Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 14 Juli 2008 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
nr. 158 på Rolling stones liste of 500 bedste rockplader For min skyld kunne de også have placeret den 100 pladser højere oppe på listen Suverænt pop-rock album
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
Sendt: 15 Juli 2008 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
Lige nu hører jeg 4+5, men Osmo Vänskä har indspillet mange med Minnesota orkestret. Jeg har dem alle, og for mig er det min reference når vi snakker lydkvalitet og kunstnerisk udførelse. BIS er generelt kendt for nogle helt fantastisk produktioner, men du finder dem sjældent på "bøj". Jeg har hentet dem hos mdt.co.uk, der bestemt kan anbefales.
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
Sendt: 15 Juli 2008 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
el_serpiente skrev:
Hvordan er Vänska tolkning? (her tænker jeg ikke på lydkvalitet)
Det er et godt spørgsmål, men jeg tror ikke rigtig jeg kan svare dig så det giver mening sådan i musikalske termer. Dog vil jeg sige at han har nogle overraskelser, hvor de andre udgaver jeg har hørt måske er lidt langsomme i nogle passager, så sætter han fart på. Det er nok hoved temaet - fut i fejemøget med masser af dynamik
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum