Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 20:18   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Hvad hører du nu? [LP, MC, FM, CD, PC] (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 281
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2169
Sendt: 15 September 2009 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

 Blev lige inspireret af dig gl.jas og fandt denne frem igen . Tak 



__________________
http://www.piobyte.dk/MSV2

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 15 September 2009 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

Chris Rea - The Road to Hell (LP WEA/Magnet 1989). Konge-album.


Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 15 September 2009 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

Newton Faulkner - Hand built by Robots.

Singer / Songwriter. Super lækkert. Spiller rigtig godt guitar.

Hør her: http://www.youtube.com/watch?v=qlQViatLgg8

Bagefter kommer denne på:

Death Cab for Cutie - Narrow Stairs

Lækkert melodisk Indie.

Tjek det her: http://www.youtube.com/watch?v=JmS0Kjxs2v4

 



__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 15 September 2009 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

Run D.M.C. - Raising Hell (LP Profile/London 1986).

Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1063
Sendt: 15 September 2009 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

gl.jas skrev:

 

Machine Head

 

Performing This Week...Live At Ronnie Scotts

Den Jeff Beck er SUPER! 

DVD'en får tit en omgang i min afspiller.



__________________
Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman
 
gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1469
Sendt: 16 September 2009 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  

TRYK og trylleri:

Stærk dansk rock:

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas
 
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 16 September 2009 kl. 18:23 | IP-adresse registreret  

Dennis Wilson :  "Pacific Ocean Blue/Bambu"

 

The Beach Boys :  "Pet Sounds"

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 
gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1469
Sendt: 16 September 2009 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

 

 
 
 
 
Etta James: Her Best The Chess 50th Anniversary Collection
 
Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas
 
Gryff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 427
Sendt: 17 September 2009 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

http://www.amazon.co.uk/gp/product/images/B002BSHWUU/sr=1-1/ qid=1253182737/ref=dp_image_z_0?ie=UTF8&n=229816&s=m usic&qid=1253182737&sr=1-1

Kan varmt anbefales ... glæder mig til også at høre denne her ...

http://www.amazon.co.uk/gp/product/images/B002BSHXJA/ref=dp_ image_z_0?ie=UTF8&n=229816&s=music

 

Se også diskussionen herom

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75267&g et=last#1873392



__________________
DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10

hilsen Per
Til top Vis Gryff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gryff
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 17 September 2009 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

The Dukes say it's time...

It's time to visit the Planet Smile

It's time the love bomb was dropped

It's time to eat music

It's time to kiss the sun

It's time to drown yourself in soundgasm

And it's time to dance through the mirror

The Dukes declare it's 25 o'clock

The Dukes of Stratosphear - 25 O'Clock (CD - 1985)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 17 September 2009 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

Her renses ørerne effektivt:

 

The Bevis Frond :  "Any Gas Faster"

 

F.F.F. :  "Free for Fever"

 

Mindfunk :  "Dropped"

 

Tool :  "Ænima"

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 
gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1469
Sendt: 17 September 2009 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

Forrygende stemme med solidt guitarspil.. :

Natural Light

Godt med power.. :

Highway to Hell

 

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas
 
ludvig
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Juli 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 146
Sendt: 18 September 2009 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

Fik fat i denne cd med Giant Sand, som jeg lytter til nu:

Og har lige lyttet til denne med Albert King og S.R.V.

Begge skiver er gode!

Venlig hilsen Ludvig

Til top Vis ludvig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ludvig
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 18 September 2009 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

Joe Cocker - With a Little Help from My Friends (CD - 1969)

Eneste Beatles-nummer hvor De Fantastiske Fire får baghjul...

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 18 September 2009 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

Fredag aften med remasters i prioriteret rækkeflg. - bedste først: 

The Beatles - Revolver (CD - 1966)

The Beatles - Abbey Road (CD - 1969)

The Beatles - Rubber Soul (CD - 1965)

The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (CD - 1967)

The Beatles - Magical Mystery Tour (CD - 1967)

The Beatles - The Beatles (2CD - 1968)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 571
Sendt: 18 September 2009 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

FED SKIVE



__________________
Where the devil is Greendale ?
Til top Vis alpape's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alpape
 
alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 571
Sendt: 18 September 2009 kl. 20:33 | IP-adresse registreret  

OSSE ret FEDT

The Resistance : 2 x LP, 1 x CD, 1 x DVD + Memory stick med digital udgave.

WAY2GO



__________________
Where the devil is Greendale ?
Til top Vis alpape's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alpape
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 18 September 2009 kl. 20:36 | IP-adresse registreret  

Seneste udgave, remasters 2009, super dejlig lyd

 

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
Claus.petersen
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 390
Sendt: 18 September 2009 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  




Porcupine Tree: Stars Die: The Delerium Years '91-97

Jeg er ny indefor Porcupine, men det tegner godt...


__________________
/Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
Til top Vis Claus.petersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus.petersen
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 18 September 2009 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Og så den her. Seneste udgave, remasters 2009

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 

<< Forrige Side af 281 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes