Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 07:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Hvor mange skal se Iron Maiden på fredag? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 11 November 2006 kl. 16:22 | IP-adresse registreret  

Tylle skrev:
Stod (self) helt oppe foran under hele koncerten, men det kunne jeg da godt have sparet mig. Sikke en dårlig oplevelse, den første times tid var forfærdelig og der var alt få af de gamle numre til at redde den aften! Så alt i alt en elendig koncert

Som talt ud af min mund....

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 11 November 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Der er vist et par stykker der havde for store forventninger til fredag aftens koncert. Koncert turneér er som hovedregel en præsentation af det nye album hvilket Maiden gjorde i stor stil da hele pladen blev spillet. Syntes dog klart at "sættet" var 4-5 nr. for kort mht. de gamle nr.

Enig et stykke hen af vejen, men ligefrem en dårlig koncert var det bestemt ikke

Tylle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 12 November 2006 kl. 01:38 | IP-adresse registreret  

En af grundene til at koncerten efter min mening var dårlig, var forholdet mellem nyt og gammelt. Da jeg f.eks. så Judas Priest i valbyhallen, som også var på tour i forbindelse med deres nye album, var der meget balance i deres set. De havde nogle nye sange med, men vidste også at publikum var kommet mest for de gamles skyld. Der synes jeg Iron Maiden fejlede, ved slavisk at køre det nye igennem, hvilket jeg synes var i overkanten. Skulle hele det nye album fyres af, så synes jeg godt at de kunne have blandet tingene lidt bedre

Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
Til top Vis Tylle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tylle

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 12 November 2006 kl. 08:56 | IP-adresse registreret  

Tylle skrev:

En af grundene til at koncerten efter min mening var dårlig, var forholdet mellem nyt og gammelt. Da jeg f.eks. så Judas Priest i valbyhallen, som også var på tour i forbindelse med deres nye album, var der meget balance i deres set. De havde nogle nye sange med, men vidste også at publikum var kommet mest for de gamles skyld. Der synes jeg Iron Maiden fejlede, ved slavisk at køre det nye igennem, hvilket jeg synes var i overkanten. Skulle hele det nye album fyres af, så synes jeg godt at de kunne have blandet tingene lidt bedre

På det grundlag er vi enige, men så definere vi "dårlig" forskelligt. Jeg mener nemlig ikke at de preformede dårligt, men at deres set liste ikke helt levede op til forventningerne.

Tylle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 12 November 2006 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

Nemlig - helt enig! Deres setliste var deres eneste minus faktisk, de sange de spillede gjorde de med meget stor overbevisning. Samt at deres sceneshow jo var rigtig fedt, specielt synes jeg at kampvognen var godt lavet

Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
Til top Vis Tylle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tylle

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes