| Forfatter |
|
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Deres sidste og bedste:
'81.
|
| Til top |
|
| |
panos Lukket konto

Eget valg!
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1345
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|

Ny dag, ny plade.... the boss still sounds great....:)
__________________ moddet marantz sa15
touch m. internt skærm samt panos bat. psu
moddet benchmark dac1
holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et af de bedste udspil fra Stones!!
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
For lidt siden var det Ludwig Van Beethovens 3. symfoni "Eroica" med Herbert von Karajan & Berliner Philharmoniker.
Nu er det så nr. 5 - "Skæbnesymfonien" med samme dirigent & orkester.
Derefter bliver det så nr. 7 - igen samme dirigent & orkester.
Ingen billeder da jeg ikke lige kan finde de rette. Det er Deutsche Grammophon.
Desværre har jeg ikke den 9. endnu.
Alle på vinyl.
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
hører George Michael - Twenty Five. faktisk en god opsamling med remastering for øje... kan anbefales!

__________________
|
| Til top |
|
| |
Morten014 Forum Bruger


Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Høre Runrig (Live At Celtic Connections 2000) en rigtig god cd med en masse gode nummre på
Mvh. Morten
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg høre Seal - på 33rpm
Har alle hans album på vinyl - et must siger jeg bare !!
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Jeg høre Seal - på 33rpm
Har alle hans album på vinyl - et must siger jeg bare !!
 |
|
|
Lækkert lækkert!  Et rigtigt godt album der desværre ikke solgte så meget (knapt så hit-fikseret som de forrige). Nok mit favorit Seal album. Har kun hans katalog på CD. Gad sgu godt at have "Human Being" på vinyl.
Rigtigt fedt cover by the way.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
panos Lukket konto

Eget valg!
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1345
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fed plade, har den desværre kun på CD.... __________________ moddet marantz sa15
touch m. internt skærm samt panos bat. psu
moddet benchmark dac1
holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
|
| Til top |
|
| |
Gigabass Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skulle lige høre den 9., fordi jeg har den. 
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
panos skrev:
Fed plade, har den desværre kun på CD.... |
|
|
Fundet i en Accord rod-selv kælder for en slik - i fin stand.  Disse kældre er udryddet nu da mediet er på mode igen.
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 07:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fra den første (og bedste) til den dårligste (men den var nu ikke så ringe igen)


__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fourplay kan man altid holde ud at høre på, og som altid en rigtig god lydkvalitet.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt 80'er musik igen.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva flpdk ..... er det på CDer eller 33rpm du høre dit musik ?
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
| Hva flpdk ..... er det på CDer eller 33rpm du høre dit musik ? |
|
|
Det er på CD og det er jeg stolt af. Jeg har elsket denne lille skive siden den kom frem i 80'erne. Solgte med det samme min Luxman PD-272 pladespiller (samt LP'er) i 1987, da jeg fik min første CD-afspiller. Jeg vender aldrig tilbage til LP'erme uanset hvor meget retro det bli'r.
Det er denne CD-afspiller "vellyden" kommer fra (er købt i 1990).

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv haft en SLP-1200 da den kom frem - men...... lyden er sku ikke noget at skrive hjem om mere
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Metallica - Black Album, sweet thing  __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |