Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 17:10   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Hvad hører du nu? [LP, MC, FM, CD, PC] (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 281
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
santashooter
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Januar 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 10 Juli 2008 kl. 12:16 | IP-adresse registreret  

Her til Morgen er der kun en ting der dur...



Hav en fortsat god dag alle sammen!


__________________
Mit setup
Til top Vis santashooter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af santashooter
 
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 10 Juli 2008 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

CD: Frank Zappa: Absolutely Free Remastered edition 2005

Frank Zappa "Absolutely Free"

CD: Neil Young: Mirror Ball 1995

Neil Young/Pearl Jam "Mirror Ball"

John Hiatt "Hiatt Comes Alive at Budokan?"

CD: Zz Top: Tejas 1993

ZZ Top "Tejas" 
Det er ZZ tid for tiden, kan jeg se, så jeg spinner deres bedste og dukker hovedet

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 10 Juli 2008 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

Ok så lige en ZZ Top mere

CD: Zz Top: Tres Hombres 1993

ZZ Top "Tres Hombres"

CD: Son House: Delta Blues Digipack 2004

Son House "A Proper Introduction to Son House"  For hvis det er blues, der skal høres, kan det lige så godt være den ægte vare.

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 11 Juli 2008 kl. 14:11 | IP-adresse registreret  

soka skrev:

Son House "A Proper Introduction to Son House"  For hvis det er blues, der skal høres, kan det lige så godt være den ægte vare.

"Sort" eller "hvid", "ægte" eller "uægte"...alt det er uendeligt ligegyldigt - det er musikerens/musikernes indføling, der tæller! Som f.eks.:

img392/7676/liveatthebeacontheatrebs1.jpg

The Allman Brothers Band - Live at the Beacon Theatre (DVD)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 11 Juli 2008 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

The Costello Show - King of America
 
 
 
Justin Currie - What Is Love For?
 
 
 
The Pernice Brothers - Live a Little
 
 
img175/2029/joehenryfuseeditedmq9.jpg
 
Joe Henry - Fuse
 
 
img172/461/eelsshootenannyeditedty5.jpg
 
Eels - Shootenanny!
 
 
 
Feeder - Comfort in Sound
Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 11 Juli 2008 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

bittermand skrev:
soka skrev:

Son House "A Proper Introduction to Son House"  For hvis det er blues, der skal høres, kan det lige så godt være den ægte vare.

"Sort" eller "hvid", "ægte" eller "uægte"...alt det er uendeligt ligegyldigt - det er musikerens/musikernes indføling, der tæller!

Jow jow. Nu var det skrevet i relation til ZZ Top, der er mindst lige så meget skæg og ballade som blues. Men du har da helt ret ellers.
Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 11 Juli 2008 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Her er så en god gang indføling:

CD: Cowboy Junkies: Pale Sun Crescent Moon 2008

Cowboy Junkies "Pale Sun Cresent Moon"   -Jeg kalder det Blues...

 

Her en mand, der ihvertfald kan sin bluesguitar:

CD: Dire Straits: Love over Gold 1983

Dire Straits "Love over Gold"   -Det kalder jeg så ikke blues...

 

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2539
Sendt: 11 Juli 2008 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

3 på rad og række (de 3 første og de bedste). Fungerer nærmest som en trilogi:

De nåede også lige denne, inden Fish skred. men der var magien IMO forsvundet:



__________________
Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Til top Vis Scatcat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scatcat Besøg Scatcat's Websted
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 11 Juli 2008 kl. 19:04 | IP-adresse registreret  

Huha, Misplaced Childhood, det er godt nok noget af en omgang.
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 11 Juli 2008 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

http://www.youtube.com/watch?v=Sp-oDAxx8So 

Pyt være med hifi-kvaliteter her - det her er bare for sejt!

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 11 Juli 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

img295/5679/biggerloversediteduu4.jpg

The Bigger Lovers - Honey in the Hive

img253/8177/posieseditedox3.jpg

The Posies - Frosting on the Beater

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 12 Juli 2008 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

CD: Doky/ørsted Pedersen/riel: Misty Dawn 1994

Doky NHØP Riel "Misty Dawn" Moderne jazz. Stort og flot med super lyd.

CD: Stevie Ray Vaughan: Couldn't Stand the Weather 1999

SRV "Couldn't stand the Weather"  Those whom the Gods love grow young..

CD: Television: Marquee Moon 2007

Television "Marquee Moon"  Af og til kan jeg ikke holde den ud, andre gange går den rent ind. Den mangler fuldstændigt et bare lille bitte islæt af blues og/eller swing. Det er det, der skal til i dag, så den ryger af igen.
Og når det nu gik så godt med Stevie...

CD: Stevie Ray Vaughan: Soul to Soul 1999

SRV "Soul to Soul"  Dén swinger og er blå

Edit: Forresten blev "Soul to Soul" indkøbt ved en fejl tilbage i 85-86. Første lyt var en gedigen skuffelse, men den blev dog hurtigt vendt positivt om, da jeg fik ørene op for hvad ham darioen på coveret egentligt var i stand til.
Jeg anede ikke hvem SRV var og havde fået ham forvekslet med George Thorogood. Jeg havde set G T spille en fed guitar til Live Aid i TV og ville have en skive med ham. Det blev så ved gudernes indgriben og min vildfarelse til "Soul to Soul" med Stevie Ray i stedet.
Nu lever vi sammen til mine dages ende.

Se det var et lykkeligt eventyr.

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 12 Juli 2008 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

Marvin Gaye - Let's Get It On
 
 
img152/6853/beefeatersmeetyouthereerl9.jpg
 
Beefeaters - Meet You There
 
 
img156/9950/beefeaterssecrettapesedsk6.jpg
 
Beefeaters - The Secret Tapes (live)
Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 12 Juli 2008 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

 
John Mayall - Blues from Laurel Canyon
Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 12 Juli 2008 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Det er efterhånden noget syret det her:

         

Mercury Rev - Deserter's Songs        Mercury Rev - All Is Dream

Jeg har en fornemmelse af, hvor det bærer henad...

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
Jdluxe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Februar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 283
Sendt: 12 Juli 2008 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

Den ryger på jævnligt, bluesrock af bedste skuffe, der er dømt luftguitar

Til top Vis Jdluxe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jdluxe
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 12 Juli 2008 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Det måtte jo ende sådan...har man sagt A, må man også sige B:

 
The Flaming Lips - The Soft Bulletin (DVD-A)
 
img410/4138/flaminglipseditedyr7.jpg
 
The Flaming Lips - Yoshimi Battles the Pink Robots (DVD-A)
 
 
 
The Flaming Lips - At War with the Mystics (DVD-A)
 
Flaming Lips emusik i farver
 
Husk at de spiller i Tivoli på Plænen d. 8. august!
 
Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 13 Juli 2008 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Led Zeppelin - How the West Was Won (3CD-LIVE)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 13 Juli 2008 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Mmm... Chill-Out Sunday.



Simple Things.



Big Calm.

Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 13 Juli 2008 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

Kenny Wayne Shepherd - Ledbetter Heights

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 

<< Forrige Side af 281 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes