| Forfatter |
|
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hver dag er Pat Metheny dag 
Bright Size Life

|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, Pat Metheny er en sand kunstner.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Har selv haft en SLP-1200 da den kom frem - men...... lyden er sku ikke noget at skrive hjem om mere  |
|
|
Er det blot fordi den er gammel, eller har du testet den op mod nyere afspillere?
Jeg er nu ganske godt tilfreds, og det er jo det der tæller . __________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
flpdk skrev:
|
Ja, Pat Metheny er en sand kunstner.

|
|
|
Ja ingen tvivl omkring det 
En fed live CD

|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt mere Frank

Og så har jeg fået billetter til Lund, Sverige til dette event (nemmere at smutte til Lund end til Århus:

I følge mange skulle det være endnu bedre i år end sidste år. Det lover sq bare godt __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
flpdk skrev:
| Ja, Pat Metheny er en sand kunstner.

|
|
|
Feeeeeeeee skive. Og den sound. Fik lige et retroflip der __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
panos Lukket konto

Eget valg!
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1345
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med risiko på at nogen synes at jeg er gammeldags vil jeg sige..:)
Idag kører det bare på P4 på min Sony ST-S5 ES. Med eksternt antenne, udenom kabeltvs p*s lyder det faktisk godt. . Der er en masse 80'er musik i aften på programet, og så skal jeg ikke skifte plade.... __________________ moddet marantz sa15
touch m. internt skærm samt panos bat. psu
moddet benchmark dac1
holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
panos skrev:
|
Med risiko på at nogen synes at jeg er gammeldags vil jeg sige..:)
Idag kører det bare på P4 på min Sony ST-S5 ES. Med eksternt antenne, udenom kabeltvs p*s lyder det faktisk godt. . Der er en masse 80'er musik i aften på programet, og så skal jeg ikke skifte plade....
|
|
|
Overhoved ikke. Sidder tit og hører radio på den lille DAB modtager. Sq rart engang imellem bare at slå ørene fra og nyde et eller andet. (P4, P4hit, DR Jazz, Eldorado og lign.) __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været på et lille brugt-rov i dag.
Pete Townshend - Empty Glass.
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 13 August 2007 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 13 August 2007 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frankie says: Relax!
The Power of Love:
I'll protect you from the hooded claw
Keep the vampires from your door
Feels like fire
I'm so in love with you
Dreams are like angels
They keep bad at bay-bad at bay
Love is the light
Scaring darkness away-yeah
I'm so in love with you
Purge the soul
Make love your goal
The power of love
A force from above
Cleaning my soul
Flame on burn desire
Love with tongues of fire
Purge the soul
Make love your goal
I'll protect you from the hooded claw
Keep the vampires from your door
When the chips are down I'll be around
With my undying, death-defying
Love for you
Envy will hurt itself
Let yourself be beautiful
Sparkling love, flowers
And pearls and pretty girls
Love is like an energy
Rushin' rushin' inside of me
This time we go sublime
Lovers entwine-divine divine
Love is danger, love is pleasure
Love is pure-the only treasure
I'm so in love with you
Purge the soul
Make love your goal
The power of love
A force from above
Cleaning my soul
The power of love
A force from above
A sky-scraping dove
Flame on burn desire
Love with tongues of fire
Purge the soul
Make love your goal
I'll protect you from the hooded claw
Keep the vampires from your door
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 13 August 2007 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mezzoforte, fra deres storhedstid.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 14 August 2007 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eurythmics / Savage / 1987.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 15 August 2007 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|

Joe Bonamassa / Blues deluxe. En rigtigt fed skive.
|
| Til top |
|
| |
Cirrus Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 15 August 2007 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Megadeth - The System Has Failed (2004). Fremragende teknisk heavy metal helt på højde med Countdown to Extinction
__________________ Sony FA3ES, Marantz CD6000, B&W CDM7, Supra 2.5 (højtalerkabel), Taralabs Spectrum 3A (signalkabel)
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 15 August 2007 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
En god skive og et fantastisk cover.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 15 August 2007 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lang tid siden jeg har hørt denne.
Der går desværre for lang tid imellem hendes plader.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 15 August 2007 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rart med lidt afslappende musik efter endt arbejdsdag:
De blev rigtigt kendte da Todd Terry remixede "Missing".
Læs & hør lidt hos Amazon.
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 15 August 2007 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Rart med lidt afslappende musik efter endt arbejdsdag:
De blev rigtigt kendte da Todd Terry remixede "Missing".
Læs & hør lidt hos Amazon.
|
|
|
Arh ja, den er også i samlingen herhjemme. Noget overset efter min mening.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 15 August 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Rart med lidt afslappende musik efter endt arbejdsdag:
De blev rigtigt kendte da Todd Terry remixede "Missing".
Læs & hør lidt hos Amazon.
|
|
|
den er fed - man kan høre originalen når man vil være depri og slappe af og remixet når man vil have lidt kul på og fx rydde op! - ups er det 80er musik jeg kom til at sige jeg kune lide ?  eller er vi kommet over i 90erne  __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |