| Forfatter |
|
larsbue Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 28 Oktober 2006 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil bare lige takke for alle de gode input. Det blev en pana da kæresten ikke var villig til at give næsten 7k for at få et pænere design(synes jeg) Får det leveret på tirsdag, kan næsten ikke vente. Er der nogen der kan fortælle mig om det kan betale sig at købe en digitalmodtager. Umiddelbart tror jeg at vi får signal via antenneforening, er dog ikke helt sikker da vi lige er flyttet ind. Hvem kan anbefale et godt mediecenter.
|
| Til top |
|
| |
Dylmer Forum Bruger

Bruger siden: 26 August 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 45
|
| Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
troelsit skrev:
|
PRIS: Hvis jeg skal have 2 HDMI indgange og Digital tuner på Pioneer skal jeg op i 427XD modellen som p.t. koster 19.500 kr excl. levering (19k på fælleskøb) Panny'en koster 11.100 incl. levering - dvs. vi taler en prisforskel på 8.000 DKK.
Jeg må dog indrømme at taler vi design så er Pioneer klart mere ekslusiv, men vi blev enige om ikke at betale 8.000 kr mere for at få TV'et i piano-sort.
|
|
|
Hvad pris angår, hvor har du fundet Panny'en til 11.100...??? Kan ikke finde den så billigt, eller snakker vi her om 37" model????
Helt enig hvad designet angår.. Synes ikk Pana er grimt, men heller ikk noget specielt flot hvorimod Pioneer virkelig ligner en million ell lidt mindre Har det også selv sådan at jeg ikk vil give flere tusinde ekstra pga designet... Havde derfor også kigget på Samsung 42Q7H som også ser rigtig godt ud (og med godt billede det korte stykke tid jeg prøvede den), men det er jeg vist gået fra igen efter at have læst flere indlæg med problemer på denne samt den kun har 1 HDMI...
|
| Til top |
|
| |
troelsit Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Dylmer Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, det var billigt, men er det til at stole på?? Har du selv købt der??? Hvis ja, hvordan er betalingen og fragt og hvad hvis l**tet går i stykker???
|
| Til top |
|
| |
troelsit Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg får min leveret i morgen fra DFDS...
Jeg betalte med Mastercard. Hvis det går i stykker dækker garantien også i DK
|
| Til top |
|
| |
Dylmer Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
troelsit skrev:
|
Jeg får min leveret i morgen fra DFDS...
Jeg betalte med Mastercard. Hvis det går i stykker dækker garantien også i DK
|
|
|
Okay okay.... Det glæder jeg mig til at høre mere om....
Vil det sige hvis uheldet er ude kan man tage fat i panasonic DK....???
|
| Til top |
|
| |
troelsit Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, I kassen ligger et såkaldt Pan European Guarantee Card.
Det skal man have stemplet og underskrevet hos den butik i Tyskland man køber af, men det er heller ikke noget problem. Eneste minus er at de ikke vil åbne æsken og gøre det, så man skal sende det tilbage efterfølgende for at få det skrevet under.
Men det er nu fair nok, jeg ville være træt af at modtage en allerede åbnet kasse 
|
| Til top |
|
| |
Rahimnax! Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 40
|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
troelsit skrev:
|
Ja, I kassen ligger et såkaldt Pan European Guarantee Card.
Det skal man have stemplet og underskrevet hos den butik i Tyskland man køber af, men det er heller ikke noget problem. Eneste minus er at de ikke vil åbne æsken og gøre det, så man skal sende det tilbage efterfølgende for at få det skrevet under.
Men det er nu fair nok, jeg ville være træt af at modtage en allerede åbnet kasse 
|
|
|
Skal man bare sige til dem at man vil have tvet stemplet? Altså man sender vil ikk bare tvet ind hos dem, og ikk informere dem om noget, eller gør man? __________________ Rahimnax!
|
| Til top |
|
| |
troelsit Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg modtog TV'et idag... Inde i selve kassen sammen med manualen ligger det såkaldte PAN european guarantee card. Men før Panasonic Denmark vil røre fjernsynet skal dette PAN card være underskrevet af den tyske butik hvor du har købt TV'et.
Dvs. jeg skal sende PAN cardet til Medianess i tyskland hvorefter de stempler og underskriver og returnerer det til mig...
Iøvrigt har jeg været så uheldig at modtage et TV med en fejl i kabinettet - så jeg skal faktisk igang med at bruge garantien. Stakkels mig 
Men jeg skulle først bruge TV'et om en måned allgievel, så det har ingen praktisk betydning for mig
|
| Til top |
|
| |
troelsit Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har aftalt med Medianess at de sender et nyt med det samme (og afhenter det gamle på i samme ombæring) Alternativt tilbød de mig reduktion i prisen, men jeg valgte at få det byttet
|
| Til top |
|
| |
CreativeS Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold op det var et indlæg der satte nogle ting på plads, specielt fordi jeg også er i tvivl om hvad man skal købe..! Tak...
|
| Til top |
|
| |
WC Fields Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 91
|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
larsbue skrev:
lagerfeldt skrev:
Man kan jo argumentere for at XD'eren er lidt tricky at købe, fordi det jo ikke er 100% besluttet omkring formatet hos DR.
|
|
|
Kan du ikke uddybe det for en som mig som ikke har forstand/fulgt med i debatten omkring dette emne? Er det spild af penge og købe xd'erne |
|
|
Jeg synes ikke rigtigt vi har fået besvaret dette spørgsmål? Er det spild af penge at købe TV med DVB-T digitale tunere? Køber folk dem bare for en sikkerheds skyld? Selv om de egentligt aldrig vil benytte husantenne? Tror man på at antenneforeninger med kabel eller lysleder i fremtiden vil distribuere digital via DVB-T i stedet for DVB-C eller begge dele?
|
| Til top |
|
| |
troelsit Forum Bruger

|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo bare ikke så sort/hvidt....
Har man TDC kabel TV er det overflødigt da de bruger Selector (DVB-C)
Har man parabol antenne er det overflødigt da de bruger DVB-S
Undersøg hos din leverandør af TV hvorvidt de har tænkt sig at levere DVB-T signaler i den kommende fremtid og har de det, så er det jo en god ide 
|
| Til top |
|
| |