| Forfatter |
|
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 02 August 2007 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 02 August 2007 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 02 August 2007 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var den, der fik mine øjne op for CSN(Y) __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 02 August 2007 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean Michel Jarre / Magnetic Fields / 1981 __________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 02 August 2007 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
JAck Johnson "In between dreams" på 200 gram Vinyl - Når sådan en tyk plade er helt plan lyder selv en tangetialarm på 4 cm (revox) godt - rigtig godt! og hold op hvor der det en fed plade - ligeså afslappende dejlig som den der lige var på - også på 200 gram vinyl - ah ! - Nogle siger Norah Jones "not to late" er kedelig - jeg synes den er meditativ, varm og dejlig
 Om lidt en sag fra 1973 - den er jeg meget spændt på at høre 
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Nobody Forum Bruger


Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andreas Vollenweider / Down To The Moon på 20 gram CD.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Arh ja, fed skive der musikalsk beskriver et døgn i en storby - med hele spektret af stemninger - og så "looper" den :)
Eneste skuffelse jeg fik da jeg hørte den, var at jeg indså at min helt Jesper Kyd havde tyv-stjålet fra "Nerve Centre" nummeret, da han lavede soundtracket til Amiga demoen "Global Trash".
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hos mig køre LPen
Frankie goes to hollywood - Welcome To The Pleasuredome

|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er god stil det der Nobody  hører selv Nephew - Interkom Kom Ind, rent lyrisk en stor gang vrøvl men for fanden da nogle fede numre!!!  __________________
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
 Med nummeret "Magic Trumpet" er der dømt 'Sommerferiebussen' med nu afdøde Elith Nørreholm. Nogen der er så gamle at de kan huske den udsendelse?  |
|
|
Åhh, ja. Den ungdom der nu er fløget
Btw: God stil. Har den selv på vinyl __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Roxy music (Avalon) Paa SACD.
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt mere Andreas Vollenweider.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
Nobody Forum Bruger


Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
|
| Sendt: 03 August 2007 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
det er god stil det der Nobody hører selv Nephew - Interkom Kom Ind, rent lyrisk en stor gang vrøvl men for fanden da nogle fede numre!!! |
|
|
Tak skal du have. Nu er det endeligt blevet lækkert at høre musik. Nu er det største problem bare at komme derfra igen  Nephew er fede, men det er bare en dårlig optagelse synes jeg. Det er helt vildt komprimeret. Synd da det er vildt fedt deres musik. Hess Is More er jeg helt vilde med. De tør at eksperimentere helt vildt. Har set dem live. Rigtig god oplevelse. Idag har der været :      Og lige pt. blander Squeezeboxen bare alle numre i vilkårlig rækkefølge. God weekend til jer alle  __________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 04 August 2007 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 04 August 2007 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er så lige banket ind på top 5 af de fedeste Jazz Plader jeg har (fik den i går af min ældste datte i fødselsdagsgave - sød pige) hvordan jeg har kunnet leve uden Coltranes bedste plade indtil nu er fuldtændig uforståeligt - har i den ikke så lån og lyt Det er Coltranes eneste Blue Note indspilning med ham i centrum - og det er helt himmlesk godt. Det er sjovt nok den samme herre som miksede den i 57 som har stået for remastering til CD - en her Rudy Van Gelder - nice - Blue Note betalte også for at kunstnerne kunne øve sig inden optagelserne og de gav kunstnerne Royalty - derfor var dette også nogle af Coltranes bedste melodier - og et band som alle gør alt hvad de kan for at elve op til mesteren - ingen samlebånds Jazz - men helt i gennem flot
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 05 August 2007 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mums, to be specific!!!!! __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 05 August 2007 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|

For fuld udblæsning. Selvfølgelig på vinyl. __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |