| Sendt: 09 November 2006 kl. 07:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
www.fmtunerinfos shootout- og ricochettests er af næsten autistisk art men eftersom de ikke er enige med mig om velsignelsen ved at eje en revox b760 tuner mener jeg naturligvis at vi er bedre tjent med at have dem siddende i et hjørne på en lukket institution hvor de kan udveksle primtal og lære køreplaner udenad uden at forstyrre verdens freden  - ok - det er måske en meget god side men da vikke har så mange FM stationer som de har er noget af det de skriver overkill Men sjovt at sådan en sjælden tuner dukker op - gad vide om den er af den første eropæsike rettede produktion med to dimser i stedet for en - som gør den bedre end de efterølgende. På et tidspunkt i et andet forum må jeg få opklaret hvad det er for noget med oscilloscop tests m.m. de gøre brug af - indtil da vil jeg bruge de sidste år af FM båndets eksistens til at få noget valuta for pengen for min B760er - man ved jo aldrig hvornår DAB efterlader det danske FM bånd med kun sus tilbage til os ejere af rigtige tunere. __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|