| Forfatter |
|
747DK Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 488
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
igen
__________________ Teknikken er midlet ikke målet.
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|

The Beat Farmers - Glad'n'Greasy (CD)
|
| Til top |
|
| |
Offcourse_dk26 Forum Bruger


Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
AC/DC - DVD med "Family Jewels".  Fede skiver med gammel klassisk rock. Dårlig billedside, god nok lydside - fede numre. Disc One (1975-1980):
1. Baby Please Don't Go 2. Show Business 3. High Voltage 4. It's A Long Way To The Top 5. T.N.T. 6. Jailbreak 7. Dirty Deeds Done Dirt Cheap 8. Problem Child 9. Dog Eat Dog 10. Let There Be Rock 11. Rock N Roll Damnation 12. Sin City 13. Riff Raff 14. Rocker 15. Whole Lotta Rosie 16. Shot Down In Flames 17. Touch Too Much 18. If You Want Blood 19. Girls Got Rhythm 20. Highway To Hell
Disc Two (1980-1993):
1. Hells Bells 2. Back In Black 3. Rock And Roll Ain't Noise Pollution 4. Let's Get It Up 5. For Those About To Rock 6. Flick Of The Switch 7. Nervous Shakedown 8. Fly On The Wall 9. Danger 10. Sink The Pink 11. Stand Up 12. Shake Your Foundations 13. Who Made Who 14. You Shook Me All Night Long 15. Heatseeker 16. That's Why I Wanna Rock & Roll 17. Thunderstruck 18. Money Talks 19. Are You Ready 20. Big Gun
Juhuuu. Mvh. Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
vaya con dios " Times flies" f... hun har bare en fed stemme Danni Klein
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|

John Hiatt - Live at the Hiatt (CD)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 27 Juli 2008 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|

The Eagles - The Long Run (CD)
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 28 Juli 2008 kl. 03:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
 
 
__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 28 Juli 2008 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
| The Eagles - The Long Run (CD) |
|
|
Super, når nogen hiver det album frem! Det er nemlig et af de mest oversete fra den kant. In The City er bare noget der ruller ....

__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 28 Juli 2008 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
bittermand skrev:
| The Eagles - The Long Run (CD) |
|
|
Super, når nogen hiver det album frem! Det er nemlig et af de mest oversete fra den kant. In The City er bare noget der ruller ....

|
|
|
Det er fuldt på højde med 'Hotel California' i kraft af at være mere helstøbt. FED lille animation...TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅD!!!
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 28 Juli 2008 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
... ja, og det er jo Skanderborg, der lurer lige om hjørnet.
__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 28 Juli 2008 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ennio Morricone / The Good The Bad & The Ugly / 1966.
Dejlig stemningfyldt album, passer perfekt til filmen.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 28 Juli 2008 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|

Big Al Blake & the Hollywood Fats Band - Mr. Blake's Blues (FLAC på iAudio7)
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 28 Juli 2008 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 28 Juli 2008 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fin tråd - rædselsfuld produktion:
Aerosmith - Honkin' on Bobo (CD)
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 29 Juli 2008 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
| Fin tråd - rædselsfuld produktion
Aerosmith - Honkin' on Bobo (CD)
|
|
|
hmmm, mener du lydkvaliteten eller udvalget af sangene? Lyden er ganske vist ikke det bedste, jeg har hørt, men er heller ikke så ringe, at jeg står af ... måske burde du se dvd´en med dén ene koncert de gav for at promovere albummet - her finder jeg både lyd og produktion i orden. __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 29 Juli 2008 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
bittermand skrev:
| Fin tråd - rædselsfuld produktion
Aerosmith - Honkin' on Bobo (CD)
|
|
|
hmmm, mener du lydkvaliteten eller udvalget af sangene? Lyden er ganske vist ikke det bedste, jeg har hørt, men er heller ikke så ringe, at jeg står af ... måske burde du se dvd´en med dén ene koncert de gav for at promovere albummet - her finder jeg både lyd og produktion i orden.
|
|
|
Lydkvaliteten såmænd. Hvis alle CD'er var af tilsvarende lav standard, skiftede jeg til vinyl på stedet. Så hellere denne her optaget i absolut lo-fi af en amatør i 1985...men F**K, hvor det triller:

Hollywood Fats & The Paladins - Live 1985 (CD)
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 29 Juli 2008 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tangerine Dream / Phaedra / 1974.
Jeg tror Jean Michel Jarre har være inspireret bl.a. af dette album, da han lavede "Oxygene".

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 30 Juli 2008 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|

Thom Yorke (Forsangeren fra Radiohead) - The Eraser.
Da jeg fik den gav jeg den et par lyt og den blev hurtigt gemt væk igen. Nu har den næsten kørt på repeat i 2 dage. Den er bestemt ikke let tilgængelig, men hvis først man er ramt, så er den hypnotisk :)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 30 Juli 2008 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 198
|
| Sendt: 30 Juli 2008 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tager lige en Iron Maiden pause, og hører nu noget helt, helt andet.....

|
| Til top |
|
| |