| Forfatter |
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tracy Chapman på vinyl..
Iron Maiden - Number of the Beast... også på vinyl....
og til sidst:
Randi Laubek - Ducks and Drakes på cd..
det er et lille uddrag af hvad der har stået på programmet i casa sjoenne her til aften
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er mindst med på de to kvinder der, Sjønne! Troede efterhånden jeg var den eneste der hørte Randi, og ku' li' det  - Det er sgu' også en tidligere kollegas skyld, er det..  . -Kitt Møller, hvor er du nu, og hvordan gik det lige med sangkarrieren..? Casa tunghør er hele repertoiret rundt i aften, med masser af godt og blandet fra Pc'en. Lige nu er det "after dark" , fra soundtracket til Tarantino's from dusk to dawn. Superfedt nummer - simpelthen for cool..
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holder "tallica" aften for mig selv 
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 07:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne ligger på i casa Scatcat her til morgen :

Og tunghør; "Du er ikke alene".  __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yello "One Second" remasteret udgave - en o.k. CD til kr. 59,- på CDON.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|


Lidt god gammel Slade snurrer på pc'en.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er week-end!  For fuld blæs:
Faith No More - Angel Dust.
Fed skive. "Midlife Crisis" er mest kendt men resten holder 100. Blandt ørehængere kan nævnes "Land of Sunshine", "Kindergarten", "A Small Victory" & "Everything's Ruined". Gennemvædet af syrlig sarkasme. Det første nummer jeg hørte med dem var det funk-metalliske "Epic" fra albummet "The Real Thing". Jeg kender dog ikke resten af det album. Senere albums som "King for a Day, Fool for a Lifetime" & "Album of the Year" blev (endnu) mere eksperimenterende & eklektiske. Min favorit er dog klart "Angel Dust".
Lyrics.
Wikipedia.
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den holder stadig , lyden holder ikke 100% men det gør musikken

__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pearl Jam: Ten.
Piobyte: Jeg synes lyden på "Made in Japan" holder ganske godt af en '72-live indspilning. Og musikken..... Dette er et mesterværk. __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
En skive der holder og holder og holder

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og denne ligger klar i kulissen

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
En skive der holder og holder og holder

|
|
|
Du har helt ret, den kommer på næste gang. __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus.petersen skrev:
Pearl Jam: Ten.
Piobyte: Jeg synes lyden på "Made in Japan" holder ganske godt af en '72-live indspilning. Og musikken..... Dette er et mesterværk. |
|
|
Ja måske ikke så ringe endda , hører lige nu Black Sabbath , paranoid fra 1970 og den er til tider rigtig god bla. nummeret Planet caravan hvor der virkelig er godt rum, fine bongo trommer og lidt jazz´et halvakustisk guitar ( tror jeg ) fot flot 
__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
piobyte skrev:
Claus.petersen skrev:
| Pearl Jam: Ten. Piobyte: Jeg synes lyden på "Made in Japan" holder ganske godt af en '72-live indspilning. Og musikken..... Dette er et mesterværk. |
|
|
Ja måske ikke så ringe endda , hører lige nu Black Sabbath , paranoid fra 1970 og den er til tider rigtig god bla. nummeret Planet caravan hvor der virkelig er godt rum, fine bongo trommer og lidt jazz´et halvakustisk guitar ( tror jeg ) fot flot 
|
|
|
Så skulle du prøve at lytte på Pantera's Cover af samme track, det er gåsehud.... eller sådan husker jeg det ihvertfald... den ryger på når jeg fiser ind til anlægget igen
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
En skive der holder og holder og holder

|
|
|
Yes!  En af mine absolutte favoritter.
Er Spirit of Eden samme kvali-vare & hvordan er den anderledes? (har den desværre ikke endnu  ).
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
piobyte skrev:
Claus.petersen skrev:
| Pearl Jam: Ten. Piobyte: Jeg synes lyden på "Made in Japan" holder ganske godt af en '72-live indspilning. Og musikken..... Dette er et mesterværk. |
|
|
Ja måske ikke så ringe endda , hører lige nu Black Sabbath , paranoid fra 1970 og den er til tider rigtig god bla. nummeret Planet caravan hvor der virkelig er godt rum, fine bongo trommer og lidt jazz´et halvakustisk guitar ( tror jeg ) fot flot 
|
|
|
Så skulle du prøve at lytte på Pantera's Cover af samme track, det er gåsehud.... eller sådan husker jeg det ihvertfald... den ryger på når jeg fiser ind til anlægget igen  |
|
|
Ja det lyder fornuftigt , har lige hørt et lille klip på allofmp3, det er her på dette album den er.

__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
[QUOTE=Scatcat] Yes! En af mine absolutte favoritter.
Er Spirit of Eden samme kvali-vare & hvordan er den anderledes? (har den desværre ikke endnu ).
Mvh.
|
|
|
Ja og nej. Mange vil nok sige dette album er mere introvert end Colour. Men IMO holder det også __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frankieboy rules.... __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus.petersen skrev:
Frankieboy rules.... |
|
|
Yes sir
Får den og Ovenite Sensation på DVD. Venter også på en officiel udgivelse af "Zappa plays Zappa".
Og til oktober skal jeg til Aarhus og se "Zappa plays Zappa" live. Igen __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat: "Og til oktober skal jeg til Aarhus og se "Zappa plays Zappa" live."
Vi ses i Århus! __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |