Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1513
Sendt: 23 August 2007 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
Pink Martini: Hey Eugene. Pink Martini har gjort det igen. En smukt og charmerende album med inspiration fra syd, nord, vest, øst, gammel, nyt og fremtid.
Her er 2 links fra youtube til 2 af sangene fra albummet.
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 24 August 2007 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
Zakken skrev:
Og den her har jeg indtil videre lyttet til de sidste 3 morgener. Er jeg den eneste der er til musicals?
tja sikkert ikke - men personligt vil jeg heller tilbringe et år på en øde ø sammen med Richard Ragnvald og Helmut Lotti end at at lytte til flere musicals i mit liv - det må være barndommens tvangsindlæggelse til sødags matiné med Ginger Rodgers og Fred Astair krydret med en afsky for privat teatrets opulente opsætninger - men når det er sagt er der jo skrevet megen og flot musik og sikkert også sunget ditto flot inden for genren så fred være med det.
Mange vil nok også gerne have sig frabedt at høre Coltrane gå amok på sin sax i det omfang han gør lige nu - måske jeg skulle lukke vinduerne - nej fand.. heller - køerne har sku godt af at høre hvad et horn også kan blive brugt til
Bass blues er i øvrigt fortrinligt til at høre hvad ens højtalere kan magte og ikke magte
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
Sendt: 25 August 2007 kl. 07:10 | IP-adresse registreret
r-l-b skrev:
[QUOTE=Zakken]
Og den her har jeg indtil videre lyttet til de sidste 3 morgener. Er jeg den eneste der er til musicals?
tja sikkert ikke - men personligt vil jeg heller tilbringe et år på en øde ø sammen med Richard Ragnvald og Helmut Lotti end at at lytte til flere musicals i mit liv - det må være barndommens tvangsindlæggelse til sødags matiné med Ginger Rodgers og Fred Astair krydret med en afsky for privat teatrets opulente opsætninger - men når det er sagt er der jo skrevet megen og flot musik og sikkert også sunget ditto flot inden for genren så fred være med det.
Så skal du slippe.
Jeg var tvangsindlagt til at se fodbold, men det er en anden historie.
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 25 August 2007 kl. 07:40 | IP-adresse registreret
Zakken skrev:
r-l-b skrev:
[QUOTE=Zakken]
Så skal du slippe.
Jeg var tvangsindlagt til at se fodbold, men det er en anden historie.
Det var også hårde løje - det regnede altid - og de sparkede altid formålsløse langskud op af ned af banen til en masiv grødet øl-sang kun afbrudt af lyden fra en gong gong hver gang Coventry havde lavet selvmål i en kamp spillet andetsteds. Det var monopoltider
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
Sendt: 25 August 2007 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
Godt inspireret af posten længere oppe med tvangsindlæggelse til Sports Lørdag (som jeg savner) bliver denne skive hørt på fuld drøn. Især numrene 'Overture' og 'Reach Out' som jo blev brugt som indledningsmusik til netop Sports Lørdag får en ekstra tand.
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
Sendt: 25 August 2007 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
Silent Knight skrev:
Godt inspireret af posten længere oppe med tvangsindlæggelse til Sports Lørdag (som jeg savner) bliver denne skive hørt på fuld drøn. Især numrene 'Overture' og 'Reach Out' som jo blev brugt som indledningsmusik til netop Sports Lørdag får en ekstra tand.
Ja den (har den i en speciel japansk udgave på CD) og så "Night After Night" er suveræne (godt med elektronisk tingel-tangel - jeg elsker det).
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum