Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 15:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 32M61B med orange pletter i ansigter!!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
paqi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

Jeg kan tilføje, at jeg nu for 3 gange har kontaktet Samsung support og i dag er faktisk første gang at de ikke "bare" har fortalt historier som: Du skal bruge et jord stik det hjælper. Du skal indstille det på den og den måde, men idag der tog de bare imod min reklamation og får deres servicefirma til at komme og hente det. Men jeg har også have problemet siden juni hvor jeg købte mit. Jeg oplever det dog kun på nogle kanaler og især DR1 og TV3. Har næsten ikke set det på TV2.

Jeg har virkelig prøvet alt og uden at jeg har kunne fjerne det helt. Så tak for jeres indlæg, det bekræfter bare at mit ellers gode tv skal en tur på værksted.

Er der nogle af jer som allerede HAR haft det på værksted, har oplevet at det er væk?

Jeppe
Til top Vis paqi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af paqi

Hanga
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

Paqi: Befro A/S vil ikke komme og hente TV'et hos mig, måske skulle man forsøge at få Samsung til det, hvis de altså denne gang fatter noget når man ringer???

Nå men ellers er jeg blevet tilbudt at få TV'et ombyttet. De skulle vist få flere M61'ere hjem i næste uge, og hvis jeg tager imod tilbudet, sender de en ny til mig, og så kan jeg bruge den kasse til at sende "den gamle" retur. Jeg spurgte så om jeg kunne være sikker på, at det nye ikke ville indeholde fejlen, og det mente de jeg kunne. Spørgsmålet er så om de ved noget om det.
Til top Vis Hanga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hanga

paqi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Hanga,

Var det Befro A/S som yder den service eller er det Samsung? fordi Expert på Nørrebrogade mener helt klart at skærmen ikke fejler noget.. og jeg tror godt nok jeg har svært ved at få dem til at yde den service med mindre Samsung gør noget for mig i denne her sag.

Jeppe

Hanga
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

Det er Befro der er villig til at ombytte skærmen.

Det er da for ringe hvis Expert ikke mener den fejler noget. Spørg evt. Samsung support, om du ikke kan henvise Expert til dem, så de kan fortælle Expert at der er tale om en fejl.

paqi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Nu afventer jeg lige at deres service afdeling ringer til mig og så vil jeg gerne have bekræftet af dem, at de har hørt om problemet og ved hvordan det skal løses inden de får lov at hente skærmen.

Jeppe

paqi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2006 kl. 15:08 | IP-adresse registreret  

Hey gutter,

så har jeg langt om længe fået fat i Strax Service. De bekræfter at de kender til problemet med de rød/orange plamager og kan løse problemet ved at det kommer en tur på værkstedet. Det tager så 3 uger (gab) men det glæder jeg mig til.

Så har du stadig problemet så tage endelig fat i din leverandør og få dem til at fixe problemet.

Jeppe

Hanga
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 November 2006 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

Kommer lige med en lille update:

Efter at have ventet i flere uger, på at forhandleren skulle få et nyt tv hjem, har de så tilbudt mig at jeg kan få en M71'er i stedet for, hvis ikke de får en M61'er hjem i løbet af ugen. Flot service !!!

Anyway, skal lige have undersøgt hvordan billedkvaliteten er på den. Selvom det er et nyere tv behøver den jo ikke være bedre. Må lige søge lidt eller oprette en ny tråd om emnet.

Hanga
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 November 2006 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Argh, da de så heller ikke får en M71'er hjem i et godt stykke tid, bliver det kun en N71'er jeg kan få.

Jeg tager nok stadig imod tilbudet, men ærger mig da lidt over, at jeg ikke lige kunne få 100hz teknologien med.

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 21 November 2006 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

Hvor er tv'et købt henne?? mener bare at man da ikke kan regne med et værksted vil hente et tv til rep hvis ikke købt i den kæde. Så vidt jeg ved står der ikke nogle steder hos forbrugerrådet at et værksted er forpligtet til at hente en kundes rep, hvis ikke er købt hos dem. Ret mig hvis tager fejl.

Mit Samsung gik i stykker for ikke ret lang tid siden og der kom der en chauffør fra Expert hvor det er købt og afhentede det og lånte mig et andet Samsung tv, og igen da var færdigt kom de og byttede igen..  Det var god service...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes