Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 22:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Hvad hører du nu? [LP, MC, FM, CD, PC] (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 281
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1335
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

Over-over-lækker genudgivelse - fantastisk bearbejdning af lyden på cd i vinyl replica, live-cd, singles, diverse mix, hæfte om historien bag - der er alt - guf for fans! Fona har den.



__________________
SONY
TA-DA9000ES   amp
TA-N90ES         effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand
 
gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1469
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 15:03 | IP-adresse registreret  

 

 

Rules of Travel

 

King of the Slide Guitar: The Fire/Fury/Enjoy Recordings

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Tears for Fears - Elemental (CD - 1993)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

And now for something completely different:

Buffalo Springfield - Buffalo Springfield (CD - 1966)

Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Again (CD - 1967)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
ludvig
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Juli 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 146
Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

Har lige lyttet til disse to cd'er:

    

 

Kan anbefales! 

 

Venlig hilsen Ludvig.

Til top Vis ludvig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ludvig
 
gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1469
Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

 

White Blood Cells

 

Buena Vista Social Club At Carnegie Hall2 CD

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

http://music.geocities.jp/upopjazz/img/s-sidewin.jpg

http://www.musicdirect.com/shared/images/products/large/lojc297.jpg

http://www.concordmusicgroup.com/assets/artwork01/Artists/Sonny-Rollins/OJCLP-337/Way-Out-West-Cover-Art-Lo.jpg

http://jazz.com/assets/2007/12/21/albumcoverSonnyRollins-Volume1.jpg

http://www.semana.co.jp/~kitan/smorkjackets/s/sonny_rollins/sonny_rollins-vol.2.jpg


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

ludvig skrev:
 

Joe Henrys forrige opus, 'Civilians', var et mesterværk:

Joe Henry - Civilians (CD - 2007)

Mere americana/roots music:

The Vinyl Skyway - The Vinyl Skyway (CD - 2004)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 18:36 | IP-adresse registreret  

Syrehoveder:

The Flaming Lips - Clouds Taste Metallic (CD - 1995)

XTC - Nonsuch (CD - 1992)

Hysterics - Hysterics (CD - 2007)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
ludvig
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Juli 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 146
Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

Har i weekenden bl.a. fået lyttet til:

   nyeste cd med FL - kræver nogle gennemlytninger!

 på lp - fandt den tilfældigt blandt mine lp'er...

 også på lp

Lige nu har jeg gang i denne her:

 special 4 cd udgave til kun 150,- i SS

 

Venlig hilsen Ludvig

Til top Vis ludvig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ludvig
 
-KP-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 737
Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

 

Til top Vis -KP-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -KP-
 
gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1469
Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

-KP- skrev:

 

 

Se det er jo rene lækkerier du har fundet dig der.
Den skønne Gardot er ren fortryllelse...

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas
 
winding
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 215
Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 23:57 | IP-adresse registreret  

(rettet/slettet)

__________________
Overdrivelsens kunst er den sværeste !
Til top Vis winding's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winding
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 00:54 | IP-adresse registreret  

hun er da dejlig - fik lige lyst til hende på vinyl - hendes stemme er stadig lige "Ung" nok til det hun laver, men hun hiver den hjem - det er flot - og så er hun ikke så kedelig som Nora Jones, så Hilda Heick agtig som Katie Melua, eller så bovlam som Caroline Henderson




__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
BoPtiljudrop
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Januar 2009
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1226
Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 02:19 | IP-adresse registreret  




Til top Vis BoPtiljudrop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BoPtiljudrop
 
-KP-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 737
Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

 

Til top Vis -KP-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -KP-
 
gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1469
Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Forrygende album ( roadworks )fra en af de førende: Eric Bibb

Eric Bibb - Roadworks
 
 
Denne norske bluesbjørn er særdeles voldsom; Bjørn Berge
 
 
Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas
 
gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1469
Sendt: 28 Oktober 2009 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

 

Guy Davis:

Butt Naked Free

 

 

1967-1970 The Blue Album

 

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 29 Oktober 2009 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

The Flaming Lips - Transmissions from the Satellite Heart (CD - 1993)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 29 Oktober 2009 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

har hørt lidt på P2 her til aften og siker en fornem lyd de presenter i aften alt er bar åben og fri BRAVO

man kan høre folk hoster under musikken og kontrabasserne har virkelig saft og kraft som jeg ikke har hørt før der fra det gamle radio hus triangler fyller hele rummet med meget fint efter klang, mine højttaler står bare som et par kasser man bare ser på, musikken spiller bare helt frit  

det er ikke ver Thorsdag jeg lige lytter til P2, men det jeg har hørt i aften slår alt det jeg har hørt før, den åben hed og let hed, krop på instromendterne og så vidre som musikken kommer ud med så kan cd og gramafonen godt pakke sammen

jeg vil lige sige da jeg ville høre geudsenelsen om Søndagen blev jeg skuffet, der var lyden ikke i samme særklasse men ringer  og det betaler vi licens til

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 

<< Forrige Side af 281 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes