| Forfatter |
|
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 30 Juli 2008 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
andeth skrev:
|
Tager lige en Iron Maiden pause, og hører nu noget helt, helt andet.....
|
|
|
Det kan man da kalde et stilskifte - men det ér altså en kongeskive, den 'Pet Sounds'!
|
| Til top |
|
| |
747DK Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 488
|
| Sendt: 30 Juli 2008 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Paradise Lost : Symbol Of Life
Det rykker fino :-)
 __________________ Teknikken er midlet ikke målet.
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 30 Juli 2008 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den nye Martha Wainwright - og imorgen har jeg fri så der skal jeg have hørt den pose med nyt musik jeg tog med hjem fra arbejde høres igennem. Og selvfølgelig også de film der kom med i den anden pose...
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 198
|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
I forbindelse med den lokale byfest, er der koncert i et bakkeområde, ca. 100 meter fra, hvor jeg bor. Scenen vender mod min bolig.
I øjeblikket er det en eller anden idiot, der var med i X-faktor, der spiller. Christ hvor er det dårligt !! Som modreaktion har jeg så sat nedennævnte på ved tilpas volume, så man ikke kan høre realityshowglatnakken mere....... Respect walk...

|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
samle-plade med kunstnere der optrådte på årets jazz festival klar blå vinyl - dejlig skive
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
soka Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 19 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 01 August 2008 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Midt i et gevaldigt flytterod er der blevet plads til et par skiver

Jethro Tull "This Was" blev den sidste i den gamle stue. Og ikke kun på grund af titlen..

The Band "Stage Fright" blev den første i vores nye omgivelser. Det afsløres straks, højttalernes placering må ændres. Så må flytterod være flytterod for en tid..
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 01 August 2008 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
soka skrev:
Midt i et gevaldigt flytterod er der blevet plads til et par skiver

Jethro Tull "This Was" blev den sidste i den gamle stue. Og ikke kun på grund af titlen..
|
|
|
hvilken Jethro Tull plade kan du bedst lide
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 01 August 2008 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 01 August 2008 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Festlig punket britisk blues:

Nine Below Zero - Live at the Marquee (CD)
Mere britisk:

The Blues Band - Official Blues Band Bootleg Album (CD)

The Blues Band - Ready (CD)

Anson Funderburgh & the Rockets featuring Sam Myers - Live at the Grand Emporium (CD)

Roomful of Blues - Let's Have a Party (CD)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 02 August 2008 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|

Cream - Wheels of Fire (2CD)
John Hammond - So Many Roads (CD)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 02 August 2008 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|

Jim King - When the Blues Are Green (CD)

Freddie & the Screamers - Death Letter Blues (CD)
|
| Til top |
|
| |
soka Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 19 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 02 August 2008 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
soka skrev:
|
Midt i et gevaldigt flytterod er der blevet plads til et par skiver

Jethro Tull "This Was" blev den sidste i den gamle stue. Og ikke kun på grund af titlen..
|
|
|
hvilken Jethro Tull plade kan du bedst lide
|
|
|
Af dem jeg kender, "Songs from the Wood" tror jeg... Men der er mange gode og det er ikke en klar favorit.
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 02 August 2008 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|

Tab Benoit & Jimmy Thackery - Whiskey Store (CD)
Johnny Winter - Let Me In (CD)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 02 August 2008 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|

Kim Wilson - Tigerman (CD)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 03 August 2008 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
4 timers hegn:

Crossroads Guitar Festival 2007 (2DVD)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 04 August 2008 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|

Neil Young - Tonight's the Night (CD)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 04 August 2008 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|

Neil Young & Crazy Horse - Live at the Fillmore East 1970 (DVD-V)
|
| Til top |
|
| |
soka Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 19 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 04 August 2008 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|

Heart "Dog and Butterfly" -En af fruens, og jeg æder mine fordomme Dén Heart holder.

Frank Zappa "Burnt Weeny Sandwich"

King Crimson "Starless and Bible Black"
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 04 August 2008 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her til "morgen" er det simon and garfunkel - Bridge over troubled waters der bliver blæst ud af BKS'erne. virkeligt godt til en ellers dyster og trist mandag morgen.
__________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 04 August 2008 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|

John 'Cougar' Mellencamp - American Fool (CD)
John 'Cougar' Mellencamp - Uh-Huh (CD)
|
| Til top |
|
| |