Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 19:01   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Hvad hører du nu? [LP, MC, FM, CD, PC] (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 281
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3136
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

Grover Washington, Jr. - Winelight. Just hjembragt fra privat pladeudsalg.

Anbefales.

 

mvh

Brok



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 07:59 | IP-adresse registreret  

Aaaaaaaaah fridag

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2539
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 08:20 | IP-adresse registreret  

Ja, der er nogen der kan, lille Z-mand

Men her står den bla. på:

Og gospel madammen over alle:



__________________
Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Til top Vis Scatcat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scatcat Besøg Scatcat's Websted
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 09:42 | IP-adresse registreret  

Billedet “http://images.amazon.com/images/P/B0000AVHBO.01.LZZZZZZZ.jpg” kan ikke vises, da det indeholder fejl.

Thelonious Monk - Underground på Vinyl - org 1967 - min en senere remastered udgave - ganske god vinyl og et  fedt cover der nok vil ryste en og anden lufthavnsfunktioner


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2337
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
HVis ikke du har har Heavy Weather så kan jeg anbefale den Sveske

Det har jeg skam
Det var min musiklærer der introducerede klassen til dem (Jaco er hans store helt), og så måtte jeg fluks ud at gafle den på LP

__________________

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

en lærer der duer til noget  de hænger sku ikke på træerne !!  sagde faderen til to teenagedøtre der nok bliver udsat for ufattelige mængder ligegyldig og uinspirerende skodundervisning af visne uengagerede lærere der burde sendes på førtidspension hele bundet


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 29 Juli 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1081
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Sveske skrev:
På brugt vinyl
Det er en fødselsdagsgave på vinyl, og jeg var lige nøst til at høre den først. Nu er jeg ikke sikker på, jeg kan holde ud at give den bort! Den er endda i rigtig god stand.



Har netop idag hevet ovenstående ud af den vinylsamlig jeg fornyligt investerede i - hold da op... total for overdrevet vildt fed skive!

Er nu på 3. gennemlytning i træk - og det er vel at mærke et dobbelt album, for dem der ikke kender den - den holder bare hele vejen!

/erla
Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted
 
mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3519
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

jeg hører CD pt denne skive, øj det er godt. Af flere udråbt til at være et af de bedste rockbands i norden og jeg kunne være tilbøjelig til at give dem ret




__________________
mvh
Til top Vis mn1974's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mn1974 Besøg mn1974's Websted
 
tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1430
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret  

Eddie Brickell  "shotting rubberbands at the sun"

 
Faktisk en udmærket skive, i katagorien kvindepop. En lidt skæv indgang til musikken, der gør den til et godt lyt, til en aften stund.
 Er det bare mig, der har fået det indtryk at hun ikke er så populær så det gør noget?
Til top Vis tunghør's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tunghør
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

tunghør skrev:
Eddie Brickell  "shotting rubberbands at the sun"

 
Faktisk en udmærket skive, i katagorien kvindepop. En lidt skæv indgang til musikken, der gør den til et godt lyt, til en aften stund.
 Er det bare mig, der har fået det indtryk at hun ikke er så populær så det gør noget?


Hun var stor (sådan da ) da hun lavede den palde - så blev hun med rogn med Poul Simon - så lavede hun en lidt kedelig plad som blev brugt som promo for windows 96 good times bad times nummeret - hun har for nyeligt lavet pladen Volcano - som er næsten bedre end hendes tidlige plader - hun gør dog ikke meget uvæsen af sig - lave det musik hun har lyst til - penge har de nok af - Poul Simon for en klat skilling hver gang bridge over trouble water bliver spillet - har du ikke hørt Volcano - så køb den - den er rigtig god


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2539
Sendt: 18 Maj 2007 kl. 06:41 | IP-adresse registreret  

Har også de 2 andre, men denne er svaret på dine jazz abstinenser 



__________________
Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Til top Vis Scatcat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scatcat Besøg Scatcat's Websted
 
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2539
Sendt: 18 Maj 2007 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

På mit nu enorm yderste kapable PC high end set up blæses der lige nu for absolut fuld skrue

"DE HOVEDLØSE RIDDERES" hovednummer:

Led Zeppelin - Whole lotta love

Watch out neighbours



__________________
Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Til top Vis Scatcat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scatcat Besøg Scatcat's Websted
 
Den Blå Fisk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 December 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 629
Sendt: 18 Maj 2007 kl. 15:47 | IP-adresse registreret  

Joe Satriani: Flying in a Blue Dream. Vinyl. Den første jeg købte med ham. Det blev langtfra den sidste.......
Til top Vis Den Blå Fisk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Den Blå Fisk
 
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2539
Sendt: 18 Maj 2007 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

Den Blå Fisk skrev:
Joe Satriani: Flying in a Blue Dream. Vinyl. Den første jeg købte med ham. Det blev langtfra den sidste.......

Ja, feeee skive. Men synge, det kan han skutte



__________________
Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Til top Vis Scatcat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scatcat Besøg Scatcat's Websted
 
Zorn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 28
Sendt: 18 Maj 2007 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  


Röyksopp - The Understanding (2005).

Deres andet album. Et album, som svinger utrolig meget i kvalitet. Gennemgående er det et upbeat electro-album. Der er mange gode electro-passager på albummet, opfindsomme lyde og lag undervejs. Når det svinger i kvalitet, skyldes det, at de ødelægger mange af numrene ved selv at synge på dem. Deres vokaler er overmixet og alt for dominerende. De gode numre er de instrumentale samt ikke mindst "What Else is There?", hvor forsangerinden fra The Knife synger med en lækker, anklagende vokal.
Alt i alt bliver det til et gennemsnitligt album - som går fra skidt til rigtig godt. Jeg glæder mig til at høre mere fra dem. Et nummer som Alfa Male peger mod en lys fremtid for gruppen.
Til top Vis Zorn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorn
 
Den Blå Fisk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 December 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 629
Sendt: 18 Maj 2007 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

Scatcat skrev:

Den Blå Fisk skrev:
Joe Satriani: Flying in a Blue Dream. Vinyl. Den første jeg købte med ham. Det blev langtfra den sidste.......

Ja, feeee skive. Men synge, det kan han skutte

Nope! Men det gør han heldigvis heller ikke på ret mange numre!

Til top Vis Den Blå Fisk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Den Blå Fisk
 
hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1335
Sendt: 18 Maj 2007 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

erla skrev:
Sveske skrev:
På brugt vinyl
Det er en fødselsdagsgave på vinyl, og jeg var lige nøst til at høre den først. Nu er jeg ikke sikker på, jeg kan holde ud at give den bort! Den er endda i rigtig god stand.



Har netop idag hevet ovenstående ud af den vinylsamlig jeg fornyligt investerede i - hold da op... total for overdrevet vildt fed skive!

Er nu på 3. gennemlytning i træk - og det er vel at mærke et dobbelt album, for dem der ikke kender den - den holder bare hele vejen!

/erla

Skægt .. dén voldlyttede vi til, da jeg var i tyverne og jeg har for nylig spurgt én af vennerne, om han kunne huske den. Navnet der lige poppede op var jo Rick Wakeman ... en rundgang på nettet viser sørme, at den er genudgivet i sacd! Det var måske noget ...?



__________________
SONY
TA-DA9000ES   amp
TA-N90ES         effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand
 
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 18 Maj 2007 kl. 18:23 | IP-adresse registreret  

hrmand skrev:

erla skrev:
Sveske skrev:
På brugt vinyl
Det er en fødselsdagsgave på vinyl, og jeg var lige nøst til at høre den først. Nu er jeg ikke sikker på, jeg kan holde ud at give den bort! Den er endda i rigtig god stand.



Har netop idag hevet ovenstående ud af den vinylsamlig jeg fornyligt investerede i - hold da op... total for overdrevet vildt fed skive!

Er nu på 3. gennemlytning i træk - og det er vel at mærke et dobbelt album, for dem der ikke kender den - den holder bare hele vejen!

/erla

Skægt .. dén voldlyttede vi til, da jeg var i tyverne og jeg har for nylig spurgt én af vennerne, om han kunne huske den. Navnet der lige poppede op var jo Rick Wakeman ... en rundgang på nettet viser sørme, at den er genudgivet i sacd! Det var måske noget ...?

Mener også at selveste Philip Lynott er med på det album? Har endnu ikke fået taget mig sammen til at købe det, men det har været i kategorien "Skal købes" i mange år efterhånden.

Her står den på lidt Mike Oldfield, mere præcist Taurus II fra Five Miles Out - superfedt nummer som jeg bare elsker.

Til top Vis Silent Knight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silent Knight Besøg Silent Knight's Websted
 
stiv
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1062
Sendt: 18 Maj 2007 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

Kom lige hjem med disse som skal spilles efter tur 



__________________
My amplifier is a "a cap-cooker"
Til top Vis stiv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stiv
 
Claus.petersen
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 390
Sendt: 18 Maj 2007 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Hvad er det for en Pink Floyd, Tub???

__________________
/Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
Til top Vis Claus.petersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus.petersen
 

<< Forrige Side af 281 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes