| Forfatter |
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
Ja,du må ikke spørge mig hvorfor jeg ikke har mere med Cale.For han holder da HELE vejen Men bedre sent end aldrig. Jeg er ikke så go' til Clapton,men J.J.Cale er altså den ægte vare-Respekt! Det der cd-wow,er det udenlansk? Må vist lige tjekke.For der kommer jo alskens gebyrer på når man køber i £ eller $.Det fordyrer jo sådan en skive........ Ellers må jeg bevæge mig ind i en rigtig pladeforretning derude i virkeligheden
Jeg har nok tabt den sidste rest for Clapton,efter at ha' rå-hørt dette album.Cale er kongen og Clapton er bare med. Det svageste nummer er 'Three Little Girls',skrevet af Clapton-Gaaaaaab.Godt at der er så meget RIGTIG Cale på dette album.Cale rykker og sparker r*v,det gør Clapton mildest talt ikke. |
|
|
Nej prisen på de CD/DVD'er du ser hos cd-wow er den pris du betaler til døren, og uden skatter og aftgifter, da de sendes fra eu!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu:Har du noget bud på forskellen i pris? 89 kr eller 128 kr........hvad er forskellen?Nå,jeg køber den 'skrabede' version.Det er måske helt uden Clapton-hahaha  Det ville ikke gøre noget __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er rigtig mange, der har haft gavn af JJ Cales sange:
Se her: http://en.wikipedia.org/wiki/J.J._Cale
Overrasket?
__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
Milu:Har du noget bud på forskellen i pris? 89 kr eller 128 kr........hvad er forskellen?Nå,jeg køber den 'skrabede' version.Det er måske helt uden Clapton-hahaha Det ville ikke gøre noget  |
|
|
Jeg kunne forestille mig, at der måske følger en lille DVD med til den dyre. Det er der ofte med de lidt dyrere special versioner.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anyway,jeg bestiller den skrabede version.Må simpelthen eje dette album(og alt andet med J.J.Cale!!  ) __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sgu et skråplan,det her.Skulle bare ha' Cale/Clapton,men snuppede også liiige Johnny Cash og hans '100 Highways' med i farten __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 11 November 2006 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
 i Politiken: http://ibyen.dk/Musik (copy/paste)
__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2006 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 11 November 2006 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
Det er sgu et skråplan,det her.Skulle bare ha' Cale/Clapton,men snuppede også liiige Johnny Cash og hans '100 Highways' med i farten  |
|
|
Hej Tante,
Johnny Cash er bestemt ikke et skråplan! Du skal lige sørge for også at få fat i "The man comes around" 
Haugaard
PS: Jeg glæder mig også til at posten kommer her btil med "The road to Escondido"
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2006 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Haugaard:Skråplan fordi det der internet-noget er for nemt at shoppe på  Jep,jeg skal ha' den der box med Cash(er det den du mener?),den der er indspillet i en dagligstue(noget af hans sidste,og i mine ører noget af det ypperste fra Cash).
Med hensyn til anmeldelsen i Politiken,så synes jeg at 3 hjerter er for lidt til Cale/Clapton.I mine ører er skiven for fed! Jeg giver den 5 hjerter.Basta  Jeg kan se at Politiken har givet The Who 5 hjerter.I en anden avis fik det album 1(en eneste) stjerne.Så vi skal ikke hænge vores hatte på anmeldelser.Jeg glæder mig som sagt til at høre hele to fede skiver engang i næste uge __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 11 November 2006 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
Hej Haugaard:Skråplan fordi det der internet-noget er for nemt at shoppe på Jep,jeg skal ha' den der box med Cash(er det den du mener?),den der er indspillet i en dagligstue(noget af hans sidste,og i mine ører noget af det ypperste fra Cash).
Med hensyn til anmeldelsen i Politiken,så synes jeg at 3 hjerter er for lidt til Cale/Clapton.I mine ører er skiven for fed! Jeg giver den 5 hjerter.Basta Jeg kan se at Politiken har givet The Who 5 hjerter.I en anden avis fik det album 1(en eneste) stjerne.Så vi skal ikke hænge vores hatte på anmeldelser.Jeg glæder mig som sagt til at høre hele to fede skiver engang i næste uge  |
|
|
Jeg er ikke helt sikker på hvilket box set du henviser til. Der er jo udkommet rå mængder af Johnny Cash compilations osv. i de seneste år.
"A 100 highways" er den femte cd i serien "American Recordings" og derfor også kaldet "American V". "The man comes around" er nummer fire i samme serie altså "American IV". Disse to albums er efter min mening det bedste fra Mr. Cash i mange år.
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2006 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er dem jeg mener,'American Recordings'.Der er da bare den fedeste lyd på.Har vel 10-12 numre fra de 4 albums i serien,og det sparker r*v  Jeg har læst et eller andet sted at de er optaget i producerens dagligstue.De måtte godt ha' indspillet her i min stue-no problem __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 13 November 2006 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|