| Forfatter |
|
Brok Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3136
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Grover Washington, Jr. - Winelight. Just hjembragt fra privat pladeudsalg.
Anbefales.
mvh
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 07:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aaaaaaaaah fridag 
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 08:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, der er nogen der kan, lille Z-mand
Men her står den bla. på:




Og gospel madammen over alle:

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Thelonious Monk - Underground på Vinyl - org 1967 - min en senere remastered udgave - ganske god vinyl og et fedt cover der nok vil ryste en og anden lufthavnsfunktioner
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
HVis ikke du har har Heavy Weather så kan jeg anbefale den Sveske
|
|
|
Det har jeg skam
Det var min musiklærer der introducerede klassen til dem (Jaco er hans store helt), og så måtte jeg fluks ud at gafle den på LP  __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
en lærer der duer til noget  de hænger sku ikke på træerne !! sagde faderen til to teenagedøtre der nok bliver udsat for ufattelige mængder ligegyldig og uinspirerende skodundervisning af visne uengagerede lærere der burde sendes på førtidspension hele bundet __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
På brugt vinyl
Det er en fødselsdagsgave på vinyl, og jeg var lige nøst til at høre den først. Nu er jeg ikke sikker på, jeg kan holde ud at give den bort! Den er endda i rigtig god stand.
 |
|
|
Har netop idag hevet ovenstående ud af den vinylsamlig jeg fornyligt investerede i - hold da op... total for overdrevet vildt fed skive! Er nu på 3. gennemlytning i træk - og det er vel at mærke et dobbelt album, for dem der ikke kender den - den holder bare hele vejen! /erla
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg hører CD pt denne skive, øj det er godt. Af flere udråbt til at være et af de bedste rockbands i norden og jeg kunne være tilbøjelig til at give dem ret 
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eddie Brickell "shotting rubberbands at the sun" Faktisk en udmærket skive, i katagorien kvindepop. En lidt skæv indgang til musikken, der gør den til et godt lyt, til en aften stund. Er det bare mig, der har fået det indtryk at hun ikke er så populær så det gør noget?
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
tunghør skrev:
Eddie Brickell "shotting rubberbands at the sun"
 Faktisk en udmærket skive, i katagorien kvindepop. En lidt skæv indgang til musikken, der gør den til et godt lyt, til en aften stund. Er det bare mig, der har fået det indtryk at hun ikke er så populær så det gør noget?
|
|
|
Hun var stor (sådan da ) da hun lavede den palde - så blev hun med rogn med Poul Simon - så lavede hun en lidt kedelig plad som blev brugt som promo for windows 96 good times bad times nummeret - hun har for nyeligt lavet pladen Volcano - som er næsten bedre end hendes tidlige plader - hun gør dog ikke meget uvæsen af sig - lave det musik hun har lyst til - penge har de nok af - Poul Simon for en klat skilling hver gang bridge over trouble water bliver spillet - har du ikke hørt Volcano - så køb den - den er rigtig god __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 06:41 | IP-adresse registreret
|
|
|

Har også de 2 andre, men denne er svaret på dine jazz abstinenser   __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
På mit nu enorm yderste kapable PC high end set up blæses der lige nu for absolut fuld skrue
"DE HOVEDLØSE RIDDERES" hovednummer:
Led Zeppelin - Whole lotta love
Watch out neighbours   __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Den Blå Fisk Forum Bruger


Bruger siden: 13 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 629
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Joe Satriani: Flying in a Blue Dream. Vinyl. Den første jeg købte med ham. Det blev langtfra den sidste.......
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den Blå Fisk skrev:
| Joe Satriani: Flying in a Blue Dream. Vinyl. Den første jeg købte med ham. Det blev langtfra den sidste....... |
|
|
Ja, feeee skive. Men synge, det kan han skutte   __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Zorn Forum Bruger


Bruger siden: 27 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Röyksopp - The Understanding (2005). Deres andet album. Et album, som svinger utrolig meget i kvalitet. Gennemgående er det et upbeat electro-album. Der er mange gode electro-passager på albummet, opfindsomme lyde og lag undervejs. Når det svinger i kvalitet, skyldes det, at de ødelægger mange af numrene ved selv at synge på dem. Deres vokaler er overmixet og alt for dominerende. De gode numre er de instrumentale samt ikke mindst "What Else is There?", hvor forsangerinden fra The Knife synger med en lækker, anklagende vokal. Alt i alt bliver det til et gennemsnitligt album - som går fra skidt til rigtig godt. Jeg glæder mig til at høre mere fra dem. Et nummer som Alfa Male peger mod en lys fremtid for gruppen.
|
| Til top |
|
| |
Den Blå Fisk Forum Bruger


Bruger siden: 13 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 629
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
Den Blå Fisk skrev:
| Joe Satriani: Flying in a Blue Dream. Vinyl. Den første jeg købte med ham. Det blev langtfra den sidste....... |
|
|
Ja, feeee skive. Men synge, det kan han skutte  
|
|
|
Nope! Men det gør han heldigvis heller ikke på ret mange numre!
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
erla skrev:
Sveske skrev:
På brugt vinyl Det er en fødselsdagsgave på vinyl, og jeg var lige nøst til at høre den først. Nu er jeg ikke sikker på, jeg kan holde ud at give den bort! Den er endda i rigtig god stand.
 |
|
|
Har netop idag hevet ovenstående ud af den vinylsamlig jeg fornyligt investerede i - hold da op... total for overdrevet vildt fed skive!
Er nu på 3. gennemlytning i træk - og det er vel at mærke et dobbelt album, for dem der ikke kender den - den holder bare hele vejen!
/erla
|
|
|
Skægt .. dén voldlyttede vi til, da jeg var i tyverne og jeg har for nylig spurgt én af vennerne, om han kunne huske den. Navnet der lige poppede op var jo Rick Wakeman ... en rundgang på nettet viser sørme, at den er genudgivet i sacd! Det var måske noget ...? __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
erla skrev:
Sveske skrev:
På brugt vinyl Det er en fødselsdagsgave på vinyl, og jeg var lige nøst til at høre den først. Nu er jeg ikke sikker på, jeg kan holde ud at give den bort! Den er endda i rigtig god stand.
 |
|
|
Har netop idag hevet ovenstående ud af den vinylsamlig jeg fornyligt investerede i - hold da op... total for overdrevet vildt fed skive!
Er nu på 3. gennemlytning i træk - og det er vel at mærke et dobbelt album, for dem der ikke kender den - den holder bare hele vejen!
/erla
|
|
|
Skægt .. dén voldlyttede vi til, da jeg var i tyverne og jeg har for nylig spurgt én af vennerne, om han kunne huske den. Navnet der lige poppede op var jo Rick Wakeman ... en rundgang på nettet viser sørme, at den er genudgivet i sacd! Det var måske noget ...?
|
|
|
Mener også at selveste Philip Lynott er med på det album? Har endnu ikke fået taget mig sammen til at købe det, men det har været i kategorien "Skal købes" i mange år efterhånden.
Her står den på lidt Mike Oldfield, mere præcist Taurus II fra Five Miles Out - superfedt nummer som jeg bare elsker.
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kom lige hjem med disse som skal spilles efter tur 

__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er det for en Pink Floyd, Tub??? __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |