Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 18:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Rega Rb 600 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tonny
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 14 December 2003 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

Jeg mangler til gengæld IKKE at høre den, men det er vel ligegyldigt i denne her sammenhæng.
Til top Vis Tonny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tonny Besøg Tonny's Websted

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 14 December 2003 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

Hallo !! Skal vi ikke stoppe den debat .. Jeg har fået svar !! Men Hr Schelde prøv nu den Rega P9-2000  

P.S jeg har lige købt min en Thorens 3001 og der skal jeg bruge min Rega Rb600 arm .. Tror i ikke det kan gå .... ?? Det er kun for sjovt her i en kold tid !

Hilsen King...:o

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

kibri
Branchemedlem
Branchemedlem
info: tidligere Schelde!

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 14 December 2003 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

Hej king...

OK. Ville lige svare Bent.

Jeg er nu ikke på jagt efter en ny pladespiller, men får jeg noget tid her i det nye år, kunne det være sjovt at lytte lidt til den.

Til top Vis kibri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kibri

rega
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 14 December 2003 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Hej Schelde

Det er ikke mit mål at latterliggøre nogen overhovedet, men jeg undrer mig blot over dine motiver og din interesse i RB 600 tråden, da du jo ofte har gjort opmærksom, hvor meget bedre du kunne lave pladespillere end Rega. - Skal vi nu til det igen? Ja, jeg ville lave pladespillere anderledes end rega. Det med garanti. Interessen for denne tråd, skyldes "kings" sjove indgrebsvinkel. Hvordan du ville lave en pladespiller er hverken interessant eller spørgsmålet.

Det jeg ser er en person der, som perfid bibeskæftigelse har påtaget sig at tvivlsætte alt, hvad der står Rega på og øjensynligt ser det som sin pligt, at gøre sit til at sætte lus i skindpelsen, hvor han kan. - Bent, jeg krummer tæer over at læse sådanne ting. Hvad du ser mig som, kan umuligt interessere andre. Hvis jeg evner at pisse dig så meget af, at du både bliver nervøs og opreven, så send mig en privat besked om problemerne. Det eneste jeg bliver er ærgelig og ærlig talt, hvis jeg skal have mulighed for at besvare dine offentlige mails, så er det vel rimeligt at gøre det i det sammen forum.

Jeg har ofte undret mig over din, til tider, kritikløse opbakning til Lydbutikken og deres produkter, ikke fordi deres produkter ikke er OK, men mere fordi du øjensynligt også er af den mening at alt anlæg der er værd at have, helt tilfældigt og ekstemt heldigt, befinder sig der. - Må igen gøre det klart, at jeg IKKE har nogen økonomisk gevinst ved at omtale deres produkter positivt. Der er masser af andre produkter jeg finder spændende, dog meget få af disse der kan høres i DK. Grunden til at produkterne befinder sig dér, er netop at de arbejder frem imod at forhandle det bedste til prisen. Alt er nøje udvalgt og følger stort set den samme filosofi. Jeg ved ikke, hvorfor du hver gang talen er på Lydbutikken insinuerer at jeg anser dig for et lønnet medlem, det har jeg ved Gud aldrig påstået. Dernæst bliver jeg nødt til at spørge dig, hvem tror du arbejder sig frem mod at forhandle noget skrammel til prisen og, hvilke importører tror du går ud med bind for øjnene og blindt hjemtager produkter ? At du er så glad for en butik anser jeg imidlertid for en positiv ting, du har øjensynligt gode erfaringer med dem og deres produkter og det er kun dejligt når kunder lader det gå rundt, men kæden springer efter min mening af, når man så for at accentuere sin ortodokse overbevisning, kaster op over konkurrerende produkter og åbenbart vil gå så langt som til at så tvivl i folk der er ved at købe Rega. - Når der vitterligt findes et (bedre) alternativ til prisen, skal folk da have det at vide. Så må man selv vurdere hvad man vil. Havde det været dig, der importerede/forhandlede de produkter, var roserne gået til dig. Du må lære at acceptere at andre kan mene noget andet. Ikke at vi skal være enige.. Hvis der findes noget bedre, så skal folk have det at vide ???? Er det du mener ikke, hvis jeg synes at noget er bedre, så skal de have min mening og, så må de selv vurdere, hvad de vil. Eller hur`?

Jeg har flere gange slået på tromme herinde for f.eks. "Bulletplugs". Et suverænt produkt, hvor jeg med garanti også skal prøve "Bajonet" til mine HT-kabler. Og hvem har importen af dem ? - Selvfølgeligt behøver det ikke forhandles af Lydbutikken. Jeg kan udemærket kende et godt produkt også uden for deres kælder. Jeg har aldrig ment at du var ude efter Medlyd !

Hvis du vidste lidt mere om mig og om Rega ville du vide at vi under alle omstændigheder ville bytte en RB 600, hvis der kom en afløser lige i kølvandet af handlen, selvfølgelig. Vi plejer vores kunder, hvilket måske kan være grunden til at vi nu for tredje år i træk har haft markant fremgang. - Fint. Har aldrig påstået andet eller tvivlet på det. Det lader til at i har superservice.

Jeg synes oprigtigt talt at du, brorlille og Tonny skulle holde op med at sidde hjemme på pinden og dæmonisere alle de der ikke lige passer ind i jeres verdensbillede, kom dog istedet ud til nogen af de arrangementer vi laver, hør på en P9 og lad os få en snak. Det er jo tydeligt for mig og de ca. 30 i Danmark der har en P9 at i ikke har hørt den, men lader jeres formodninger styre. Hold dog op med det og kom ud i luften. - Bent, med alt respekt: tror det er meget få hi-fi/musik- interesserede herhjemme, der har hørt det antal produkter jeg har. Så lad være med at fortæl mig, at jeg skal "ud i luften". Ved ikke hvorfor talen drejes ind på P9 igen, men jeg mangler rigtignok stadig at høre den. Er sikker på, at de 30 omtalte P9 ejere alle valgte den, da det ikke var muligt at finde noget bedre. Talen drejes ind på P9, fordi forskellene mellem indlæg fra dig, Tonny og Brorlille, i min hjerne efterhånden er udviskede, men jeg tror nok at der et eller andet sted i en eller anden tråd er en kommentar til P9 lyden fra Brorlille, der tydeligvis ikke har hørt den og så gik det ud over dig, sorry.

Dette indlæg bliver mit sidste overhovedet på denne side. Det hele startede egentligt med at jeg gik ind og besvarede nogle spørgsmål fra kunder, så videre til at jeg frarådede nogle modifikationer, så videre til at geråde ud i nogle underlivsfrankerede diskussioner og de kan da sådan set være sjove nok i andre sammenhænge, men ikke her, ikke mer`og ikke med mig som deltager.

Regner med en dag at møde dig over en kop kaffe i en afslappet atmosfære med god musik. 

Venligst

Bent Sejbæk

MEDLYD

Til top Vis rega's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rega

kibri
Branchemedlem
Branchemedlem
info: tidligere Schelde!

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 December 2003 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

rega skrev:

Regner med en dag at møde dig over en kop kaffe i en afslappet atmosfære med god musik.  - OK! Det lykkes nok en dag at mødes..

Venligst

Bent Sejbæk

MEDLYD

Til top Vis kibri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kibri

brorlille
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 15 December 2003 kl. 13:36 | IP-adresse registreret  

hej allesammen

konklusionen herpå er altså: kan du ikke li' rega p9 - ja så har du ikke hørt!

god jul

krydsmads

Til top Vis brorlille's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brorlille

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 15 December 2003 kl. 15:17 | IP-adresse registreret  

Brorlille har svært ved at fåstå at der er andre pladespiller en hans gamle goldmund  

Hilsen King...:-o

Tonny
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 15 December 2003 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Brorlille har svært ved at fåstå at der er andre pladespiller en din gamle goldmund  

Hilsen King...:-o

Du må snart have en medalje for dine lamme kommentarer

Til top Vis Tonny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tonny Besøg Tonny's Websted

brorlille
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 December 2003 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

hej king

jeg var bange for at din pc var død

nej, der er jo meget andet end goldmund

jeg nævner i flæng: pink triangle et mesterværk til prisen; sme20 et mesterværk uanset prisen; cotter b2 mangler at høre, men om en uge....

ser du, jeg søger efter det ultimative og er ikke tilfreds med "begejstringsfilosofiens" frontløbere

jeg vil selv høre det og ikke belæres om, hvad jeg hører

krydsmads

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 15 December 2003 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

Det er sjovt .. hvis du og tommy ikke er online og man skriver noget om dig .. så går der 2 min og i er så bægge online !! Det er sku sjovt   

Er der noget om snakken 

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 December 2003 kl. 15:38 | IP-adresse registreret  

Det lugter lidt af, at tråden er død for kvalitativt indhold....

Er der flere kommentarer til topic inden den lukkes ?

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

brorlille
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 December 2003 kl. 16:11 | IP-adresse registreret  

undskyld redaktør, men "king" og hans slæng er altså så sjove

jeg bor på landet og har kun 2 tv-kanaler, jeg har vel krav på lidt sjov ved skærmen

hvad var emnet?

krydsmads

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 December 2003 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

Hmm... måske skulle du ofre de mange tusinde, en parabol med tilhørende software koster......
Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 5
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes