| Forfatter |
|
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 30 Oktober 2009 kl. 07:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wilhelm Kempff spiller Beethoven Klaversonater Pathétique Mondschein-Sonate Appassoinata
Mono Deutches Grammophon LPEM 19227
Pickup - Denon DL-102 Mono Arm SME 3012 Værk Garrard 301 Riaa Bellari VP130 m. Telefunken ECC83 Preamp Luxman L58A Effekt Quad 510 Højtaler et af duelundhornene med Tannoy 12" DC
Sikken en skøn morgenmusik - sikken en ro - efterårsfarver udenfor med lysets komme - rim på græsset - en lang dag på arbejde venter men sikken en smuk start
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 30 Oktober 2009 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|

Kim Wilson - Lookin' for Trouble (CD - 2003)

The Allman Brothers Band - One Way Out: Live at the Beacon Theatre (2CD - 2004)
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 30 Oktober 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Track 2 har nerve:

God musik må gerne nydes med godt øl!
Brøckhouse juleøl 2007:

|
| Til top |
|
| |
beta Forum Bruger


Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 30 Oktober 2009 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
LYLE LOVETT and his large band, på CD, selvfølgelig.

Med venlig hilsen
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 31 Oktober 2009 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|

Jerry Douglas, Russ Barenberg & Edgar Meyer - Skip, Hop & Wobble (CD - 1993)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 31 Oktober 2009 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|

John Hiatt - Slow Turning (CD - 1988)
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 31 Oktober 2009 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
lidt retro men hvad -
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 31 Oktober 2009 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
mere nostalretrologi
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 05 November 2009 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|

Matthew Sweet - Kimi Ga Suki * Raifu (CD - 2003)

The Vinyl Skyway - From Telegraph Hill (CD - 2006)
|
| Til top |
|
| |
winding Forum Bruger


Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 06 November 2009 kl. 01:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
(rettet/slettet)
__________________ Overdrivelsens kunst er den sværeste !
|
| Til top |
|
| |
KarstenKK Forum Bruger


Bruger siden: 16 Marts 2009 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 06 November 2009 kl. 01:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg lytter til King Crimson - Fallen Angel, fra albummet "Red". Fantastisk musik. Mediet er PC, i formatet MP3 320bit CBR.
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 06 November 2009 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
 The Knife i 5.1 dts holder max!!
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
ludvig Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 146
|
| Sendt: 07 November 2009 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja så snurrer denne lækre cd:

Kommer til at mindes 1971 udgaven fra Fillmore East! Det er bare fedt....
Har ellers lyttet til:
Hørte den sammen med med Erik hjem til Horsens fra Århus fredag, hvor vi havde lyttet til forskellige cd-afspillere:

Der ér købt adgang til koncert 2010 i Horsens!
Og så var der jo koncert i torsdags med "Shades of Blue", og har i formiddags lyttet til denne 2cd:

Det er jo en rigtig motherf**ker live-cd. Ja, "vi" kan også godt spille blues i Danmark....
Venlig weekend hilsen fra Ludvig 
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 07 November 2009 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|

Led Zeppelin - The Song Remains the Same (2CD - 1976)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 11 November 2009 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyden = non plus ultra!!! En slags pendant til Muddy Waters' 'Folk Singer'.

John Hammond - Rough & Tough (SACD - 2009)
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 12 November 2009 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Flower Kings: Meet The Flower Kings. __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
winding Forum Bruger


Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 02:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
(rettet/slettet)
__________________ Overdrivelsens kunst er den sværeste !
|
| Til top |
|
| |
klitgt Forum Bruger


Bruger siden: 25 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 232
|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 08:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik Dmm Thomsen på cello med DRSO og Thomas Dausgaard: Dvorak cellokoncert.
Tappet fra DAB tuneren til 48 kHz 16 bit wav fil via digitalindgang på lydkort til Cooledit på PC.
Wav filen spilles fra PC over USB DAC til HIFI anlægget.
|
| Til top |
|
| |
ludvig Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 146
|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fået ny cd-afspiller! Først lyttede jeg denne her:

En glimrende liveoptagelse med Porcupine Tree - kan klart anbefales (2cd)
Og jeg må indrømme, at jeg har en svaghed for Madonna. Så nu er det denne, der drejer rundt:

Lucky Star..... 
Og synes at "det hele" bare lyder bedre og bedre på nyerhvervelsen. SÅDAN...
Venlig hilsen Ludvig
|
| Til top |
|
| |