| Forfatter |
|
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 27 Juni 2008 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|

Johnny Winter - Captured Live!

The Allman Brothers Band - One Way Out
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 27 Juni 2008 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Baal: Sensorama __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 27 Juni 2008 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|

Mark May & the Agitators - Telephone Road, Houston, TX
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 27 Juni 2008 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Genesis: Trick of the Tail.
Ripples er sgu da genialt, folks ... som så meget andet af deres....
__________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 27 Juni 2008 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus.petersen skrev:
Genesis: Trick of the Tail.
Ripples er sgu da genialt, folks ... som så meget andet af deres....
|
|
|
'Squonk' er smågenialt og kører ekseptionelt godt især p.gr.a. Collins' trommespil og lyd. Det var inden den der hysteriske og overdrevne gate-effekt ødelagde lyden af hans spil.
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 27 Juni 2008 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
Claus.petersen skrev:
Genesis: Trick of the Tail. Ripples er sgu da genialt, folks ... som så meget andet af deres.... |
|
|
'Squonk' er smågenialt og kører ekseptionelt godt især p.gr.a. Collins' trommespil og lyd. Det var inden den der hysteriske og overdrevne gate-effekt ødelagde lyden af hans spil. |
|
|
Amen.
Men de har nu stadig lavet fantastisk musik siden. Many too many, Duchess, Home (og Second) by the sea og flere andre efter Collins fik nøkker. Plus hans egen "In the air tonight" ( EDIT: Genialt i sin enkelthed) . Det er fantastiske numre, omend det ikke er Peter Gabriels Genesis.
De har gjort det glimrende alene.... __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 28 Juni 2008 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Duffy, dejligt dejligt derby album - har haft den et stykke tid, men hvis du manger at nå at brænde 150 kr. af inden lukketid idag, så mut ud og hent denne skive

__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 28 Juni 2008 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|

Drengene og jeg hygger 
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 28 Juni 2008 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Erik Wøllo /Blue Sky Red Guitars.
Han fortolker bl.a. to numre af Kraftwerk - "Computerlove" og In The Hall Mirrors", som jeg synes han slipper godt fra.
Tekst hentet fra nettet:
Wøllo's latest exploration into the creative possibilities of the guitar is rich with texture and melody, highly sculpted and detailed - a pulsing vibrant and atmospherically three-dimensional experience. Influenced by his travels to the North American Southwest, Wøllo manifests the natural wonders of the area through his instrument, painting profound vistas with many types of acoustic, electric, electronic, and classical guitar voices.
Kan evt. købes her: http://www.spottedpeccary.com/details.php?page=SPM1204

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 28 Juni 2008 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|

Count Basie - Live at the Sands (before Frank)

Duke Robillard - Swing

B. B. King - Live at the Regal
|
| Til top |
|
| |
xiuxiu Forum Bruger


Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 225
|
| Sendt: 28 Juni 2008 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den nye Sigur Rós __________________ Mvh Thomas
Vienna Acoustics BBG
April Stello AI500
Logitech Squeezebox Touch
Yamaha YSP-2200
Audiotrak Prodigy Cube
Sennheiser 580
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 29 Juni 2008 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søndag formiddag er klassikertid her på matriklen:

The Beatles - Abbey Road

Cream - Disraeli Gears
Bob Dylan - Blood on the Tracks (SACD = kongelyden)
Marvin Gaye - What's Going On?
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 29 Juni 2008 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
OMD / Paciffic Age / 1986.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 29 Juni 2008 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean Michel Jarre / Geometry Of Love / 2003.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 29 Juni 2008 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gamle mænd med nye instrumenter:

Cream - Royal Albert Hall, London May 2-3-5-6 2005 (DVD)
Edit: Hvor ér Jack Bruce dog en svinsk virtuos bassist!!! Hvilket John Entwistle iøvrigt også var - dyrk lige denne her: http://www.youtube.com/watch?v=DL4fVqlKWUw
|
| Til top |
|
| |
Muttly Forum Bruger


Bruger siden: 19 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 183
|
| Sendt: 29 Juni 2008 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sidder og slapper lidt af til denne gamle skive med Eric Clapton
Det næste der ryger på squeezeboxen bliver lidt heavy med Motley Crue

__________________ Proac response3,5. Accuphase P360, Primare P 30. Audia Flight cd two+ PS auido Digital Link III DAC. Sota Sapphire mk II+sme 3009r imp+aoc9+ Dino Riaa.Harmonic Tech. Thruth Link. VDH 501 SB 3 AA DDE2.
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 198
|
| Sendt: 29 Juni 2008 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er søndag, hvor jeg hovedsageligt hører klassisk musik. Derfor er denne på anlægget....

|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger


Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
| Sendt: 30 Juni 2008 kl. 00:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger


Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 30 Juni 2008 kl. 00:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
i dag har den stået på rolling stones,musikken
fra filmen the shine...
.....
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 30 Juni 2008 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |