Emne: Bang & Olufsen club ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 16 Maj 2010 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|

Mit evt. nye BeoVision 7-40 MK.V, stadig med back light typen kold katodelysstofrørs teknologi (CCFL), men ennu uden LCD, udskydes til juli / aug. måned 2010.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Lennart4 Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 208
|
Sendt: 16 Maj 2010 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Først tillykke med dit nye BV7-55" 
Hvad angår billede på BluRay så er der faktisk ikke nogen synderlig forskel på de forskellige afspillere når vi snakker afspilning af BD (bluray) film, men kæmpe forskel på dvd film og så er der stor forskel på lyden.
Din indbygget BDafspiller har nogle begrænsninger hvad angår HD-lydformaterne samt er ikke en synderlig god dvdafspiller. Men det kommer jo også an på dit forbrug.
Da jeg fik mit nye BV7-40" for en lille månede siden valgte jeg det uden BDafspiller, af flere grunde. Et, har aldrig haft en B&O afspiller som bare fungerede ubeklageligt, altid små eller store problemer. To, de er simpelthen for dyre iforhold til deres billede kvaliteter.
Så derfor valgte jeg at bruge en non B&O BDafspiller som så styres via BS3 og som står i et andet rum.
Men kender ikke noget til at der skulle komme et nyt/ andet format
|
|
|
Tak for det Pierre. I mit Avant, har jeg også i flere år haft en ekstern Sony dvd afspiller til at stå for de eksplosive film og den indbyggede B&O dvd til hyggefilm. Overvejede meget nøje forinden om jeg skulle være "fornuftig" og købe en 10-46 istedet, men en af de ting som jeg faldt for allerførst ved Bv7, var jo netop det elegante DVD drev, så det skal bare med. Så må jeg jo bare købe en ekstern Blue ray på et senere tidspunkt, hvis jeg finder det nødvendigt.
|
Til top |
|
|
Peter VTEC Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 439
|
Sendt: 16 Maj 2010 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan:
Udskydes til Juni/Juli måned...men forhåbentlig i år ikke?? __________________ Mmmm VTEC!
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 16 Maj 2010 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter VTEC
Det skal vise sig. Jeg har nu skrevet årstal, men vi før har set at Bang & Olufsen har sadlet om af økonomiske årsager. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Peter VTEC Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 439
|
Sendt: 16 Maj 2010 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ser virkelig frem til den BV7-40 model med local dimming så jeg håber da det kunne blive i år selvom de også lige har lanceret BV10-46.
__________________ Mmmm VTEC!
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 19 Maj 2010 kl. 07:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 21 Maj 2010 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
plak Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 55
|
Sendt: 22 Maj 2010 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Så får jeg endelig byttet mit BeoVision 10-40 i næste uge
Håber det løser alle problemerne med knagelydende
Sad og legede lidt med meny oversigten der gik jeg ind under opdateringer
Og der fik jeg sørme lavet en softwareopdatering ( det troede jeg ikke man kunne)
MP
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 22 Maj 2010 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej plak, ja det kan jeg heller ikke forklare hvordan kan lade sig gøre. Men dette ---
B&O har besluttet at give en USB stick for opdatering, til alle købere af DVB-HD TV modul .
Lad os håbe det bliver B&O's generelle opdaterings metode, til det bliver muligt at opdatere via Internettet. Har du etabeleret net tilslutning ? __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
M-Kaae Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 14
|
Sendt: 22 Maj 2010 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle, har lidt små problemer med mit to år gamle beosound 9000. jeg syntes det er for nemt at forvirre i cd mekanismen, og
nogen gange når jeg starter det op (1 gang ud af 20 gange ca.) vil det slet ikke læse den pågældende cd, ind i mellem spiller
den også kun 3 numre af en cd før den køre vidre til næste?? nogen der ved hvad problemet er? har oplevet det samme? vh.
__________________ Kaae
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 23 Maj 2010 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej M-Kaae
Bang & Olufsen har "udvidet" garanti ordningen til 3 år. Der er dog den mulighed at det
først gælder produkter, solgt fra den dag det blev indført. Det er jeg ikke helt klar over. Jeg syntes at du skal undersøge om du kan få et eftersyn på din BeoSound 9000.
|
|
mch31dk Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2010 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 13
|
Sendt: 23 Maj 2010 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære forum
Jeg skriver dette i håb om, at andre måske kan hjælpe - eller i det mindste bekræfte, at mit BV7-40 MkIV ikke er det eneste
TV, hvor panelet har en meget irriterende brummelyd, når der ikke er et signal på en videoindgang med tilstrækkelig høj
frekvens (har min forhandler givet som forklaring).
Jeg har ledt i forummet efter andre indlæg om dette - uden held. Hvis jeg har overset noget, skal jeg beklage dette.
Hvis der er et andet forum, hvor dette indlæg burde være placeret i stedet, så giv mig et praj, så flytter jeg det "med det
vuns".
Helt konkret købte jeg min BV 7-40 i november 2009 (mit drømme-TV siden det kom på markedet for efterhånden en del år
siden). Jeg slog til nu, fordi det endelig kom i et BlueRay-udgave.
Fjernsynet har sådan set levet op til mine forventninger, men ... med en ganske betydelig undtagelse - ovennævnte
brummelyd, som kommer til udtryk, når
1. der ikke er signal på en videoindgang
2. signalet er på 60 hz (har min forhandler sagt)
3. ved afspilning af visse af mine "gamle" DVD'er
Det er specielt en kilde til irritation, når jeg bruger min Beomedia som musikafspiller, hvor netop lyden er i centrum. Hér er
brummelyden særligt forstyrrende.
Min forhandler er sådan set lydhør over for problemet (efter flere insisterende tiltag fra min side om, at hvis de ikke ville
anerkende problemet på afstand, måtte de komme og høre det selv). Men der sker bare ikke en SK** ellers. DE giver mig
søforklaringer om, at panelet egentlig er et Samsung-panel, og at det er Samsung, der har et problem - og at B&O ikke har
så meget at presse Samsung med. Men det er altså ikke kun Samsungs problem - det er også mit!!
Det virker lidt som om, at min forhandler helst ikke vil tale om problemet, og at de satser på, at jeg bliver træt af at
kontakte dem for at høre nyt. Jeg kan kun sige, at hvis det sker, så har jeg investeret i det sidste stykke B&O-isenkram i mit
liv (efter en lang "karriere" med start tilbage i midten af firserne med mit første BV MX2000)
Mine spørgsmål (efter ovenstående lange klagesang):
* Kender nogen en eventuel løsning på dette problem?
* Er mit panel det eneste eksisterende med denne brummelyd?
* Har I et godt råd til en frustreret B&O-kunde?
* Er jeg bare dybt urimelig i mine forventninger til et TV til 95.000 kr.?
* Der er efter sigende en MkV på vej. Vil det være rimeligt at kræve ombytning mod betaling af eventuel mer-nypris?
Mvh Mads
__________________ Mvh Mads
|
Til top |
|
|
simonga Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 67
|
Sendt: 23 Maj 2010 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
mch31dk skrev:
Kære forum
Jeg skriver dette i håb om, at andre måske kan hjælpe - eller i det mindste bekræfte, at mit BV7-40 MkIV ikke er det eneste TV, hvor panelet har en meget irriterende brummelyd, når der ikke er et signal på en videoindgang med tilstrækkelig høj frekvens (har min forhandler givet som forklaring).
Jeg har ledt i forummet efter andre indlæg om dette - uden held. Hvis jeg har overset noget, skal jeg beklage dette. Hvis der er et andet forum, hvor dette indlæg burde være placeret i stedet, så giv mig et praj, så flytter jeg det "med det vuns".
Helt konkret købte jeg min BV 7-40 i november 2009 (mit drømme-TV siden det kom på markedet for efterhånden en del år siden). Jeg slog til nu, fordi det endelig kom i et BlueRay-udgave.
Fjernsynet har sådan set levet op til mine forventninger, men ... med en ganske betydelig undtagelse - ovennævnte brummelyd, som kommer til udtryk, når 1. der ikke er signal på en videoindgang 2. signalet er på 60 hz (har min forhandler sagt) 3. ved afspilning af visse af mine "gamle" DVD'er
Det er specielt en kilde til irritation, når jeg bruger min Beomedia som musikafspiller, hvor netop lyden er i centrum. Hér er brummelyden særligt forstyrrende.
Min forhandler er sådan set lydhør over for problemet (efter flere insisterende tiltag fra min side om, at hvis de ikke ville anerkende problemet på afstand, måtte de komme og høre det selv). Men der sker bare ikke en SK** ellers. DE giver mig søforklaringer om, at panelet egentlig er et Samsung-panel, og at det er Samsung, der har et problem - og at B&O ikke har så meget at presse Samsung med. Men det er altså ikke kun Samsungs problem - det er også mit!!
Det virker lidt som om, at min forhandler helst ikke vil tale om problemet, og at de satser på, at jeg bliver træt af at kontakte dem for at høre nyt. Jeg kan kun sige, at hvis det sker, så har jeg investeret i det sidste stykke B&O-isenkram i mit liv (efter en lang "karriere" med start tilbage i midten af firserne med mit første BV MX2000)
Mine spørgsmål (efter ovenstående lange klagesang): * Kender nogen en eventuel løsning på dette problem? * Er mit panel det eneste eksisterende med denne brummelyd? * Har I et godt råd til en frustreret B&O-kunde? * Er jeg bare dybt urimelig i mine forventninger til et TV til 95.000 kr.? * Der er efter sigende en MkV på vej. Vil det være rimeligt at kræve ombytning mod betaling af eventuel mer-nypris?
Mvh Mads |
|
|
Hej Mads
Det er ufatteligt at flere og flere af disse indlæg med folk der har problemer med B&O fjernsyn dukker op - og at forhandleren ikke vil løse problemet.
At sige at det ikke er B&O's problem men Samsungs problem er UFATTELIGT at du har fået det at vide. Det er sagen fuldstændigt uvedkommende, da du er forbruger og det er forhandleren som skal løse problemet.
Da du er i den heldige situation at du har gjort indsigelse inden for 6 måneder (Formodningsreglen, jvf. købelovens paragraf 77a stk. 3) har du en fordel. Sælgeren skal bevise at du har behandlet varen forkert, hvilket du selvfølgelig ikke har.
Du kan som forbruger (som udgangspunkt - konkret vurdering) selv vælge om du vil have varen repareret eller ombyttet til NY. I dette tilfælde sker der ifølge dig ikke en SKID mht. reperation, og i såfald kan du helt uden problemer kræve dit B&O-fjernsyn ombyttet. Købelovens §78 giver dig desuden lov til at ophæve købet hvis manglen på varen er af væsentlig karakter (hvilket dette efter min bedste overbevisning er)
Sådanne indlæg som dit gør mig p***e sur (jeg har slet ikke grimme ord nok) - et fjernsyn til over 95.000,00 DKK der brummer, hvorefter man som forhandler henviser til Samsung og ikke gør en skid.... jeg lader sætningen stå for sig selv, inden jeg skriver ting jeg fortryder.
__________________ Stue: Beolab 3, Rotel RC-06, Mac Mini, Cambridge DacMagic
Kontor: Scandyna Minipod, Scandyna The Ball 2.1
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
Sendt: 23 Maj 2010 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej mch31dk
Jeg har også haft mine problemer med min forhandler angående fejl i et BV7-40mk.III og de problemer løste sig når jeg ringede til Bang & OLugsen kundeservice, BeoCare som det hedder. Der et par rigtig søde piger som er lydhør overfor kundernes problemer og oplevelser med forhandlerne. I mine tilfælde ringe Bang & Olufsen til forhandleren og skubbede på en løsning som kunne være i min interesse.
Hvis man ringer fra samme telefon nr gang for gang til BeoCare som kan de følge med i forløset, der bliver nemlig skrevet en slags jounal så B&O kan gå tilbage i forløbet for at se hvad der blev talt om for 6-12 måneder siden.
Med hensyn til Samsung panelet så er det ikke et Samsung problem, men et B&O problem da det er dem som har solgt dig BV7-40 med sådan et panel.
Mit råd til dig, ring til BeoCare og begrynd at skrue bissen på.
__________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 23 Maj 2010 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det bare mig eller har B&O ikke en hel del problemer med deres TV lige for tiden??? Husk på at det vi høre om her, kun er toppen af isbjerget. Min forhandler "brokker" sig over at B&O har mange software fejl i deret tv lige for tiden.
Mit nye mkIV har heller ikke været uden problemer. Det har problemer med at starte op ved DTV, der kommer simpelthen ikke noget billede. Så skal man lige slukke og tænde igen. Dette gøres 2-3 gange før det kan starte op Min forhandler har lige lavet en software opdatering, det hjalp lidt, men problemet er ikke 100% løst. Så nu arbejder han på en anden løsning. Men han er ved at blive tosset over B&O, for der er mange problemer lige for tiden.
Jeg er dog helt rolig, for jeg ved jeg er i gode hænder. Min forhandler skal nok finde en løsning på den ene eller anden måde 
Men for mig så virker det ikke helt som om at B&O ved hvad de laver og sender en del produkter på markede med fejl som ikke er blevet rettet  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 23 Maj 2010 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej mch31dk
Kendt fejl:
Ventilator støj er opstået efter 7-40 Mk IV & III er opgraderet til softwaren 7,05.
Prøv om du kan lokalisere om støjen kommer fra de 2 ventilatorer under billede panelet. Hvis ja, kontroller din Software version på dit BeoVision Mk IV. For at se det trykker du:
MENU, 0, 0, GO, MONITOR, MONITOR INFORMATION.
Den nyeste SW version for BSy3 baseret TV er 8.12a. Den skulle løse problemet.
Ellers følger du MoTiNi forslag. Telefon nummer til BeoCare står på side 1 på denne tråd.
mch31dk, vil du oplyse hvem din forhandler er ?
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
mch31dk Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2010 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 13
|
Sendt: 24 Maj 2010 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen
Mange tak for jeres svar.
Jeg vil lytte til jeres råd og skrue bissen lidt mere på i forhold til forhandleren. Han får lige en chance mere, inden jeg evt. udbasunerer hans butiks navn i forummet.
Mit tv viser følgende oplysninger:
06 IC3 AP SW06.03a 06 IC 2 IOP SW23.00a
Herefter Type no., serienr., etc. Og længere nede er der nogle fejlmeddelelser(?):
ERROR: TV 0521 22-2D TV 0521 22-2D TV 0521 34-2E TV 0521 34-2E TV 0517 34-2E ML TD
AV1 AVL LAST ..... AV2/3 AVL LAST .....
Det er helt og aldeles volapuk for mig, bortset fra at ovenstående vel betyder, at mit tv har SW v6.03a?
__________________ Mvh Mads
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 24 Maj 2010 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
mch31dk
Ja det der står øverst er software version på dit BeoVision Mk IV. Nu er det sådan at man ikke altid behøver den seneste SW version. Fungere et TV til ok på alle punkter, er der ingen grund til at lade sin B&O forhandler komme og opdatere. Bang & Olufsen laver løbende nye opdateringer, som hver især løser nogle konstaterede problemer, eller tilpasser dit TV til nye teknologier.
Da dit problem er støj, og en opdatering til softwaren 7,05 i nogle tilfælde har givet ventilator støj, var det et forsøg hver, at se om dit TV netop havde den opdatering.
Her et eksempel: SW 7,05 (Build 551) - 2009/02/11:
01. Ingen menu, ingen overlay menu, ingen gardiner (Build 548). 02. Menuer og OSD forsvundet (Build 548). 03. BeoSystem 3 fryser, når de modtager DTV + CINEMA_OFF fra standby (Build 548). 04. TV ikke gå i standby, og standby diode blinker (langsom flash) (Build 548). 05. Intermitterende tv slukker (Build 548). 06. ACM krak, når kilden er YPbPr i High-Definition (blev løst i Build 533) (Build 548). 07. Ingen volumen bar efter at have brugt EPG i DVB-HD (Build 548). 08. Panel info siger 50 Hz, og ikke 100 Hz (Build 548). 09. Intet link kontrol af DTV kilde (STB), hvis hovedrummet tv er i standby (blev løst i Build 533). 10. Lip-sync på Blu-ray passer ikke. 11. Timer på DTV-RADIO. Tænd til sidste vist TV (DTV) kanal, når link TV er tilsluttet. 12. Ikke B & O skærm: Screen tænder når afbrydning fra audio mode. 13. Ikke rigtige kanal er vist, når Play timer fra en anden favorit liste er programmeret. 14. Forskel i støjniveau mellem DVB billede og DVB fuld tekst. 15. Forskellige problemer med at åbne og lukke gardiner (halv åben halvt lukket). 16. Blandet lyd fra Radio-og dvd i linkrum. 17. Stand stopper ikke altid på den lagrede positioner.
Bemærk: Denne opdatering tilføjer en fejl på BV7, som gør fan for meget akustisk ...
Næste opdatering: 7,11, kommer snart!
Jeg håber fejlen bliver fundet, og at du fortæller hvad der løste den. 
Opdatering august 2010: Ny software for BS3 baserede TV v9.01. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
beobrian Branchemedlem

B&O
Bruger siden: 10 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 416
|
Sendt: 24 Maj 2010 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
beobrian skrev:
Pierre skrev:
Beo5 ser jeg som et af B&O`s helt store ups`er som det er lige nu..............
Køb en fjernbetjening til lige knapt 5.000 kr og derefter skal man bruge yderlig 1.000 kr for at få den programeret. Skal
noget ændres på den er det også lige 1.000 kr igen 
Det er sku ikke service eller noget som fremmer et salg.
Som jeg ser det, så burde B&O lave en nemt og overskuligt programerings platform, som de viligeholdte 100% og
sørgede for at den var opdaterede heletiden. Så skulle man bare koble den på nettet og derfra lægge de ting ind som man
skulle bruge. Det skulle laves nemt og overskuligt, men en programerings servicen skulle stadigvæk være der til dem som
abselut ikke kunne finde ud af at programere den.
Det ville fremme et salg af BEO5. Men har fagtisk hørt rygter fra min B&O forhandler at en BEO4 mkII er på vej. Den
skulle få et lille joystik istedet for GO knappen eller ligende 
|
|
|
Sådan er markedet for programmerbare fjernbetjeninger, hvis du kigger på hvad der ellers findes, så kan du
sammenligne med en Philips Pronto, den koster bare 10.200,- og en standard programmering for 2000,- derefter kører det
på timeløn. Det er et håndværk og en programmering for den enkelte kunde, og det koster jo noget tid hos forhandleren at
lave, eller hans installatør. |
|
|
Forskellen på dem du nævner og så BEO5 er at BEO5 KUN kan bruges til B&O`s produkter
Men når du køber en BEO5 så kan den jo ikke en fis. Ikke engang betjene B&O`s egne produkter. Det ser jeg som MEGET
ringe service fra B&O`s side 
Man kan så betjene nogle 3.parts produkter via BeoSystem3, men det er altså IKKE Beo5 som står for styringen 
Så dit samlinings grundlag er lidt tyndt 
|
|
|
Beo5 kan faktisk sagtens styre 3.parts produkter direkte, vi har en lang række koder klar til direkte styring med
Beo5, bl.a. Apple produkter, XBOX, Velux vinduer, pejse osv.
Men det kræver selvfølgelig produkterne kan se et IR signal. Mange kunder vi gerne have gemt produkterne væk, så derfor
har vi vores PUC system, hvor du kan gemme produkterne væk, ja faktisk stille dem i kælderen, og så betjene dem alle
igennem dit TV's IR med en simpel fjernbetjening.
Når du køber en Beo5 kan den styre alle B&O produkter og endda nemmere end med Beo4, fordi alle de knapper du har
under LIST funktionen på Beo4, kan du have liggende på skærmen på Beo5. I standard mode har den alle funktionerne
liggende skjult, og ved at gå ind i kunde service menuen, kan du aktivere de funktioner du gerne vil bruge her og nu.
|
Til top |
|
|
beobrian Branchemedlem

B&O
Bruger siden: 10 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 416
|
Sendt: 24 Maj 2010 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Er det bare mig eller har B&O ikke en hel del problemer med deres TV lige for tiden??? Husk på at det vi
høre om her, kun er toppen af isbjerget. Min forhandler "brokker" sig over at B&O har mange software fejl i deret tv lige for
tiden.
Mit nye mkIV har heller ikke været uden problemer. Det har problemer med at starte op ved DTV, der kommer
simpelthen ikke noget billede. Så skal man lige slukke og tænde igen. Dette gøres 2-3 gange før det kan starte op Min
forhandler har lige lavet en software opdatering, det hjalp lidt, men problemet er ikke 100% løst. Så nu arbejder han på en
anden løsning. Men han er ved at blive tosset over B&O, for der er mange problemer lige for tiden.
Jeg er dog helt rolig, for jeg ved jeg er i gode hænder. Min forhandler skal nok finde en løsning på den ene eller anden
måde 
Men for mig så virker det ikke helt som om at B&O ved hvad de laver og sender en del produkter på markede med fejl
som ikke er blevet rettet 
|
|
|
Jeg har også set nogle stykker herinde, og det er ikke i orden. Nu kender vi ikke baggrunden og de specifikke
sager. Men jeg vil godt undersøge i baglandet omkring de nævnte fejl.
Vi har et rigtig godt tracking system, så vi kan følge indrapporterede fejl. Jeg vil derudover også sige at vores fejlprocent er
ekstremt langt nede, men der kan forekomme fejl, de skal så bare udbedres.
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|