| Forfatter |
|
Søren84 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 04 Juni 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 249
|
| Sendt: 22 Juni 2007 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
HIM: Love Metal

|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 22 Juni 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
TV2: Vi Blir Alligevel Aldrig Voksne.
LP. Respekt for dem. Mere af det på.... __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 22 Juni 2007 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige lagt denne på, hold kæft hvor den holder i nu, super fed LP
__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Erykah Badu - Live

__________________
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror simpelthen jeg tager en Erykah Badu marathon ...
efter Live spiller:
Mama's Gun

og så:
Baduizm
 
og dernest:
World Wide Underground

__________________
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
|
jeg tror simpelthen jeg tager en Erykah Badu marathon ...
efter Live spiller:
Mama's Gun

og så:
Baduizm
 
og dernest:
World Wide Underground

|
|
|
Cool 
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
Cool 
|
|
|
ja, det er dæm' smooth sound  __________________
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Mums - lækker hard blues rock.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anlægget lyder bedst om søndagen så det er bare med at få lyttet til noget musik.
New Order - Technique.
Måske ikke deres mest kendte(?) men en feee skive nonetheless. 50% elektronika-numre & 50% rock/pop-numre. Første single - Fine Time - er det svageste nummer IMO.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
kent - Vapen & ammunition.
Umuligt ikke at fløjte med på "Dom andra".
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for budene Silent Knight. Jeg har først set det nu.  Hørte for nyligt lidt fra Thunder & Lightning fra '83. Det var ikke umiddelbart min kop the. Jeg bør nok holde mig til 70'er Thin Lizzy (som de ovenstående).
Hører nu:
Virkelig en lækker pop-produktion. Jeg må se at få fingre i efterfølgeren Spirit of Eden også.
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Palle Mikkelborg - Anything But Grey

fantastisk album. rigtig godt indspillet med masser af dynamik og en masse følelser indvolveret i musikken. også rigtig flot komponeret! ... anbefales __________________
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige gravet nogle gamle John Mayall ting frem at generere den nyindflyttede nabo med. Han kan lige så godt lære det fra starten af.... Fed musik i øvrigt! 
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg kan godt høre det, men skru dog op mand
__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldtuborg skrev:
Ja, jeg kan godt høre det, men skru dog op mand |
|
|
Hmm Århus/Kbh... SÅ højt tror jeg ikke at jeg kan klare den desværre 
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Zorn Forum Bruger


Bruger siden: 27 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Toto: The Seventh One. En favorit blandt fans. Albummet rummer nogle af Toto's bedst kendte numre, som Pamela og Stop Loving You. Men der er også nogle af de bedste numre som gruppen har begået: En lille pop-genistreg ved navn Mushanga, der inkorporer en dobbelt-omkvædsstruktur og lækker percussion. Andre gode numre er Home of The Brave, Only The Children og A Thousand Years - hvilken ballade. Lyden på albummet er meget poleret, hvilket kommer til at stå lidt i vejen på musikernes kunnen. En bedre balance opnås på deres nyeste album Falling in Between. De fleste numre synges på albummet af Joseph Williams, John Williams' søn, der også medvirker på et enkelt nummer på deres nye album. Alt i alt et af 80'ernes bedste albums - og en Toto-klassiker.
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Fedt livealbum med helt op til 17,10 minutters numre - lækkert!
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Palle Mikkelborg:

Den er også anbefalelsesværdig __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |