Bruger siden: 05 Juli 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 74
Sendt: 07 Januar 2007 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
Hmm.. Der står noget i manualen om et CAP5 beskyttelsessystem. Hvor den kan beskytte mod 5 forskelligeting. Så blinker der på forskellige måder, for at fortælle hvad den beskytter for.
Bruger siden: 15 Juli 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 209
Sendt: 07 Januar 2007 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
petite_machine skrev:
Jeg er nok mest en rock-mand. AC/DC, Metallica, Led Zeppelin, Deep Purple osv., men hører også Dire Straits og Johnny Cash, når humøret er til det
Prisen er ikke det alt afgørende, men nok ikke mere end en 5-6000.
Hifiklubben sælger ud af dali blue (lidt endnu tror jeg) så køb et sær blue 6006 eller hvis det skal være lidt større 8008. De spiller bedre end Concept og nu er de enda billiger. og meget meget bedre end de cv'er du har nu...
Bruger siden: 05 Juli 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 74
Sendt: 07 Januar 2007 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
HAK! skrev:
Hifiklubben sælger ud af dali blue (lidt endnu tror jeg) så køb et sær blue 6006 eller hvis det skal være lidt større 8008. De spiller bedre end Concept og nu er de enda billiger. og meget meget bedre end de cv'er du har nu...
Ja, de 8008 ser godt nok lækre ud
Men jeg må vel hellere komme lidt ud og lytte til sagerne.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum