| Forfatter |
|
Frederik Carøe Branchemedlem

DCA - Duelund Coherent Audio
Bruger siden: 01 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 879
|
| Sendt: 13 December 2003 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bent
Jeg har kun det bedste indtryk af dig og din kollega, som arrangerede en demo for Duelund og undertegnede på åboulevarden, hvor den stakkels mand konstant måtte vende den absolutte fase for at tilfredsstille profeten.
Imidlertid synes jeg, du misforstår Schelde.
At han spørger efter RB600'eren er vel ikke et udtryk for nogen særskilt kritik.
Schelde og jeg er bestemt ikke enige om alting, men jeg synes altid, han er sober i sine indlæg, og når han så giver en Ale nr. 16, er man jo helt solgt.
Du har imidlertid valgt at deltage aktivt i debatten herinde, hvilket er prisværdigt, men det medfører jo også, at du udsættes for Feed-Back, du ellers ikke ville have fået.
Det er selvfølgelig negativ, hvis nogen uden skelen til andet grundløst angriber et produkt, men det sker jo desværre. Dog mener jeg aldrig, Schelde uanmodet har valgt denne vej.
Så fra mig skal der bare lyde en opfordring, til at fortsætte den positive debat.
Mvh.
Frederik
|
| Til top |
|
| |
Tonny Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 917
|
| Sendt: 13 December 2003 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
rega skrev:
|
Jeg synes oprigtigt talt at du, brorlille og Tonny skulle holde op med at sidde hjemme på pinden og dæmonisere alle de der ikke lige passer ind i jeres verdensbillede, kom dog istedet ud til nogen af de arrangementer vi laver, hør på en P9 og lad os få en snak. Det er jo tydeligt for mig og de ca. 30 i Danmark der har en P9 at i ikke har hørt den, men lader jeres formodninger styre. Hold dog op med det og kom ud i luften.
Venligst
Bent Sejbæk
|
|
|
Sikke noget pis at fyre af !!!!!!!!!!!!!!
Læs lige tråden igen, jeg tror ikke (ved) på noget tidspunkt at jeg har rakket Rega ned( nævnte jeg også til King, blot at det er 2 vidt forskellige boldgader) men det er da vist snart en overvejelse værd 
|
| Til top |
|
| |
rega Branchemedlem

Bruger siden: 02 Maj 2003
Status: Offline Indlæg: 101
|
| Sendt: 13 December 2003 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Frederik
Tak for roserne.
Jeg er lige fra folkene på Åboulevard, blevet spurgt om, hvad der egentlig skete i den sag, de havde ikke hørt fra dig. Angående Duelund, så er han jo en kompromisløs mand, men bestemt ikke ukompetent og iøvrigt altid interessant.
Til Tonny
Er du ikke lidt hysterisk !
venligst
Bent Sejbæk
|
| Til top |
|
| |
Tonny Branchemedlem

|
| Sendt: 13 December 2003 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
rega skrev:
|
Hej Frederik
Tak for roserne.
Jeg er lige fra folkene på Åboulevard, blevet spurgt om, hvad der egentlig skete i den sag, de havde ikke hørt fra dig. Angående Duelund, så er han jo en kompromisløs mand, men bestemt ikke ukompetent og iøvrigt altid interessant.
Til Tonny
Er du ikke lidt hysterisk !
venligst
Bent Sejbæk
|
|
|
Jo da lad os bare sige det, det betyder åbenbart alligevel ikke noget hvad der er rigtigt eller forkert 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 December 2003 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bent
Det var ikke mig, som demoen blev arrangeret for, så jeg kan ikke svare dig på, hvorfor I ikke har hørt fra Per.
Jeg var bare tilstede og ville blot rose din kollega, for at kunne klare den noget hårdhændede behandling som Steen udsætter folk for, omend det sker i den bedste mening.
Personligt havde jeg fået ændret mit oprindelige indtryk af Rega, da jeg gik.
Mvh.
Frederik
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 13 December 2003 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fred1234 nu får du KRIG med Tonny
|
| Til top |
|
| |
Tonny Branchemedlem

|
| Sendt: 13 December 2003 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
| Så fred1234 nu får du KRIG med Tonny |
|
|
Lad kommentar igen King hvorfor skulle han det !! 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 December 2003 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej King
Det tvivler jeg på.
Hvorfor?
Mvh.
Frederik
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 13 December 2003 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fred1234 skrev:
|
Personligt havde jeg fået ændret mit oprindelige indtryk af Rega, da jeg gik.
Mvh.
Frederik
|
|
|
Hilsen King...:o P.S skal vi stoppe den her tråd jeg har fået svar 
|
| Til top |
|
| |
Tonny Branchemedlem

|
| Sendt: 13 December 2003 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Why snot !! Se det var til gengæld en intelligent kommentar
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 13 December 2003 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tonny !! Køb din SME-30 Eller Forsell ...
Men du skulle bare vide hvad der ligger nede i dine riller 
Hilsen King...:o
|
| Til top |
|
| |
Tonny Branchemedlem

|
| Sendt: 13 December 2003 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
Tonny !! Køb din SME-30 Eller Forsell ...
Men du skulle bare vide hvad der ligger nede i dine riller 
Hilsen King...:o
|
|
|
Okay så fortsætter vi den alligevel.
Det er meget muligt at Rega er det ultimative for nogen, sådan skal det også være ! Men det kan altså ikke være ens for os alle dermed har jeg ikke sagt at Rega ikke duer (stadigvæk) P9eren er en fed spille, det er bare ikke mig, i hvert tilfælde ikke i mit nuværende opsæt. Men det er formentlig den der bare sparker røv på dit anlæg så op i røven med alle de andre plove som lyder af l**t i forhold til din P9. Du har opnået det ultimative i dine ører, og det er vel målet i sig selv.............. Håber at vi hermed kan afslutte en "debat" som ikke er den ultimative løsning for alle indehavere af en rilletaster.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 13 December 2003 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
YES TONNY !! God jul !!
Hilsen King...:-o
|
| Til top |
|
| |
Tonny Branchemedlem

|
| Sendt: 13 December 2003 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige over
|
| Til top |
|
| |
kibri Branchemedlem

info: tidligere Schelde!
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1295
|
| Sendt: 14 December 2003 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bent...
rega skrev:
|
Hej Schelde
Det er ikke mit mål at latterliggøre nogen overhovedet, men jeg undrer mig blot over dine motiver og din interesse i RB 600 tråden, da du jo ofte har gjort opmærksom, hvor meget bedre du kunne lave pladespillere end Rega. - Skal vi nu til det igen? Ja, jeg ville lave pladespillere anderledes end rega. Det med garanti. Interessen for denne tråd, skyldes "kings" sjove indgrebsvinkel.
Det jeg ser er en person der, som perfid bibeskæftigelse har påtaget sig at tvivlsætte alt, hvad der står Rega på og øjensynligt ser det som sin pligt, at gøre sit til at sætte lus i skindpelsen, hvor han kan. - Bent, jeg krummer tæer over at læse sådanne ting. Hvad du ser mig som, kan umuligt interessere andre. Hvis jeg evner at pisse dig så meget af, at du både bliver nervøs og opreven, så send mig en privat besked om problemerne.
Jeg har ofte undret mig over din, til tider, kritikløse opbakning til Lydbutikken og deres produkter, ikke fordi deres produkter ikke er OK, men mere fordi du øjensynligt også er af den mening at alt anlæg der er værd at have, helt tilfældigt og ekstemt heldigt, befinder sig der. - Må igen gøre det klart, at jeg IKKE har nogen økonomisk gevinst ved at omtale deres produkter positivt. Der er masser af andre produkter jeg finder spændende, dog meget få af disse der kan høres i DK. Grunden til at produkterne befinder sig dér, er netop at de arbejder frem imod at forhandle det bedste til prisen. Alt er nøje udvalgt og følger stort set den samme filosofi. At du er så glad for en butik anser jeg imidlertid for en positiv ting, du har øjensynligt gode erfaringer med dem og deres produkter og det er kun dejligt når kunder lader det gå rundt, men kæden springer efter min mening af, når man så for at accentuere sin ortodokse overbevisning, kaster op over konkurrerende produkter og åbenbart vil gå så langt som til at så tvivl i folk der er ved at købe Rega. - Når der vitterligt findes et (bedre) alternativ til prisen, skal folk da have det at vide. Så må man selv vurdere hvad man vil. Havde det været dig, der importerede/forhandlede de produkter, var roserne gået til dig. Du må lære at acceptere at andre kan mene noget andet. Ikke at vi skal være enige....
Jeg har flere gange slået på tromme herinde for f.eks. "Bulletplugs". Et suverænt produkt, hvor jeg med garanti også skal prøve "Bajonet" til mine HT-kabler. Og hvem har importen af dem ? - Selvfølgeligt behøver det ikke forhandles af Lydbutikken. Jeg kan udemærket kende et godt produkt også uden for deres kælder.
Hvis du vidste lidt mere om mig og om Rega ville du vide at vi under alle omstændigheder ville bytte en RB 600, hvis der kom en afløser lige i kølvandet af handlen, selvfølgelig. Vi plejer vores kunder, hvilket måske kan være grunden til at vi nu for tredje år i træk har haft markant fremgang. - Fint. Har aldrig påstået andet eller tvivlet på det. Det lader til at i har superservice.
Jeg synes oprigtigt talt at du, brorlille og Tonny skulle holde op med at sidde hjemme på pinden og dæmonisere alle de der ikke lige passer ind i jeres verdensbillede, kom dog istedet ud til nogen af de arrangementer vi laver, hør på en P9 og lad os få en snak. Det er jo tydeligt for mig og de ca. 30 i Danmark der har en P9 at i ikke har hørt den, men lader jeres formodninger styre. Hold dog op med det og kom ud i luften. - Bent, med alt respekt: tror det er meget få hi-fi/musik- interesserede herhjemme, der har hørt det antal produkter jeg har. Så lad være med at fortæl mig, at jeg skal "ud i luften". Ved ikke hvorfor talen drejes ind på P9 igen, men jeg mangler rigtignok stadig at høre den. Er sikker på, at de 30 omtalte P9 ejere alle valgte den, da det ikke var muligt at finde noget bedre.
Venligst
Bent Sejbæk |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Tonny Branchemedlem

|
| Sendt: 14 December 2003 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan  og ta så lige de   her også.
|
| Til top |
|
| |
kibri Branchemedlem

|
| Sendt: 14 December 2003 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Tonny...
Øhhh, til mig ?
|
| Til top |
|
| |
kibri Branchemedlem

|
| Sendt: 14 December 2003 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Fred1234...
..Enig med dig.
|
| Til top |
|
| |
Tonny Branchemedlem

|
| Sendt: 14 December 2003 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Schelde skrev:
|
Hej Tonny...
Øhhh, til mig ? |
|
|
Ej for helvede da, det indlæg må helt sikkert give minimum 10 på 13 scalaen !!
|
| Til top |
|
| |
kibri Branchemedlem

|
| Sendt: 14 December 2003 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|