Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 14:36   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Hvad hører du nu? [LP, MC, FM, CD, PC] (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 281
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 30 Juni 2008 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

Tung musik til en tung mandag

CD: Black Sabbath: Heaven and Hell 2003

Black Sabbath "Heaven & Hell"

CD: Black Sabbath: Sabbath Bloody Sabbath-lt Limited edition 2007

Black Sabbath "Sabbath Bloody Sabbath"

CD: Black Sabbath: Sabotage 1990

Black Sabbath "Sabotage"

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 30 Juni 2008 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

bittermand skrev:

Søndag formiddag er klassikertid her på matriklen:

The Beatles - Abbey Road

Hvis man mangler "underholdning" ift det billede: http://www.turnmeondeadman.net/IBP/Intro.php 

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 30 Juni 2008 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Kunne man forestille sig Led Zeppelin med Jim Morrison som tågehorn i stedet for Robert Plant..? Nå ikke..? Jamen så prøv denne her:

CD: Tea Party: Splendor Solis 2000

The Tea Party "Splendor Solis" -og det kommer f...... tæt på.

Der skal to originaler til at bryde illusionen:

CD: Led Zeppelin: Physical Graffiti 2005

Led Zeppelin "Physical Graffiti"

CD: Doors: L.a. Woman Remastered edition 1989

The Doors "L.A.Woman"

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 
andeth
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juni 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 198
Sendt: 30 Juni 2008 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Efter Zorglub nævnte ZZ Top, måtte der bluesbaseret rock fra Texas på anlægget. Jeg valgte denne.

 

Til top Vis andeth's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andeth
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 30 Juni 2008 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

Jeg vil godt dementerer alle rygter om at jeg har hørt ZZ Top hele dagen, det er der intet hold i ... jeg har også hørt det hele aftenen! 

Det er naturligvis denne her der har kørt non stop. Damn den er god! Glæd dig til torsdag torsdag der Mr. Andeth!
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 01 Juli 2008 kl. 23:37 | IP-adresse registreret  

Jeg hører stadig ZZ Top.... 
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1430
Sendt: 01 Juli 2008 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

easy star all star - dub side of the moon. Superfedt ska-reggae(?!) remix af Pink Floyd "Dark side of the moon". Endda udkommet på rød vinyl..


Til top Vis tunghør's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tunghør
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 03 Juli 2008 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Cor da Beselgia
Müstair

Kirkekor på LP fra ca. 1985 - har ikke kunnet finde pladen på nettet - selv pladen fandt jeg på genbrugspladsen :-)

Dirigent "Beat Grond"

Smukt er det at Duelundhornene for hele kirkerums-akustikken formidlet meget overbevisede




__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 04 Juli 2008 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

CD: C. V. Jørgensen: Indian Summer 1988

C.V. Jørgensen "Indian Summer"

CD: Beatles: Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band 2003

Beatles "Sgt. Pepper"

CD: Robert Plant / Alison Krauss: Raising Sand - Slipcase Slipcase 2007

Plant/Krauss "Raising Sand"

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 04 Juli 2008 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2539
Sendt: 04 Juli 2008 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  



__________________
Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Til top Vis Scatcat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scatcat Besøg Scatcat's Websted
 
Claus.petersen
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 390
Sendt: 04 Juli 2008 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  



+ de to andre...

__________________
/Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
Til top Vis Claus.petersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus.petersen
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 04 Juli 2008 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

soka skrev:

CD: Robert Plant / Alison Krauss: Raising Sand - Slipcase Slipcase 2007

Plant/Krauss "Raising Sand"

Lidt off topic (undskyld mig, men når den nu er nævnt): Er mig og mine ører der er noget galt med, eller er denne CD ikke temmelig dårligt produceret? Normalt finder jeg, at T-Bone Burnett er en af de mest kompetente producere med en meget organisk lyd til følge, men denne her virker "ulden" og har en komprimeret og underlig difus lyd og fornemmelse. Jeg har af samme årsag kun hørt den én gang...jeg kunne s'gu ikke holde lyden ud!

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 04 Juli 2008 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

bittermand skrev:
soka skrev:

CD: Robert Plant / Alison Krauss: Raising Sand - Slipcase Slipcase 2007

Plant/Krauss "Raising Sand"

Lidt off topic (undskyld mig, men når den nu er nævnt): Er mig og mine ører den er noget gal med, eller er denne CD ikke temmelig dårligt produceret? Normalt finder jeg, at T-Bone Burnett er en af de mest kompetente producere med en meget organisk lyd til følge, men denne her virker "ulden" og har en komprimeret og underlig difus lyd og fornemmelse. Jeg har af samme årsag kun hørt den én gang...jeg kunne s'gu ikke holde lyden ud!

Du har ret, den er lidt speciel. Men jeg synes den vinder klart efterhånden som man hører den flere gange, måske ved lidt lavere (hygge) niveau...

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 04 Juli 2008 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

Nashville Skyline
Bob Dylan

Måske ikke hans bedste meeeeen

Bob Dylan : Nashville Skyline



__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 05 Juli 2008 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

 

             img211/4633/p1qi4.jpg

...selvfølgelig på vinyl!!!

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
santashooter
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Januar 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 05 Juli 2008 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Jeg hører Pink floyds Relics, selvfølgelig på Vinyl

og bag efter skal Lou Reed med Transformer på spilleren

(jeg har lige et spørgsmål vedr. denne plade, jeg ved den normalt er "gullig" i toppen af coveret, den version jeg har er hvid eller sølvagtig i toppen af coveret, ligesom billedet.
er der nogen der ved om der er nogen grund til dette... jeg ved hvad forskellen skulle være, jeg er bare nysgerrig)

god dag til alle!

mvh.
Søren


__________________
Mit setup
Til top Vis santashooter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af santashooter
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 05 Juli 2008 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
bittermand skrev:
soka skrev:

CD: Robert Plant / Alison Krauss: Raising Sand - Slipcase Slipcase 2007

Plant/Krauss "Raising Sand"

Lidt off topic (undskyld mig, men når den nu er nævnt): Er mig og mine ører den er noget gal med, eller er denne CD ikke temmelig dårligt produceret? Normalt finder jeg, at T-Bone Burnett er en af de mest kompetente producere med en meget organisk lyd til følge, men denne her virker "ulden" og har en komprimeret og underlig difus lyd og fornemmelse. Jeg har af samme årsag kun hørt den én gang...jeg kunne s'gu ikke holde lyden ud!

Du har ret, den er lidt speciel. Men jeg synes den vinder klart efterhånden som man hører den flere gange, måske ved lidt lavere (hygge) niveau...

Så prøver jeg igen...

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3519
Sendt: 05 Juli 2008 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

Kashmir, Zitilites - superdejlig skive at lægge øre til en højhellig sommerferielørdag, medens man støvsuger til den store guldmedalje



__________________
mvh
Til top Vis mn1974's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mn1974 Besøg mn1974's Websted
 
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 05 Juli 2008 kl. 12:32 | IP-adresse registreret  

bittermand skrev:
Medlem skrev:
bittermand skrev:
soka skrev:

CD: Robert Plant / Alison Krauss: Raising Sand - Slipcase Slipcase 2007

Plant/Krauss "Raising Sand"

Lidt off topic (undskyld mig, men når den nu er nævnt): Er mig og mine ører den er noget gal med, eller er denne CD ikke temmelig dårligt produceret? Normalt finder jeg, at T-Bone Burnett er en af de mest kompetente producere med en meget organisk lyd til følge, men denne her virker "ulden" og har en komprimeret og underlig difus lyd og fornemmelse. Jeg har af samme årsag kun hørt den én gang...jeg kunne s'gu ikke holde lyden ud!

Du har ret, den er lidt speciel. Men jeg synes den vinder klart efterhånden som man hører den flere gange, måske ved lidt lavere (hygge) niveau...

Så prøver jeg igen...

Hvad?? Dårlig lyd?? Ikke her.
Tværtimod synes jeg, den ligger klasser over, hvad der er gængs standard i dag. Slet ikke voldkomprimeret, men et stort frit lydbillede med pænt autentisk instrumentklang. Måske en anelse til den mørke, behagelige side.
 Kan det være jeres udgaver der er noget galt med?
Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 

<< Forrige Side af 281 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes