Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 20:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Ny Cale/Clapton (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 05 November 2006 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:
Ja,du må ikke spørge mig hvorfor jeg ikke har mere med Cale.For han holder da HELE vejen Men bedre sent end aldrig. Jeg er ikke så go' til Clapton,men J.J.Cale er altså den ægte vare-Respekt! Det der cd-wow,er det udenlansk? Må vist lige tjekke.For der kommer jo alskens gebyrer på når man køber i £ eller $.Det fordyrer jo sådan en skive........ Ellers må jeg bevæge mig ind i en rigtig pladeforretning derude i virkeligheden

Jeg har nok tabt den sidste rest for Clapton,efter at ha' rå-hørt dette album.Cale er kongen og Clapton er bare med. Det svageste nummer er 'Three Little Girls',skrevet af Clapton-Gaaaaaab.Godt at der er så meget RIGTIG Cale på dette album.Cale rykker og sparker r*v,det gør Clapton mildest talt ikke.

Nej prisen på de CD/DVD'er du ser hos cd-wow er den pris du betaler til døren, og uden skatter og aftgifter, da de sendes fra eu!

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 05 November 2006 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

Milu:Har du noget bud på forskellen i pris? 89 kr eller 128 kr........hvad er forskellen?Nå,jeg køber den 'skrabede' version.Det er måske helt uden Clapton-hahaha Det ville ikke gøre noget

hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 November 2006 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

Der er rigtig mange, der har haft gavn af JJ Cales sange:

Se her: http://en.wikipedia.org/wiki/J.J._Cale

Overrasket?

DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 05 November 2006 kl. 16:49 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:
Milu:Har du noget bud på forskellen i pris? 89 kr eller 128 kr........hvad er forskellen?Nå,jeg køber den 'skrabede' version.Det er måske helt uden Clapton-hahaha Det ville ikke gøre noget

Jeg kunne forestille mig, at der måske følger en lille DVD med til den dyre. Det er der ofte med de lidt dyrere special versioner.

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 November 2006 kl. 17:04 | IP-adresse registreret  

Anyway,jeg bestiller den skrabede version.Må simpelthen eje dette album(og alt andet med J.J.Cale!! )

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 November 2006 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

Det er sgu et skråplan,det her.Skulle bare ha' Cale/Clapton,men snuppede også liiige Johnny Cash og hans '100 Highways' med i farten

hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 November 2006 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

i Politiken:

http://ibyen.dk/Musik (copy/paste)

DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 November 2006 kl. 11:04 | IP-adresse registreret  

Jeg har fået melding igår at mine cd'er skulle være på vej.Glæder mig

Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 11 November 2006 kl. 11:16 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:
Det er sgu et skråplan,det her.Skulle bare ha' Cale/Clapton,men snuppede også liiige Johnny Cash og hans '100 Highways' med i farten

Hej Tante,

Johnny Cash er bestemt ikke et skråplan! Du skal lige sørge for også at få fat i "The man comes around"

Haugaard

PS: Jeg glæder mig også til at posten kommer her btil med "The road to Escondido"

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 November 2006 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Hej Haugaard:Skråplan fordi det der internet-noget er for nemt at shoppe på Jep,jeg skal ha' den der box med Cash(er det den du mener?),den der er indspillet i en dagligstue(noget af hans sidste,og i mine ører noget af det ypperste fra Cash).

Med hensyn til anmeldelsen i Politiken,så synes jeg at 3 hjerter er for lidt til Cale/Clapton.I mine ører er skiven for fed! Jeg giver den 5 hjerter.Basta Jeg kan se at Politiken har givet The Who 5 hjerter.I en anden avis fik det album 1(en eneste) stjerne.Så vi skal ikke hænge vores hatte på anmeldelser.Jeg glæder mig som sagt til at høre hele to fede skiver engang i næste uge

Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 11 November 2006 kl. 11:34 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:
Hej Haugaard:Skråplan fordi det der internet-noget er for nemt at shoppe på Jep,jeg skal ha' den der box med Cash(er det den du mener?),den der er indspillet i en dagligstue(noget af hans sidste,og i mine ører noget af det ypperste fra Cash).

Med hensyn til anmeldelsen i Politiken,så synes jeg at 3 hjerter er for lidt til Cale/Clapton.I mine ører er skiven for fed! Jeg giver den 5 hjerter.Basta Jeg kan se at Politiken har givet The Who 5 hjerter.I en anden avis fik det album 1(en eneste) stjerne.Så vi skal ikke hænge vores hatte på anmeldelser.Jeg glæder mig som sagt til at høre hele to fede skiver engang i næste uge

Jeg er ikke helt sikker på hvilket box set du henviser til. Der er jo udkommet rå mængder af Johnny Cash compilations osv. i de seneste år.

"A 100 highways" er den femte cd i serien "American Recordings" og derfor også kaldet "American V". "The man comes around" er nummer fire i samme serie altså "American IV". Disse to albums er efter min mening det bedste fra Mr. Cash i mange år.

Haugaard 

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 November 2006 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

Det er dem jeg mener,'American Recordings'.Der er da bare den fedeste lyd på.Har vel 10-12 numre fra de 4 albums i serien,og det sparker r*v Jeg har læst et eller andet sted at de er optaget i producerens dagligstue.De måtte godt ha' indspillet her i min stue-no problem

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 November 2006 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

Så kom min Cale/Clapton Fed skive!!!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes