Bruger siden: 19 Oktober 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 32
Sendt: 08 November 2006 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
ja det var vist noget om det du snakker om! men det var vsit også fordi at min udgave af windows ikke er 2000 2003 operating system. jeg køre xpm 2002. der jeg instaler diver gik den helt afmork og sage at det ikke var sikket at det helle vill køre rigtig der efter eller på et senere tidspunkt men har ikke rigtig mækede noget.´men det er heller ikke så vigtig bare det spiller rigtig. tror godt det kan komme til at spille godt fordi at de spille rigtig ret der manlger bare noget. men nu er der ingen lyd efter jeg har lavet om på khz og fået DSP væk, det er tæte på nu måske
Bruger siden: 02 August 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 833
Sendt: 08 November 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
et almindeligt optisk kabel er fint, men om konverterne er bedre i lydkortet end i forstærkeren, ved jeg ikke 100% men jeg vil tro det. altså brug et mini jack kabel og sælg det dyre monster bras
Bruger siden: 19 Oktober 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 32
Sendt: 09 November 2006 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
hey igen okay så må jeg ha mig sådant et kan få et til 300 inde ved hiffi klubben:=)
Kan du mig sige lige hvorfor det dyre l**t ikke virker? ja fik det til at spille i¨går ved at sætte det gamle kable i nu spiller det okay igen:=)
Men man budere kunne få noget beder analog sinal eller beder kable end minejack? vist man ser mit lydkort så er det er vga stik der ude fomer ud i minjack stik det bude man kunne få en beder omformer end den der føler med til lydkort og så er der vist to fono stik kan man ikke bare tag og bruge dem så bare få et sæt godde fono stik har tre meter fra min pc til min forsærker:=) så det bliver nok lidt dyrt vist man skal ha sådant et stik
Ved heller ikke om det virker men det tror jeg. holder da på at de to huler i mit lydkort er fono ugange left and rigt? ved ikke havd der er best at gøre! her er et bllide af kort så kan du sige din meninge:=) http://www.xs-sound.dk/data/products/prodigy71hifi/index.htm l nede mit på siden. ved heller ikke om hvorfor nogen konverter der er best men vil tror at det lyder best vist jeg bruger konverter i forstærkerne så skal jeg jo bare ha fat i optisk stik men er blivet lidt bange for det l**t nu:=) men kan godt se vist jeg skal bruge opstisk så er det ikke noget ved at betall så meget for de konvertern jeg har nu så det bliver nok til analog i den sidste næne!
Men vist det er beder at bruge analog så må jeg gøre det! hvordan finder vi ud hvorfor nogen konverter der er best? hvem kan fortælle det`? håber at høre et godt og brugebar og kvagligsert svag på min spørsmål tidligere i indlæget og gider og tjeke mit lydkort ud Mvh kenneth.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum