| Forfatter |
|
evox Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 399
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Becker
En ven fik malet sine sorte alufælge alu-farvet hos en autolaker (de kom bare til at se flotte ud, fuldstændig som nye alufælge) Måske var det hver at prøve, med en hylde til din 'rillefræser'
mvh Hans
|
| Til top |
|
| |
becker Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 710
|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
evox skrev:
Hej Becker
En ven fik malet sine sorte alufælge alu-farvet hos en autolaker (de kom bare til at se flotte ud, fuldstændig som nye alufælge) Måske var det hver at prøve, med en hylde til din 'rillefræser'
mvh Hans
|
|
|
Hej Hans, det var et godt råd. Jeg har en gammel rega-hylde, den får lov til at være prøveklud. Vender tilbage når den er kommet retur :-) __________________ Mvh. Becker
|
| Til top |
|
| |
evox Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Becker
Smart.. hvordan er rega-hylden til andre rillefræsere. Der er jo ingen plade på den, (det kan man sælvfølgelig selv klare ) ellers skal den jo passe ud for benene på pladespilleren. Er den god til andre spillere, end rega's. ( jeg er nok den eneste, der ikke på et eller andet tidspunkt, har haft en rega )
mvh Hans
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 11 Januar 2007 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad med denne? http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=2496
 __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
mirland Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 11 Januar 2007 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den der hylde til 12k må da være en dårlig joke. Intet i denne verden kan retfærdiggøre den pris. Jeg så dem her i IKEA (lad være med at spørge  ): http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay ?topcategoryId=16198&catalogId=10103&storeId=14& productId=40764&langId=-12&categoryId=15649&chos enPartNumber=40056976  De ser faktisk ret go'e ud og kan klare en 25mm hylde hvilket bør være rigeligt. Jeg overvejer dem seriøst til min 1210er. /Mirland
__________________ System | Mirland.dk | Bitter@MySpace
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 11 Januar 2007 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange fine idéer...
Jeg har dog lige en sidebemærkning: Hvad kan de forskellige tage af kg.? Jeg kan se at Target "kun" kan tage 40 kg. hvad med Pro-ject?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 11 Januar 2007 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
mirland skrev:
Den der hylde til 12k må da være en dårlig joke. Intet i denne verden kan retfærdiggøre den pris.
Jeg så dem her i IKEA (lad være med at spørge ): http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay ?topcategoryId=16198&catalogId=10103&storeId=14& productId=40764&langId=-12&categoryId=15649&chos enPartNumber=40056976
 De ser faktisk ret go'e ud og kan klare en 25mm hylde hvilket bør være rigeligt. Jeg overvejer dem seriøst til min 1210er.
/Mirland
|
|
|
Dybden er 37 cm. på denne - Hylden monteres indeni så der er begænsninger på hyldestørrelsen - det kunne sagtens blive et problem. Husk der skal være plads bagtil til at løfte låget ... og ja; 12K virker nok lidt i overkanten for en hylde  __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
mirland Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 11 Januar 2007 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg sad også lige og nærlæste annoncen for IKEA dimserne. Æv. Det var ellers en god og ikke mindst æstetisk løsning. Personligt er jeg ret træt af grimme racks og hylder. Men mon ikke man selv kan konstruere noget fornuftigt ? Jeg mener ikke det burde være svært at lave en hylde evt. med et sandkar og smække den på nogle kraftige knægte evt. malet i en farve der passer til ens hjem - det er jo ikke altid sort er det fede  Tror her er grobund for et lille diy-projekt der burde dokumenteres i en tråd her på sitet. /Mirland
__________________ System | Mirland.dk | Bitter@MySpace
|
| Til top |
|
| |
evox Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Januar 2007 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Milu
Jeg ved fartisk ikke, hvad Project-hylden kan ta' af kg. Hos mig skal den bare holde til en Expresion (Project) og den vejer jo ikke alverden. ...
Det kan være , at King ved det !!!!!
mvh Hans
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 11 Januar 2007 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
evox skrev:
Hej Milu
Jeg ved fartisk ikke, hvad Project-hylden kan ta' af kg. Hos mig skal den bare holde til en Expresion (Project) og den vejer jo ikke alverden. ...
mvh Hans |
|
|
Tak for hjælpen evox! Har selv kontaktet Tekni-fi, de opgiver den til 25 kg. en tøse hylde.  Nå har så forhørt mig om de 2 andre modeller de har, om de kan ta' noget mere - gerne 40-50 kg. Lad os se om Tekni-fi opper sig...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 11 Januar 2007 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
evox skrev:
|
Hej Milu
mvh Hans
|
|
|
Hvis den kan holde til en Avid - så holder den nok til lidt af vært 
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 11 Januar 2007 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
evox skrev:
Hej Milu
mvh Hans
|
|
|
Hvis den kan holde til en Avid - så holder den nok til lidt af vært  |
|
|
Lyder spændende! Hvad vejer din Avid?
Mvh.
|
| Til top |