| Forfatter |
|
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Del Amitri - Hatful of Rain.
Skotsk band. Melodiøse popschlagere uden alt for megen kant. Højt bundniveau og ganske fint at gøre rent til.
Amazon.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lad os dvæle ved Vangelis:

Og endnu en:

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Meget, meget bedre end jeg husker den - den har godt nok stået længe i min cd-samling uden at blive rørt - desværre.
 Holder stadig.
__________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der spacemusic for alle pengene.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frank Zappa: Apostrophe (')
Dulmer lige nerverne. Scatcat var lige ved at få mig til at tro at Zappa plays Zappa's koncert i Århus var aflyst. __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og lige lidt mere.
__________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Den Blå Fisk Forum Bruger


Bruger siden: 13 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 629
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satrianis Flying in a Blue Dream og Gilmours On an Island ved seriøse lydtryk, mens fruen og ungerne er i byen og spise
|
| Til top |
|
| |
panos Lukket konto

Eget valg!
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1345
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe.. jeg er igang med at lytte på mine gamle LPere...:) Lige nu er det erasure der er på... man bliver helt nostalgisk.....  __________________ moddet marantz sa15
touch m. internt skærm samt panos bat. psu
moddet benchmark dac1
holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi tar lige II og III med også. Dejly musik....
__________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Nobody Forum Bruger


Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøvede lige Nephew med Inteko Kom Ind, men jeg kan ikke tåle at høre på den mega kompression af pladen. Så nu ryger :  på istedet for. Den er om muligt også komprimeret, men noget bedre at holde til at høre på :-)
__________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nyder denne fatabulastiske lp - Igen og igen og.........
wow __________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
Kenneth Hansen Forum Bruger


Bruger siden: 30 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 209
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|

Super Album, lyder kanon både CD og Vinyl version.
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg smider med glæde vand på Silent Knights mølle.
Det ER godt!!!! And brings me back.... __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 02:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus.petersen skrev:
Jeg smider med glæde vand på Silent Knights mølle. Det ER godt!!!! And brings me back.... |
|
|
Dejligt at se en som har set lyset. RESPEKT!  __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 02:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja men så snupper jeg lige denne (også til glæde for Silent Knight ). Men mest mig selv :

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er med på lidt Saga.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
En skive der bare holder & holder. Den kan ikke nævnes for ofte.
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, hvorfor ik'.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Blue Nile - Hats.
Utroligt lækkert & afslappende late-night musik. Kan varmt anbefales.
Fra '89. Udgivet på Linn Records.
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Roger Waters Amused to death, it´s a miracle.... UHAA... på LP:-)
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |