| Forfatter |
|
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 10 Juni 2007 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne ikke lige finde coveret.
John Mayall & The Bluesbreakers and Friends: 70th Birthday Concert. DVD.
Blues, ladies and gents, blues..... __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 10 Juni 2007 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Avantgarde. Men lytte man skal.... __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
plafitracer Udelukket fra forum


Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
| Sendt: 10 Juni 2007 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her kan det kun blive til BB King med Lucille & Friends
|
| Til top |
|
| |
Stanley Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
| Sendt: 10 Juni 2007 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus.petersen skrev:
Kunne ikke lige finde coveret. John Mayall & The Bluesbreakers and Friends: 70th Birthday Concert. DVD. Blues, ladies and gents, blues..... |
|
|
Det ser sådan ud :

Rigtig god blues.
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 10 Juni 2007 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak, Stan! __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 11 Juni 2007 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|


 Fandt lige mine gamle Gary Moore cd'er frem - de rykker sgu stadig. 
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 11 Juni 2007 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
|


 Fandt lige mine gamle Gary Moore cd'er frem - de rykker sgu stadig. 
|
|
|
mums.. det er skam lækkerier  __________________
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 11 Juni 2007 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 11 Juni 2007 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Super-fedt svensk progressivt rockband.
|
| Til top |
|
| |
plafitracer Udelukket fra forum


Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
| Sendt: 11 Juni 2007 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Village People Greatest Hits:
YMCA, Go West, In The Navy, etc. fandt den lige hos TP idag til 39 kr 
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 11 Juni 2007 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
10CC / Bloody tourists:  Et super godt album! /erla
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 11 Juni 2007 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|

Lækker plade fra guitaristen fra Marillion (en af mine top 3 guitar favoritter); Steve Rothery. Musikken er meget Mike Oldfield-agtig og sangeren lyder meget henad Maggie Reilly.
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger


Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 11 Juni 2007 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fandt denne ved et tilfælde...Mums hun har en sæxet stemme __________________ Derfor Økologi
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 13 Juni 2007 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
På vinyl og nyrenset med en af mine nye (brugte) disc washer:  men dog - ser jeg lige - i en ny digital remastered cbs jazz masterpiece version. Men fedt er det både for den gamle philips rørforstærker, trevejshornene og - især - mig. Peter
__________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 15 Juni 2007 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 15 Juni 2007 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tusk:
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 15 Juni 2007 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
F O R S L A G
Til alle der skriver i denne smaddergode tråd
Gider i skrive genre fx. rock, R&B, Jazz, klasssik etc. på når i skriver hvad i lytter til og gerne et ord eller to om det er fedt eller tyndt eller hvad man kalder det i dag :-)
Det ville give et ekstra incitament til at gå på opdagelse i ny musik
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Plissken Forum Bruger


Bruger siden: 06 November 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 15 Juni 2007 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
F O R S L A G
Til alle der skriver i denne smaddergode tråd
Gider i skrive genre fx. rock, R&B, Jazz, klasssik etc. på når i skriver hvad i lytter til og gerne et ord eller to om det er fedt eller tyndt eller hvad man kalder det i dag :-)
Det ville give et ekstra incitament til at gå på opdagelse i ny musik
|
|
|
Kunne ikke være mere enig - det ville være fedt med lige en linie tilknyttet  __________________ Well it just goes to show you that we're all on our own
Scrounging for our own share of good luck
Stab your brother in the back
And pick up your pay check
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 15 Juni 2007 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 15 Juni 2007 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er det gamle der lyttes til lige nu, den her ligger klar. Fejrer min nye gamle pu.
Læg godt mærke til den erotisk buttede herre med de brede skuldre , det koster lidt at stoppe med tobakken

__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |