| Forfatter |
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|

Over-over-lækker genudgivelse - fantastisk bearbejdning af lyden på cd i vinyl replica, live-cd, singles, diverse mix, hæfte om historien bag - der er alt - guf for fans! Fona har den. __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|

Tears for Fears - Elemental (CD - 1993)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
And now for something completely different:

Buffalo Springfield - Buffalo Springfield (CD - 1966)

Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Again (CD - 1967)
|
| Til top |
|
| |
ludvig Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 146
|
| Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige lyttet til disse to cd'er:

Kan anbefales! 
Venlig hilsen Ludvig.
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Joe Henrys forrige opus, 'Civilians', var et mesterværk:

Joe Henry - Civilians (CD - 2007)
Mere americana/roots music:

The Vinyl Skyway - The Vinyl Skyway (CD - 2004)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syrehoveder:

The Flaming Lips - Clouds Taste Metallic (CD - 1995)

XTC - Nonsuch (CD - 1992)

Hysterics - Hysterics (CD - 2007)
|
| Til top |
|
| |
ludvig Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 146
|
| Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har i weekenden bl.a. fået lyttet til:
nyeste cd med FL - kræver nogle gennemlytninger!
på lp - fandt den tilfældigt blandt mine lp'er...
også på lp
Lige nu har jeg gang i denne her:
special 4 cd udgave til kun 150,- i SS 
Venlig hilsen Ludvig
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se det er jo rene lækkerier du har fundet dig der. Den skønne Gardot er ren fortryllelse...
|
| Til top |
|
| |
winding Forum Bruger


Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
(rettet/slettet)
__________________ Overdrivelsens kunst er den sværeste !
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 00:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
hun er da dejlig - fik lige lyst til hende på vinyl - hendes stemme er stadig lige "Ung" nok til det hun laver, men hun hiver den hjem - det er flot - og så er hun ikke så kedelig som Nora Jones, så Hilda Heick agtig som Katie Melua, eller så bovlam som Caroline Henderson
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 02:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forrygende album ( roadworks )fra en af de førende: Eric Bibb
Denne norske bluesbjørn er særdeles voldsom; Bjørn Berge
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 28 Oktober 2009 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guy Davis:


|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 29 Oktober 2009 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|

The Flaming Lips - Transmissions from the Satellite Heart (CD - 1993)
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 29 Oktober 2009 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |