| Forfatter |
|
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
CD, her er det hele til 25 kr. 


|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da op, en sammensætning af musikere. Fedest. Det kunne være sjov.
Hvad med musikken?? Ligger den op a' eller total cover? Står der 2005? __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
CD, jeg mener den er værdig, men lidt bass-fattig så hvis man kan så giv den et skud i bass'en det kan jeg jo med min TR 2080 bare fedest (er dette nu en cd-kopi !...) 
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gary Jules fede fortolkning af dette Tears for Fears nummer...

|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
På en sommerdag... :
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 19 Maj 2007 kl. 01:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
tunghør skrev:
Eddie Brickell "shotting rubberbands at the sun"
 Faktisk en udmærket skive, i katagorien kvindepop. En lidt skæv indgang til musikken, der gør den til et godt lyt, til en aften stund. Er det bare mig, der har fået det indtryk at hun ikke er så populær så det gør noget?
|
|
|
Hun var stor (sådan da ) da hun lavede den palde - så blev hun med rogn med Poul Simon - så lavede hun en lidt kedelig plad som blev brugt som promo for windows 96 good times bad times nummeret - hun har for nyeligt lavet pladen Volcano - som er næsten bedre end hendes tidlige plader - hun gør dog ikke meget uvæsen af sig - lave det musik hun har lyst til - penge har de nok af - Poul Simon for en klat skilling hver gang bridge over trouble water bliver spillet - har du ikke hørt Volcano - så køb den - den er rigtig god
|
|
|
Tak for info, Rlb  - Jeg skriver mig "volcano" bag øret!
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 03:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bryan Ferry - Mamouna.
Ikke synderligt anmelderrost, men uforlignelig smooth sjælet popmusik.

|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
En lille rolig skive her på morgenkvisten.
Hvem sagde energi..... __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den nye med Scorpions : Humanity Hour er som i gamle dage med Black Out 

__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Siden det nu er søndag, fortsætter vi med lidt easy listening... __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt old school funk

Så kan søndagen godt starte __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søndag eftermiddag afsluttes lige med en stille seance.
Screaming..... __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 20 Maj 2007 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus.petersen skrev:
Søndag eftermiddag afsluttes lige med en stille seance.
Screaming..... |
|
|
WOW. Så må du da have fået stillet din Judas sult for i dag  __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 21 Maj 2007 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
erla skrev:
Sveske skrev:
På brugt vinyl Det er en fødselsdagsgave på vinyl, og jeg var lige nøst til at høre den først. Nu er jeg ikke sikker på, jeg kan holde ud at give den bort! Den er endda i rigtig god stand.
 |
|
|
Har netop idag hevet ovenstående ud af den vinylsamlig jeg fornyligt investerede i - hold da op... total for overdrevet vildt fed skive!
Er nu på 3. gennemlytning i træk - og det er vel at mærke et dobbelt album, for dem der ikke kender den - den holder bare hele vejen!
/erla
|
|
|
Skægt .. dén voldlyttede vi til, da jeg var i tyverne og jeg har for nylig spurgt én af vennerne, om han kunne huske den. Navnet der lige poppede op var jo Rick Wakeman ... en rundgang på nettet viser sørme, at den er genudgivet i sacd! Det var måske noget ...? |
|
|
JÆS! Tak for tippet - har lige idag været ude og købe den på SACD - lytter til 5.1 mixet nu - spændende!  /erla
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 21 Maj 2007 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahh den kan jeg ikke blive træt af 

|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 21 Maj 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
En LP jeg fik i fødselsdagsgave af min daværende roomie på efterskolen.
Det er faktisk rigtig godt.
 __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
En LP jeg fik i fødselsdagsgave af min daværende roomie på efterskolen. Det er faktisk rigtig godt.
 |
|
|
nice one  __________________
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg hører selv Tracy Chapman for fuld skrue!

__________________
|
| Til top |
|
| |
Zorn Forum Bruger


Bruger siden: 27 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
-KP- skrev:
Ahh den kan jeg ikke blive træt af 

|
|
|
Det kan jeg godt forstå! Superfed skive! Det er SÅ ærgeligt, at han ikke kommer til Dk på sin igangværende Europa tourné  . Har du hørt nogle af hans nyere ting med Mehldau? Jeg har ikke lige fået lyttet på dem, desværre.
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorn skrev:
-KP- skrev:
|
Ahh den kan jeg ikke blive træt af 

|
|
|
Det kan jeg godt forstå! Superfed skive! Det er SÅ ærgeligt, at han ikke kommer til Dk på sin igangværende Europa tourné . Har du hørt nogle af hans nyere ting med Mehldau? Jeg har ikke lige fået lyttet på dem, desværre.
|
|
|
Hej Zorn.
Ja jeg har lidt med ham Bla. den med Mehldau. Ring of life og Say the brothers name (nyeste)
er virkelig klasse men resten af cd'en virker lidt tam i mine ører.
|
| Til top |
|
| |