| Forfatter |
|
Brian321 Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 16 Juni 2007 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Esem - Scateren

|
| Til top |
|
| |
FrederikSchack Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 18 Juni 2007 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|

Fed lyd, fed musikalitet
__________________ Panasonic SA XR-55, Arcam CD 72, Snell C IV, JBL S38, JBL Center
"There is beauty in everything, but not everyone sees it" Confucius
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 18 Juni 2007 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
FrederikSchack skrev:
|

Fed lyd, fed musikalitet
|
|
|
nice one, nice one... hører selv Supertramp - Crime Of The Century __________________
|
| Til top |
|
| |
FrederikSchack Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 18 Juni 2007 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
nice one, nice one... hører selv Supertramp - Crime Of The Century |
|
|
Den er god, hører den selv nu. Teksten er kort men rammende, med Supertrampsk musikalitet  __________________ Panasonic SA XR-55, Arcam CD 72, Snell C IV, JBL S38, JBL Center
"There is beauty in everything, but not everyone sees it" Confucius
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 18 Juni 2007 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
FrederikSchack skrev:
mathias 2 skrev:
nice one, nice one... hører selv Supertramp - Crime Of The Century |
|
|
Den er god, hører den selv nu. Teksten er kort men rammende, med Supertrampsk musikalitet 
|
|
|
jeg synes teksten er noget af det mest geniale . jeg vil faktisk mene at der er stor lighed mellem Pink Floyd's måde at skrive tekster og komponere musik på og så Supertramp's måde at gøre det på. så der ruller nu Pink Floyd - The Wall  __________________
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 18 Juni 2007 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Smuk spadeli'r, især de tre sidste numre hvor de alle tre spiller sammen
|
| Til top |
|
| |
FrederikSchack Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 19 Juni 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et utroligt flot soundtrack, som er blevet endnu flottere efter at jeg har skiftet min NAD S300 ud med XR55. __________________ Panasonic SA XR-55, Arcam CD 72, Snell C IV, JBL S38, JBL Center
"There is beauty in everything, but not everyone sees it" Confucius
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
også på dejlig vinyl 
gate fold med plakat og sanghæfte - gamle vinyl covere er for fede at sidde med
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
CD Michael Buble, Its time. Ahhhhhhhh og tak for mad......... 
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Esem - Enveloped

|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt vinyl

__________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|

Det her er Jazz af 1 klasse 
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det Duke Ellington med Take the 'A' Train der er under kærlig behandling af dr. Orto Fons kyndige nål.
Desværre kan jeg ikke finde coveret __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
Nu er det Duke Ellington med Take the 'A' Train der er under kærlig behandling af dr. Orto Fons kyndige nål.
Desværre kan jeg ikke finde coveret |
|
|
Ja over for dr. Orto Fon kan det være svært at være De Non de la High Output er det  eller  eller
eller
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Red King Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har netop lige fundet Metallica's LOAD album frem, Fedt album, især Nummeret Ain't my bitch!
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske: her http://tinyurl.com/2ph8wm kan du se hvordan Ellington indspillede plader i 37
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 22 Juni 2007 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
En hjemmearbejdsdag, så tid til masser af vinyl. Starter dagen med lidt rock.

__________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |