flere kunder, i dét lys kan han jo så få lov til at gøre hvad han vil.

Jeg vil iøvrigt gerne lige påpege at jeg synes Poul er en vældigt flink mand, og da jeg ikke kender hans forretning kan jeg ikke udtale mig om hvorvidt han er en seriøs forhandler eller ej - men jeg har indtryk af at han i det marked han bevæger sig i er særdeles seriøs. Men efterlader han et seriøst indtryk med sine grove udtalelser om andre i branchen? Det synes jeg ikke.

Citat fra Pouls hjemmeside:

"vores netvenner Monolake, King og Tarup 13 i deres diverse endeløse " Ov, hvor det bare spiller musik!"

"lidt ligesom ens barns første forsøg på at lave en lerskulptur. Der er bare ikke meget hifi i en diffusfeltgenerator som Kibri."

"Jensen jo ikke, langt fra endda. Han gør blot sit arbejde som natmanden i middelalderen"

"Selv en bevislig analfabet som vores ven 3 DX vil muligvis kunne afprøve rigtigheden af dette"

"System Audio Ranger- højttaler en spændende fristil i salgsstrategier, når man skal lancere et absolut økonomiprodukt i produktionspris omend ikke i slutbrugerpris."

"Ugens tekniske nyskabelse er omtalen af det fantastiske plastmateriale i en anmeldelse af en Canton- højttaler"

"Der er ikke den mindste tvivl om, at hifi4all er i krise. Med mindre der sker noget vældigt radikalt, der formår at holde på de få ikke-analfabeter"

"ulidelig Joan Baez-plade fra 1963 og sammenligne med den nyeste ligeså rædselsfulde Randi Laubæk-CD"

det er fra kun to af hans egne hjemmeside "indlæg"

A. er der nogen der kan finde noget positivt på den mands hjemme side ?

B. er der nogen han ikke hader ?

C. Poul helt analfabet er jeg/vi da ikke... du må da følge godt med her over, og kunne læse næsten alt hvad vi skriver, siden du er så meget inde i hvad der sker, og hvem der skriver hvad.

LOL

Det er hvad  3DX lægger ud med. Jeg har svært ved at se der står noget virkeligt groft.Han kalder 3DX for en analfabet, hvilket jeg faktisk har svært ved at tage alvorligt, da 3DX jo netop skriver på disse sidder, og vi alle naturligvis ved selvsyn kan konstatere om det sandt eller falskt.Og de eneste der kender navnet 3DX er personer der læser her. Normale   mennesker ude i samfundet kender ham nok ikke.

MVH 

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 21:03 | IP-adresse registreret  

Andre skrev:

Det er hvad  3DX lægger ud med. Jeg har svært ved at se der står noget virkeligt groft.Han kalder 3DX for en analfabet, hvilket jeg faktisk har svært ved at tage alvorligt, da 3DX jo netop skriver på disse sidder, og vi alle naturligvis ved selvsyn kan konstatere om det sandt eller falskt.Og de eneste der kender navnet 3DX er personer der læser her. Normale   mennesker ude i samfundet kender ham nok ikke.

Jeg synes så heller ikke 3DX har fundet nogen specielt grelle eksempler frem, i forhold til hvad det kunne have været. I det hele taget er det ikke så nemt at citere hvad problemet er, da kritikken af f.eks. Bent Svejbæk generelt ligger i en underforstået tone med en flok stikpiller. Anyway, det var slet ikke min mening at begynde at diskutere om Pou er seriøs eller ej, og om de ting han skriver er i orden eller ej. Jeg forsøgte bare at påpege at dén kritik der er og har været her på siden om Pouls emner, ikke bunder i hans holdninger til lyd, men i måden han skriver det på. I en diskussion om hvorvidt tonen er i orden, er det imho ligegyldigt om dét man har at sige giver mening eller ej. Pouls tone skader hans omdømme i visse kredse, og gavner det i andre. Ifølge Pouls eget udsagn, så generer dét ham ikke det mindste - så jeg gætter på at han har det helt fint med at de folk han kritiserer synes han er en klaphat. Ergo nytter det heller ikke noget at forsøge at forsvare ham, han VIL ikke forsvares. Han VIL være en klaphat, så giv ham dog lov! Men så vil jeg gudhjælpemig også have lov til at kalde ham en klaphat. Også selv om jeg respekterer hans faglige kundskaber, for dem tror jeg ikke der er noget i vejen med - jeg er ret sikker på at han formår at opnå præcist dét han ønsker. Hvis man ikke ønsker det samme, så handler man jo bare hos en anden.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 21:35 | IP-adresse registreret  

Bradford skrev:
tarup 13 skrev:

Da han skrev, at det ikke handler om udseendet af anlæget, men kun om lyden, så blev jeg endnu mere uenig med ham. Hjemme hos mig, er det meget vigtigt, at det ser godt ud. Det gælder både konen og hifi'et.

vh. Henrik (Rup)

No doubt Henrik, du er nok det bedste eksemplel på at man kan have et fedt anlæg som konen stort set ikke kan få øje på. Mega WAF-faktor....og det spiller til og med "musik". Jeg kan ikke få armene ned at ren begejstring. B ØL G E !

Mvh

Hvorfor tror du jeg har et anlæg, konen stort set ikke kan få øje på. Alle der kommer ind i min stue, kan se her bor en musikinterreseret person.  Det har Waf faktor fordi det er hamrende flot. STOR BØLGE.

vh. Henrik

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Andre skrev:

Jeg synes så heller ikke 3DX har fundet nogen specielt grelle eksempler frem, i forhold til hvad det kunne have været. I det hele taget er det ikke så nemt at citere hvad problemet er, da kritikken af f.eks. Bent Svejbæk generelt ligger i en underforstået tone med en flok stikpiller. Anyway, det var slet ikke min mening at begynde at diskutere om Pou er seriøs eller ej, og om de ting han skriver er i orden eller ej. Jeg forsøgte bare at påpege at dén kritik der er og har været her på siden om Pouls emner, ikke bunder i hans holdninger til lyd, men i måden han skriver det på. I en diskussion om hvorvidt tonen er i orden, er det imho ligegyldigt om dét man har at sige giver mening eller ej. Pouls tone skader hans omdømme i visse kredse, og gavner det i andre. Ifølge Pouls eget udsagn, så generer dét ham ikke det mindste - så jeg gætter på at han har det helt fint med at de folk han kritiserer synes han er en klaphat. Ergo nytter det heller ikke noget at forsøge at forsvare ham, han VIL ikke forsvares. Han VIL være en klaphat, så giv ham dog lov! Men så vil jeg gudhjælpemig også have lov til at kalde ham en klaphat. Også selv om jeg respekterer hans faglige kundskaber, for dem tror jeg ikke der er noget i vejen med - jeg er ret sikker på at han formår at opnå præcist dét han ønsker. Hvis man ikke ønsker det samme, så handler man jo bare hos en anden.

Godt Otto!!!

Poul er en klaphat, har en utrolig dårlig "arbejdsmoral" ... meget underlig form for en slags markedsføring han bruger men som du skriver så virker det jo så på nogen!!
Kender ikke manden som sådan men kan bare se på hans tomme indlæg på hans side, at jeg aldrig kunne drømme om han handle ved ham!
Han skriver hifi4all lidt til grin jo i nogen af hans indlæg men sjovt nok så ved han alt hva der foregår herinde, ergo må han være meget på denne side! dobbel moral?? ja vælg selv??

MVH
Don
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 21:45 | IP-adresse registreret  

Bradford skrev:

Du kalder de andre rip rap og rup men du er vidst den er en pouls største bitch(er i så john og åge?)!! Dobbelmoral er godt hva?
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

Hvem skulle nu have troet, at vores venner Tarup 13 og King skulle komme til at stå som idealer på succesfuld integration af interesser og socialt samvær, men sådan blev det altså.

Er det mig eller er der bare noget galt oppe i toppen af den mand??? Hvornår skulle King ikke stå for idealet på succesfuld integration af interesser??? Hvis den mand viste bare en lille smule om det han skriver om, ville ham komme med en undskyldning. Prøv at finde en mere social mand, der ved hvad han taler om end King, jeg tror ikke han findes. Jeg indrømmer det, jeg har fået for meget af det 100% BÅTHOVED.

vh. Henrik 

MGPProjectS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Måske har Poul gennemskuet, at hvis man vil ha' opmærksomhed i vores egen lille indesluttede hifi-verdenen, så bliver det skabt af negative tilkendegivelser og personfnidder .

Prøv at se al den opmærksomhed har har fået på dette såvel som konkurrende forum...jojo...

Personligt bryder jeg mig ikke om hans stil, især ikke når han går efter navngivne personer, men jeg finder da hans snak om producenter og deres teorier, eller mangel på samme, meget underholdende at læse. Til gengæld fortjener han ros for nu at have oprettet et forum, hvor man kan komme til genmæle, hvis man føler sig krænket. At han ikke har mod til at ytre sig på dette eller andet forum, hvor han ikke har kontrollen, er lidt vag.

www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
Til top Vis MGPProjectS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGPProjectS Besøg MGPProjectS's Websted

Adamfelix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2006
Lokalitet: København
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

Bumle skrev:
Andre skrev:

MVH

Prøv at læs i hifi4all's interview af Poul, dér vil du få svaret på hvorfor der står elektrostater oppe i hjørnerne..

Til top Vis Adamfelix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Adamfelix

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Adamfelix skrev:
Bumle skrev:
Andre skrev:

MVH

Prøv at læs i hifi4all's interview af Poul, dér vil du få svaret på hvorfor der står elektrostater oppe i hjørnerne..

Det kan man til gengæld ikke sige omkring elektrostaterne, som egentlig mest er for sjov. Pia er dog vældig glad for dem.” Pia tilføjer: ”Der var nødt til at stå nogle grimme diffusorer i hjørnerne oven på ATC’erne, og så kunne der jo lige så godt stå nogle elektrostater og dække for,” og det gør der så .Citat

Nå den duede heller ikke .

MVH

Bumle
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

For at højne waf-faktoren!
Kunne der så ikke i det mindste være frontstof på dem?
Kønne er de sgu ikke, uden.
Jamen lad os da bare lade som om at de er bedre end ingenting, deroppe under loftet.
Det er jo nok monitoreffekten Poul vil have frem, så det bliver lidt lydstudieagtigt at høre på.
Men ideen er nok ikke så salgsbar for hifi-interesserede, som for musikere og studiefolk.
At de ikke har førsteprioritet, synes støvfolien også at antyde.
Den trænger til en lille opstrammer, med en varmebehandling.
Sjovt egentlig, som disse diciple af Poul egentlig kan lide at holde trådene kørende i evigheder.
Nu hvor Poul har startet sit eget forum, skulle man egentlig tro at de ville holde til derinde, men det er mærkværdigvis ikke tilfældet.

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 08:01 | IP-adresse registreret  

Bumle skrev:
For at højne waf-faktoren!
Kunne der så ikke i det mindste være frontstof på dem?
Kønne er de sgu ikke, uden.
Jamen lad os da bare lade som om at de er bedre end ingenting, deroppe under loftet.
Det er jo nok monitoreffekten Poul vil have frem, så det bliver lidt lydstudieagtigt at høre på.
Men ideen er nok ikke så salgsbar for hifi-interesserede, som for musikere og studiefolk.
At de ikke har førsteprioritet, synes støvfolien også at antyde.
Den trænger til en lille opstrammer, med en varmebehandling.
Sjovt egentlig, som disse diciple af Poul egentlig kan lide at holde trådene kørende i evigheder.
Nu hvor Poul har startet sit eget forum, skulle man egentlig tro at de ville holde til derinde, men det er mærkværdigvis ikke tilfældet.

Sådan kan man jo også gøre. Når man ikke kan argumentere for sin sag, så kalder man modparten for en dicipel.Jeg kender ikke Poul, har umiddelbart ingen planer om at købe noget hos ham. Jeg mener bare ikke det han skriver er så tosset. Skal der virkeligt ikke mere til før man bliver til en dicipel.

MVH 

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes