| Forfatter |
|
soka Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 19 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 30 Juni 2008 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tung musik til en tung mandag

Black Sabbath "Heaven & Hell"

Black Sabbath "Sabbath Bloody Sabbath"

Black Sabbath "Sabotage"
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 30 Juni 2008 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
soka Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 19 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 30 Juni 2008 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne man forestille sig Led Zeppelin med Jim Morrison som tågehorn i stedet for Robert Plant..? Nå ikke..? Jamen så prøv denne her:

The Tea Party "Splendor Solis" -og det kommer f...... tæt på.
Der skal to originaler til at bryde illusionen:

Led Zeppelin "Physical Graffiti"

The Doors "L.A.Woman"
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 198
|
| Sendt: 30 Juni 2008 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter Zorglub nævnte ZZ Top, måtte der bluesbaseret rock fra Texas på anlægget. Jeg valgte denne.

|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 30 Juni 2008 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil godt dementerer alle rygter om at jeg har hørt ZZ Top hele dagen, det er der intet hold i ... jeg har også hørt det hele aftenen!  Det er naturligvis denne her der har kørt non stop. Damn den er god! Glæd dig til torsdag torsdag der Mr. Andeth!
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 01 Juli 2008 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hører stadig ZZ Top....
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 01 Juli 2008 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
easy star all star - dub side of the moon. Superfedt ska-reggae(?!) remix af Pink Floyd "Dark side of the moon". Endda udkommet på rød vinyl.. 
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 03 Juli 2008 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cor da Beselgia Müstair
Kirkekor på LP fra ca. 1985 - har ikke kunnet finde pladen på nettet - selv pladen fandt jeg på genbrugspladsen :-)
Dirigent "Beat Grond"
Smukt er det at Duelundhornene for hele kirkerums-akustikken formidlet meget overbevisede
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
soka Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 19 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|

C.V. Jørgensen "Indian Summer"

Beatles "Sgt. Pepper"

Plant/Krauss "Raising Sand"
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
+ de to andre... __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
soka skrev:
|

Plant/Krauss "Raising Sand"
|
|
|
Lidt off topic (undskyld mig, men når den nu er nævnt): Er mig og mine ører der er noget galt med, eller er denne CD ikke temmelig dårligt produceret? Normalt finder jeg, at T-Bone Burnett er en af de mest kompetente producere med en meget organisk lyd til følge, men denne her virker "ulden" og har en komprimeret og underlig difus lyd og fornemmelse. Jeg har af samme årsag kun hørt den én gang...jeg kunne s'gu ikke holde lyden ud!
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
soka skrev:
|

Plant/Krauss "Raising Sand"
|
|
|
Lidt off topic (undskyld mig, men når den nu er nævnt): Er mig og mine ører den er noget gal med, eller er denne CD ikke temmelig dårligt produceret? Normalt finder jeg, at T-Bone Burnett er en af de mest kompetente producere med en meget organisk lyd til følge, men denne her virker "ulden" og har en komprimeret og underlig difus lyd og fornemmelse. Jeg har af samme årsag kun hørt den én gang...jeg kunne s'gu ikke holde lyden ud!
|
|
|
Du har ret, den er lidt speciel. Men jeg synes den vinder klart efterhånden som man hører den flere gange, måske ved lidt lavere (hygge) niveau...
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nashville Skyline Bob Dylan
Måske ikke hans bedste meeeeen 

__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 05 Juli 2008 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|

...selvfølgelig på vinyl!!!
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 05 Juli 2008 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hører Pink floyds Relics, selvfølgelig på Vinyl  og bag efter skal Lou Reed med Transformer på spilleren  (jeg har lige et spørgsmål vedr. denne plade, jeg ved den normalt er "gullig" i toppen af coveret, den version jeg har er hvid eller sølvagtig i toppen af coveret, ligesom billedet. er der nogen der ved om der er nogen grund til dette... jeg ved hvad forskellen skulle være, jeg er bare nysgerrig) god dag til alle!  mvh. Søren
__________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 05 Juli 2008 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
bittermand skrev:
soka skrev:
|

Plant/Krauss "Raising Sand"
|
|
|
Lidt off topic (undskyld mig, men når den nu er nævnt): Er mig og mine ører den er noget gal med, eller er denne CD ikke temmelig dårligt produceret? Normalt finder jeg, at T-Bone Burnett er en af de mest kompetente producere med en meget organisk lyd til følge, men denne her virker "ulden" og har en komprimeret og underlig difus lyd og fornemmelse. Jeg har af samme årsag kun hørt den én gang...jeg kunne s'gu ikke holde lyden ud!
|
|
|
Du har ret, den er lidt speciel. Men jeg synes den vinder klart efterhånden som man hører den flere gange, måske ved lidt lavere (hygge) niveau...
|
|
|
Så prøver jeg igen...
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 05 Juli 2008 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|

Kashmir, Zitilites - superdejlig skive at lægge øre til en højhellig sommerferielørdag, medens man støvsuger til den store guldmedalje __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
soka Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 19 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 05 Juli 2008 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
Medlem skrev:
bittermand skrev:
soka skrev:
|

Plant/Krauss "Raising Sand"
|
|
|
Lidt off topic (undskyld mig, men når den nu er nævnt): Er mig og mine ører den er noget gal med, eller er denne CD ikke temmelig dårligt produceret? Normalt finder jeg, at T-Bone Burnett er en af de mest kompetente producere med en meget organisk lyd til følge, men denne her virker "ulden" og har en komprimeret og underlig difus lyd og fornemmelse. Jeg har af samme årsag kun hørt den én gang...jeg kunne s'gu ikke holde lyden ud!
|
|
|
Du har ret, den er lidt speciel. Men jeg synes den vinder klart efterhånden som man hører den flere gange, måske ved lidt lavere (hygge) niveau...
|
|
|
Så prøver jeg igen... |
|
|
Hvad?? Dårlig lyd?? Ikke her. Tværtimod synes jeg, den ligger klasser over, hvad der er gængs standard i dag. Slet ikke voldkomprimeret, men et stort frit lydbillede med pænt autentisk instrumentklang. Måske en anelse til den mørke, behagelige side. Kan det være jeres udgaver der er noget galt med?
|
| Til top |
|
| |