Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. maj 2025 | 16:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Mit anlæg & Vinyl er lækkert... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

Det ser rigtig lækkert ud må jeg sige...

Den TomWaits palde du har stående er bare kanon fed.. Har du hørt Mule Varitations?

All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted

butter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2005
Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

LouBP skrev:

Den TomWaits palde du har stående er bare kanon fed.. Har du hørt Mule Varitations?

Ja klart. Min Tom Waits samling nærmer sig det komplette, på vinyl self.
Closing Time, Foreign Affairs, Blue Valentine, Rain Dogs, Franks Wild Years, Swordfishtrombones, Big Time, Mule variations, Alice, Blood Money, One from the Heart, Heart of Saturday Night, (Har haft Bonemachine, men forærede den til en god ven, han der lærte mig at høre Tom Waits), Black rider er meget svær at skaffe, så den har jeg desværre ikke. Jeg har dog en bootleg af Black Rider, som er ganske god. Og Rain Dogs, som er et absolut mesterværk.

Han er en nulevende legende, ingen tvivl om det!!!
/Butter
Til top Vis butter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af butter

him self
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

hej butter.. lækkert anlæg som jeg godt gad at lægge øre til.. overvejer selv at investere i 850'ere på trods af at jeg aldrig har hørt dem

er der nogen højtalere du kan sammenligne dem med??

Til top Vis him self's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af him self

butter
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

LouBP skrev:

Ja, Mule Variations er et lækkert album. Det udemærker sig på mange måder, jeg finder det f. eks. suværent, at han i det første nummer på pladen har allieret sig med Primus (Et andet af mine favorit bands). Men som jeg husker det, så var det Get Behind The Mule og Filipino Box Spring Hog, som tog mig med storm på den plade.

I får lige et billede af den fine gate fold:

butter
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 November 2006 kl. 11:55 | IP-adresse registreret  

him self skrev:

hej butter.. lækkert anlæg som jeg godt gad at lægge øre til.. overvejer selv at investere i 850'ere på trods af at jeg aldrig har hørt dem

er der nogen højtalere du kan sammenligne dem med??

Hej him self,

Jeg er meget glad for mine speakers, efter min mening, så er det en højttaler der klarer alt. Og skulle der være nogle, der påstår, at DALI 850 diskanter er for "lyse" i toppen, så tro dem ikke, find i stedet en bedre forstærker og afspiller. Og skift ikke diskanten ud i dem, det er heller ikke godt. (Har dog kun hørt en der har gjort det, men puha det var ikke godt.)

Jeg har ikke hørt mange speakers, der kan sammlignes med dem, DALI har deres helt egen måde at lave lyd på. Ikke at der ikke findes højttalere, der spiller bedre end dem, de spiller bare anderledes. Og det er trods alt en smagssag, hvad man bedst kan lide. Men det kan jo være, at der er andre, der har mere erfaring med at sammenligne DALI 850 med andre speakers`?

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 19 November 2006 kl. 16:22 | IP-adresse registreret  

Lækkert anlæg Butter, kunne forestille mig at vinyl på 850'erne er en lækker kombi. Som før sagt så er det synd der ikke er mere plads omkring højttalerne. Jeg har erfaret at bassen bliver strammet rigtigt meget op når de får den fornødne plads. Og jeg kan kun give dig ret i at med den rigtige forstærker og cd-afspiller så lyder 850'eren kanon godt, og det er yderst sjældent diskanten bliver for higsig. Det er en rigtig god højttaler der virkeligt giver noget valuta for pengene.

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes