| Forfatter |
|
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
Hvordan har i det - med denne skive ?
|
|
|
jeg har ikke hørt lige præcis den du henviser til. men alt hvad jeg har og har hørt med genesis er generalt bare super fed musik... __________________
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
Denne skive er et sant mesterværk

Genesis - The Lamb Lies Down on Broadway
Næsten hver gang jeg sætter denne Lp på - bliver jeg suget helt ind i musikken .... den skal bare høres , er et must 
Hvordan har i det - med denne skive ?
|
|
|
Gude-plade! 
Elsker især numrene 'Carpet Crawlers' og 'IT'.
|
| Til top |
|
| |
Plissken Forum Bruger


Bruger siden: 06 November 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige nu står den på Vivaldis fire årstider - violin koncert med Itzhak Perlman bag roret.
Derefter Beethoven's klaver koncert 4+5 - med Christian Zacharias ved tangenterne.
__________________ Well it just goes to show you that we're all on our own
Scrounging for our own share of good luck
Stab your brother in the back
And pick up your pay check
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
king skrev:
|
Denne skive er et sant mesterværk

Genesis - The Lamb Lies Down on Broadway
Næsten hver gang jeg sætter denne Lp på - bliver jeg suget helt ind i musikken .... den skal bare høres , er et must 
Hvordan har i det - med denne skive ?
|
|
|
Gude-plade! 
Elsker især numrene 'Carpet Crawlers' og 'IT'.
|
|
|
Hejsa Silent Knight
Sjovt du lige nævner denne sang ( 'Carpet Crawlers' ) det er lige den sang - som jeg også får gåsehud over 
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt balsam for sjælen:

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
dejligt at lade op til ungernes disneyshow med denne  Specielt skive to er sublim - hvis man er et af de hoveder der endnu ikke har indkøbt denne skive, er det måske en mulighed at bruge lidt af lørdag formiddag på selvsamme 
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neil Young: This Note's for You
King: Jeg har alt 70'er Genesis. The Lamb ER et sandt mesterværk. Skarpt efterfulgt af "Selling England by the £" . Fantastisk musik. Jeg får gåsehud bare af at skrive dette. Genesis må på i aften.. :-)
__________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Bands afskedskoncert på dvd (kan ikke finde dvd-coveret), hvor toppen af rocken kommer og siger farvel. Clapton, Young, Van Morrison, Michell, Dylan oa.
50 penge på dvd. Buy it, folks. __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
Lidt balsam for sjælen:

|
|
|
ikke bare balsam for sjælen men nok en af de 10 bedste og mest nyskabende jazz plader hørte den her til aften ved halv syvtiden mens strandvejens døsige trafik gled forbi - bassen der går solo på et tidspunkt var ved at udfordre mine bilhøjtalere tiil smertegrænsen - men dejligt var det - og man forstår at det ikke blot er en komposition af et jazz geni men også en hyldest tilnogle for coltrane højere magter - smuk smuk plade  __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Dejlig afslappende musik.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
 Dejlig afslappende musik. |
|
|
Uha......... nu kan jeg snakke med !! Jeg har alle hans LPer 
Det er bare guf at høre dem på vinyl
Jeg bruger meget hans musik - hvis jeg kommer træt hjem fra arb.. og bare vil slappe af....
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Silent Knight skrev:
Dejlig afslappende musik. |
|
|
Uha......... nu kan jeg snakke med !! Jeg har alle hans LPer 
Det er bare guf at høre dem på vinyl
Jeg bruger meget hans musik - hvis jeg kommer træt hjem fra arb.. og bare vil slappe af.... |
|
|
Jeg har tre af dem. Og er meget glade for dem. Problemet er bare, at jeg falder i søvn. Der er så meget ro på.... __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
GLAD musik.
Jeg var så heldig at se Crosby og Nash på Kolding Teater for et par år siden. Fantastisk oplevelse. __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
tubefreak Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 31 Maj 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 673
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad hører du nu: DR P4 Sargent pepper
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|

... stadig en af yndlingsskiverne. __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Varmer op til aftenens kamp!
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batman Begins / Soundtrack.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
plafitracer Udelukket fra forum


Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige sat denne på Squeezeboxen:

|
| Til top |
|
| |
keyvan Forum Bruger


Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1513
|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Christian Zacharias, Piano (Domenico Scarlatti 1685-1757): Rigtig god SACD skive med classisk klaver concert. En rigtig god skive fra MDG. (All MDG recordings are produced in the natural acoustics of specially chosen concert halls. It goes without saying that our audiophile label refrains from any sort of sound modifying manipulation with reverberation, sound filters, or limiters. We aim at genuine reproduction with precise depth gradation, original dynamics and natural tone colors. It is thus that each work acquires its musically appropriate spatial dimension and that the artistic interpretation attains to the greatest possible naturalness and vividness.)
|
| Til top |
|
| |