| Forfatter |
|
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 08 August 2008 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lis Sørensen / Hjerternes sang / 1989.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 08 August 2008 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|

John Hammond - Got Love If You Want It (CD)
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 08 August 2008 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
lige nu er det gammel godt syret symfonisk kaos rock..  som Jan Akkerman sagde "der er kun to gode guitarister i verden, Frank Zappa er den anden"
__________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 08 August 2008 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
santashooter skrev:
som Jan Akkerman sagde "der er kun to gode guitarister i verden, Frank Zappa er den anden"
|
|
|
Og da Frank Zappa blev forelagt den forvrøvlede udtalelse var hans svar: "Hvem helvede er Jan Akkerman?" Hehe...det er s'gu humor!
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 08 August 2008 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der kun 6 timer til Tivoli-festen:

The Flaming Lips - Yoshimi Battles the Pink Robots (DVD-A)
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 08 August 2008 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
Så er der kun 6 timer til Tivoli-festen:

The Flaming Lips - Yoshimi Battles the Pink Robots (DVD-A) |
|
|
og så sidder jeg fast i f**king Herning!  men du må have en god tur, jeg ville ønske jeg havde råd til at være der  __________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 08 August 2008 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 08 August 2008 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
|
Så er der kun 6 timer til Tivoli-festen:

The Flaming Lips - Yoshimi Battles the Pink Robots (DVD-A)
|
|
|
Ja, og i "strålende" vejr.  __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 08 August 2008 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
santashooter skrev:
og så sidder jeg fast i f**king Herning!
men du må have en god tur, jeg ville ønske jeg havde råd til at være der
|
|
|
Tak skal du have. Bare spil alt, hvad du har med Mercury Rev og Flaming Lips højt resten af dagen evt. akkompagneret af en lille...hmmm...stråhat, så er du et pænt stykke ad vejen...
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 08 August 2008 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
santashooter skrev:
som Jan Akkerman sagde "der er kun to gode guitarister i verden, Frank Zappa er den anden"
|
|
|
Og da Frank Zappa blev forelagt den forvrøvlede udtalelse var hans svar: "Hvem helvede er Jan Akkerman?" Hehe...det er s'gu humor!
|
|
|
Ja, man savner sq Zappa!!! Så må man "nøjes med "Zappa plays Zappa". Men det er sq heller ikke ringe. De gør det faneme godt. Ser frem til at de kommer tilbage til Dk eller Sverige eller bare i en by tæt på en. __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 08 August 2008 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Ja, og i "strålende" vejr. 
[/QUOTE]
Jeg tror, vi undgår det, og det kun bliver småbyger:
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 08 August 2008 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus Nøhr, I stedet for en tatovering, nam nam en dejlig plade...  
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 08 August 2008 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
bittermand skrev:
santashooter skrev:
som Jan Akkerman sagde "der er kun to gode guitarister i verden, Frank Zappa er den anden"
|
|
|
Og da Frank Zappa blev forelagt den forvrøvlede udtalelse var hans svar: "Hvem helvede er Jan Akkerman?" Hehe...det er s'gu humor!
|
|
|
Ja, man savner sq Zappa!!! Så må man "nøjes med "Zappa plays Zappa". Men det er sq heller ikke ringe. De gør det faneme godt. Ser frem til at de kommer tilbage til Dk eller Sverige eller bare i en by tæt på en. |
|
|
jeg klarer mig fint med pladerne "tinseltown rebellion" og "roxy and Elsewhere" det er sq god lyd... plus så er vejret altid godt på mit værelse...  mvh. søren __________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 09 August 2008 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fantastisk koncert med Flaming Lips i Tivoli!!!

...og så i tørvejr.
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 09 August 2008 kl. 00:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
FEDT! gid jeg havde været der, istedet måtte jeg tilbringe aftenen med en mislydende pladespiller og en dårlig whiskey  det eneste lyspunkt er vel at tørvejret også befandt sig omkring mig og mit lille værelse. men hvad synes du om koncerten? var den fed og hvordan er Flaming lips live i forhold til pladen/pladerne?!? mvh. Søren
__________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 09 August 2008 kl. 09:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 09 August 2008 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|

Duke Robillard - Swing (CD)

Kim Wilson - That's Life (CD)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 09 August 2008 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der må være noget i straffeloven nu om stunder, som vedrører sådan et garn. Jeg er overbevist om, det ikke er lovligt...
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 09 August 2008 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|

Kim Wilson - Lookin' for Trouble (CD)

Big Al Blake - Dr. Blake's Magic Soul Elixir (CD)

Paul Lamb & the King Snakes - Paul Lamb & the King Snakes (CD)
|
| Til top |
|
| |
hifi4ever Branchemedlem

Triax
Bruger siden: 14 Maj 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 09 August 2008 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |