Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 17:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Sonus faber Amati Homage (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MC955
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Hej harmonic

"(Håber ik det er jubilæums modellen jeg er ved at være uendelig træt af denne scanspeak r2904 som    er det bedst i verden (for nogen) har
haft gamut l3 )"

Hvordan kan du vide det er R2904 du er træt af? Hvis forstærkeren har en lidt kølig top, så spiller den jo sådan... Har du prøvet en ordenlig forstærker?

Jeg synes ikke man bare skal dømme R2904. Den er godt nok den største ego tripper i diskanternes verden, da den helst ikke vil spille sammen med nogen mellemtoner. Så hvis filteret ikke er perfekt, så bliver lyden usammenhængene, og tynd i toppen...  

Mvh Kim

Så er det bare hvadfor en speker sidder den i hvor det er lavet perfekt ?.

Men dem der laver dem mener jo sikkert ders gør det og sådan skal det også være for ellers lavet de dem nok ikke , men at andre kan mene noget andet er jo også ok.

Af de højttaler jeg har hørt hvor den sidder i , der synes jeg nok at en speaker som WP7 løber dem over ende på lige det punkt , om man så kan lide resten er op til den enkle.

Men jeg mener klart focal har fat i den lange ende i forhold til de SS enheder for ikke at sige B&Ws topdriver også hvis man er til den mega åben lyd.

Det med at sige det er det bedste jeg bruger og det fåes ikke bedre (det kan bruges når man skal sælge en pc til en dreng på 5år) , nu finders så mange driver at det nok ville tage mange år at prøve dem af, så det skal man tage med et gram salt.

En af mine venner er ved at bygge nogle selv, han har da endtil nu brugt år på det og prøvet mange driver af mega dyre til ikke ret dyre.

Også det man altd høre på messer verden over , jo det vi bruger er det bedste de kan ikke blive bedre og bla bla ikke mange siger bare lyt og kan du lide det så køb kan du ikke så gå.

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: København
Sendt: 01 November 2006 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

Lige unden den her tråd blievr til mudderkast scanspeak r2904 krig
Vil jeg da godt lige høre jeres mening når jeg siger cremona vs amati homage i et 18 kvm rum ?

mvh

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: København
Sendt: 01 November 2006 kl. 19:41 | IP-adresse registreret  

Skal lige siges at der mulighed for at corrikere med indbygget dsp i milleniumen

hvis der4 sku være for meget bulder

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes