| Forfatter |
|
Plissken Forum Bruger


Bruger siden: 06 November 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:

One of a Kind |
|
|
Kendte ikke til ham før jeg den anden dag, hørte Anti Pop nummeret - fedt!! Hvor skal man starte med hans skiver, hvis man vil stifte bekendtskab med hans musik verden? __________________ Well it just goes to show you that we're all on our own
Scrounging for our own share of good luck
Stab your brother in the back
And pick up your pay check
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og go morn då!!!

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Band køre bare i baggrunden, giffen gaffen guffen, der er en cd i skuffen

__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Erykah Badu "Baduizm"  Meget fedt, på en funky og stille måde  Tidligere hørte jeg blandt andet This Mortal Coil "it'll end in tears"  Det er faktisk kun nummer to sang der holder i min bog - den er til gengæld superfed  . -Men nu ryger den altså på pc'en den ene sang, og så må cd'en videre... Rlb: jeg fik løbet den eddie brickell "volcano" op. Det er da okay pop, men jeg synes den er lidt til den kedelige side. Synd hun lagde det der skæve af sig - nu er hun ligesom bare en i mængden. Men den får da lige et par chancer mere, kan jo være den fænger en anden dag
|
| Til top |
|
| |
Zorn Forum Bruger


Bruger siden: 27 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den delikate lyd af torden...  Herligt album. I modsætning til den alm. udbredte mening, synes jeg faktisk lyden er bedre på dette album end på PULSE. Den er mere krævende, men f.eks. synes jeg trommer er mixet langt bedre.
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 27 Maj 2007 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yes Zorn, på den dobbelt- LP jeg har er det ægte Pink Floyd super lyd når det er rigtigt godt
__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger


Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 07:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Plissken skrev:
kyhn skrev:
|

One of a Kind |
|
|
Kendte ikke til ham før jeg den anden dag, hørte Anti Pop nummeret - fedt!!
Hvor skal man starte med hans skiver, hvis man vil stifte bekendtskab med hans musik verden?
|
|
|
Ovenstående skive er et rigtigt godt sted, hvis du er til hans Blues rock. Ellers er jeg ret glad for hans "Bag of nails", det er fed rock  Jeg må tilstå at Anti pop endnu ikke er kommet i min samling
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 08:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter en relativ hård weekend med fulde idioter, letlevende madammer, pimps, l*dere og lommetyve. (kører taxi) sidder jeg og nyder lidt afslapning med Palle drengen

Alene nummeret "Smile" (Af Charles Chaplin) er hele denne cd værd __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er en hårdt prøvet mand Scatcat men også endnu et eksempel på at Jazz'en heler nationens sår, giver mod på at erobre nye tinder, besejre mørkets bærme af l*dere, pimps og fulde idioter men fremfor alt åbner op for at høre god musik
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Zorn Forum Bruger


Bruger siden: 27 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldtuborg skrev:
Yes Zorn, på den dobbelt- LP jeg har er det ægte Pink Floyd super lyd når det er rigtigt godt
|
|
|
Ja, så er du heldigere end jeg. Jeg må nøjes med CD-udgaven. Jeg er forøvrigt også vild med den måde reverb-effekterne udnyttes på albummet. Der er flere numre, hvor bassen eller guitaren så at sige spiller med sig eget ekko. Lækkert.
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vodkastemning m.m. 

__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej GT ! Er det musik eller Vodka du nyder 
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
nice one!
lytter selv til Supertramp - Very Best Of... __________________
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
slate Forum Bruger


Bruger siden: 22 Maj 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 423
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Har mest lyttet til DR radio P3 i disse regnfulde pinsedage da jeg omrangerer lidt i huset + lidt tiltrængt hovedrengøring af støv, papir og hvad der nu ellers hober sig op.
Fik et par B&W 704 fornyeligt og de er nu ved at være spillet ind. I går fik jeg dog øre på en lille mislyd som jeg efterhånden er ved at hidse mig op over.... lyder mest som en resonans... men er blevet enig med mig selv om at det må skyldes P3 pumpen da den også kommer når de taler...
Drejede lidt på tuneren og havnede på P2 og blev hængende med et par timers klassisk... det var godt og stort. Der var en god times tid med live optagelser af en engelsk stryger kvartet; kanon gengivelse 
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desværre den eneste skive jeg har med dem. Det må jeg se at få gjort noget ved. Nogen der kan anbefales?
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 29 Maj 2007 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
En klassiker på vinyl

__________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 29 Maj 2007 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Siden der bliver spurgt: Nick Cave "Grinderman".  Jeg skruer lige op for Jealvoxerne -jeg har jo ingen naboer! Peter
__________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 30 Maj 2007 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |