| Forfatter |
|
Søren84 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 04 Juni 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 249
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|

Fra HIM - The Single Collection Pretending - akustisk version af "Please Don'T Let It Go"
Uh det er godt! 
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
|
Palle Mikkelborg:

Den er også anbefalelsesværdig
|
|
|
nice! den skal høres __________________
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger


Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 24 Juni 2007 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
1981
Tja... smed lige en gammel cd i som jeg ikke har hørt i meget lang tid. Der er faktisk nogle gode nummer på den cd. Har programmeret 3 gode coverversioner How Long, Tear It Up og Just Like A Woman og en original Only a Boy. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 26 Juni 2007 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mick Fleetwood - The Visitor
På vinyl, det er klart.
Det er først egang, jeg hører albummet; men bestemt ikke sidste, det kan jeg godt love for! Det er godt nok fedt!
 __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 26 Juni 2007 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og nu står den så på Genesis mmhh, det er også første gang jeg hører dette album. Huhøj, det er dejligt!
Og stadig på vinyl
Forresten, er der nogen der ved, hvorfor mit cover er gråt dér hvor det er grønt her?__________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 26 Juni 2007 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter Abacab og til nu hørte jeg så.
Andreas Vollenwieder - Dancing with the Lion
Og nu skal jeg spise frokost, og så må jeg se, om jeg kan nå en enkelt plade til inden arbejdet kalder.
 __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 26 Juni 2007 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Blærerøvs-muzak:
Flim & the BB's - Big Notes.
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 26 Juni 2007 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
man kan bare ikke få nok:

__________________
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 26 Juni 2007 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
|
Palle Mikkelborg:

Den er også anbefalelsesværdig
|
|
|
Ja, og så fås den meget billigt i TP-musik.
Hører denne CD (der er dømt ro og balance):

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 26 Juni 2007 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
flpdk skrev:
Scatcat skrev:
|
Palle Mikkelborg:

Den er også anbefalelsesværdig
|
|
|
Ja, og så fås den meget billigt i TP-musik.
Hører denne CD (der er dømt ro og balance):

|
|
|
nice jeg har lavet projektopgave omkring Musicure (fik 10 ) __________________
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 26 Juni 2007 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smashing Pumpkins - Greatest Hits

Lidt opvarmning så jeg er klar til deres nye (og længe ventede) album udkommer 09-07-07 __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 26 Juni 2007 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niels Lan Doky - Asian Sessions

Godt, Stemningsfyldt Jazz/Piano album selvfølgelig med det asiatiske som tema __________________
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 26 Juni 2007 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Sidder og lytter til once upon a summertime med Chet Baker på en herligt grødet trompet fra 77 med Gregory Herbert på tenor sax, Harold Danko piano, Ron Carter på bas og Mel Lewis på trummer - det er rigtig god jazz - fint afstem trommespil og en bass som giver hele ens sjæl en luksusmassage ud over det almindelige - pludseligt kommer de ialt 16 basenheder på revox højtalerne til sin fulde ret i dette sansekæleri af de dybeste toner uden at mellemtone og diskant på nogen måde taber pusten fra blæserne eller mister retningsorienteringen fra de sitrende bækkener - Måske det er for lækkert for jazzfusionister i avantgardehumør men på en aften som denne hvor duften af regnvådt junigrønt strømmer ind gennem vinduerne bliver det ikke meget bedre - imho
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 26 Juni 2007 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Det er da også en livsglad funky spyro gyro mezzoforte agtig plade - fra 98 på vinyl
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 27 Juni 2007 kl. 05:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
På morgenstunden en ældre klassiker, på fulde hørm og tangenter 

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 27 Juni 2007 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Marilyn Manson - Mechanical Animals. Et genialt album der stadig holder 100%.

__________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 27 Juni 2007 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Laid back rainy wednesday.
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 27 Juni 2007 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
En god gammel plade der hedder Masters off Metal.. med ozzy, iron, dio osv osv
Rigtigt 80ér plader
Topdollar:-)
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 27 Juni 2007 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Lækker blues/jazz med den gode doktor :)
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |