Emne: Bang & Olufsen club ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
beobrian Branchemedlem

B&O
Bruger siden: 10 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 416
|
Sendt: 16 December 2011 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Nå jeg vil altså også mene det ville være vildt med både en BL11 og en BL2. Medmindre du har en stor stue.
Som baghøjttalere eller fronthøjttalere er BL3 absolut et fantastisk valg. Du får jo den akustiske linse med, som spreder diskantområdet 180 grader,
dermed sikrer du at alle toner når ud i hele stuen.
Altså 4 x BL3 med en BL2 sub, er virkelig et hit, det passer mega godt sammen.
|
Til top |
|
|
beobrian Branchemedlem

B&O
Bruger siden: 10 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 416
|
Sendt: 16 December 2011 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
BL9 må absolut kun optræde som baghøjttalere, hvis man har BL5 som front. Af alle andre af vores højttalere er BL9 klart dominerende, og vil skulle
stå som front. Alt andet vil være synd
|
Til top |
|
|
MicDK Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 28
|
Sendt: 18 December 2011 kl. 05:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var så previligeret på et tidspunkt at have et setup med BL5, 3, 2, ikke at det egentligt var nødvendigt med BL2, men jeg havde sofaen stående midt i rummet og BL2 placeret lige bag den, så man kunne mærke det i sofaen når der var eksplotioner osv. det kan klart anbefales så alle ens sanser er med.
Har ikke været i en biograf der kunne følge med i det setup, men lidt overkill i en stue på 25m2
Skulle jeg ud og købe ind igen, ville jeg nok vælge BL11 som supplement til de bas svage højtalere, BL2 er lidt dominerende når det kommer til musik efter min mening .... men kan godt ske at jeg er lidt farvet af at have haft BL5 .... de er så overlegne at man dårligt gider lytte til musik fra andre højtalere, når man først har været der..... det eneste der er galt der er alt det carp musik der bliver produceret i verden i dag, kvaliteten er alt alt for dårlig fordi det er lavet så det kan afspilles så det lyder godt i alle de komprimerede formater ....... hov sorry fik lige et surt opstød, undskyld.
|
Til top |
|
|
millemis Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
Sendt: 18 December 2011 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej beoMads/Beoapple m.v.
Det med lydformaterne er der sagt en masse godt til. Tillad mig lige et par ekstra bemærkninger:
Principielt er lossless = lossless uanset hvad det hedder. Og disse bør foretrækkes frem for et lossy format (MP3 og co), med mindre man bare skal høre det på farten, eller bare "nyder" musik som baggrundskulisse, eller har "dårlige" højtalere. Alt B&O-grej fortjener lossless musik så gå bare i gang med at genrippe cd'erne.
Er man til Apple og kun til Apple er det fint med ALAC, men har man et øje til BS5 eller andre tilsvarende afspillere, bør man nok koncentrere sig om FLAC.
Hvorfor B&O i forbindelse med deres nye ripdrev har valgt WMA Lossless, er mig en gåde - de burde i det mindste lave folk selv vælge hvilket format, der skal rippes i
De, som kender Vortexbox'en, vil vide at den kan rippe i FLAC og samtidigt (mirroring hedder dette) kan rippe til ALAC eller (hvis ønsket) et lossy format. Denne boks (http://vortexbox.org) kan iøvrigt varmt anbefales til alle BS5 Encore ejere.
Måske vil det faktum, at Apple nu har frigivet ALAC, ændre på, hvad vi fremover vil bruge som ripformat, men lad os først se, hvad der sker - indtil da ripper jeg i FLAC.
Iøvrigt kan FLAC-filer ganske udemærket bruges i et setup med iPad/ATV2 - men det er så ikke iTunes, der skal holde for. Til at afspille mine (FLAC-) filer fra NAS'en bruger jeg selv app'en PlugPlayer via AirPlay.
App'en Squeezepad med aktiveret playback kan ligeledes bruges. Det sidste forudsætter en squeezeserver kørende på NAS'en/pc'en, men giver så til gengæld mulighed for at afspille musikken gapless (vigtigt ved live-albums osv). Vil man i det tilfælde gøre det helt perfekt, bruger man - i stedet for Airplay - en god ekstern DAC sat til iPad'en via et Camera Connection Kit, og får således lyden fra iPad'en udenom dens egen (dårlige) DAC. Derfra over i f.eks et nyere BV's digitale lydindgang - aktiveres via f.eks AV-PC - uden billede og i stereo (Speaker 2).
Når man ripper en cd i lossless, får man en fil i cd-formatets native opløsning: 16-bit 44.1KHz, som fylder mere eller mindre alt efter indstillingerne i ripperen. Dette burde ikke være det store problem nu om dage med de nuværende harddiskpriser. Der kan være forskelle i de forskellige formater, når det drejer sig om indlagring af informationer (tags) f. eks. coverbilleder og muligheden for selv at redigere disse (via f.eks. MP3Tag). Mon ikke FLAC her har et forspring på den front.
Lydfiler i højere kvalitet (high-res audio) kan efterhånden købes via forskellige hjemmesider - læs mere f.eks. her: http://www.macworld.com/article/160651/2011/06/how_to_find_a nd_play_high_resolution_audio_on_the_mac.html Mange koncert-blurayskiver indeholder indeholder forøvrigt lydspor i 24/96-opløsning, så der er nok at tage sig til for en nysgerrig "lydfreak" 
------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------ ---
Og så må der lige komme et par kommentarer til jeres disput omkring højtalere og især omkring subwooferens rolle:
Beoapple fik af sin forhandler tilbudt at prøve de to subwoofere derhjemme.
Netop dette er det udgangspunkt, man må tage når det drejer sig om lyd - hvordan lyder det hjemme hos mig!!!
Lyd er noget mærkeligt noget - den samme højtaler kan lyde forskelligt alt efter, hvor den står. Parametrene er mange: rummets størrelse og form, hårde eller bløde omgivelser (tæpper m.m.), den ønske daglige lydstyrke, hvor er lyttepladsen osv. Her hjælper kun: prøve sig frem.
Selvfølgelig spiller pengene også en rolle ved valget - desværre måske 
Generelt kan siges, at der er andre forudsætninger for et stereo-setup end for et surround-setup. De fleste vil nok skulle vælge et kompromis.
At beobrian kalder B&O's surroundprocessor for "intelligent" er måske for meget sagt - sandheden er snarere at den "bare" har forskellige presets alt efter hvilken højtalertype, man indgiver i menuen, og fordeler derfor lyden forskelligt på de enkelte højtalere.
I et stereo-setup får sub'en en del af stereo-signalet - her er det af stor betydning, om højtalerkonfigurationen er lavet ordentligt. Det drejer sig - for musikelskere - om at få lyden gengivet så naturlig som muligt - dvs som optagelsen var tænkt. Jeg ville nok foretrække at bruge 2 subwoofere sammen med fronthøjtalerne eller to Lab 9 hhv 5.
I et surround-setup (forudsat at kilden er ægte 5.1 eller mer) får subben sin egen andel - enten som Lab2 eller som Lab11. Film har for det meste et "manipuleret" lydspor, forstået på den måde at lyden er en del af billedeoplevelsen og der satses mere på effekter end på "naturlighed".
Kompliceret bliver det så, når vi snakker musik/koncerter med 5.1 lyd. Mange vil nikke genkendende til, at der er kæmpe forskelle i, hvordan lydteknikerne har klaret jobbet. Noget er rigtigt godt - andet er bare bedre, hvis man vælger stereo-lydsporet i stedet.
Igen: man må prøve sig frem, når man skal anskaffe højtalere, og finde det bedste kompromis - alt efter hvor man har sin hovedinteresse.
B&O gør det relativt nemt for os, netop fordi deres audioprocessorer og deres højtalere er så afstemt til hinanden. Tak for det 
Til slut må jeg dog sige, at jeg synes at jeres lille pin-pong med to forskellige subwoofere i et setup lyder lidt for "akademisk" - jeg tror ikke, at det er mange der vil "have brug for/glæde af" den slags overkill.
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
Til top |
|
|
Beo_King Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2011 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 20 December 2011 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er i gang med at skrive en opgave om B&O. Herunder skal jeg lave en markedsundersøgelse.
Opgaven forsøger at undersøge hvor vidt det vil være profitabelt for B&O at oprette et sub-brand, med et mere ungdommeligt
udtryk, således at B&O kan få fat i målgruppen under 40 år, som har haltet meget.
Meningen er at det nye sub-brand skal gå under et andet navn således at det ikke skader B&O's nuværende image, men det
skal stadig være tydeligt at det er B&O som producerer produkterne
Det ville være en rigtig stor hjælp hvis i gad at svare på nedenstående spørgeskema
http://www.surveymonkey.com/s/QBRG7PY
Hvis i har andre kommentarer eller råd til ovenstående tages disse også i mod med kyshånd
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 20 December 2011 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Beo_King, og velkommen til
Bang & Olufsen Play og B&O Play er valgt som navne til det nye sub-brand. Bare der så ikke kommer altfor mange underlødige B&O prudukter på markedet, som f.eks BeoLit 12. Det er da synd for de unge der handler i Apples butikker, hvis de tror at alt fra B&O er på det niveau.
|
|
Beo_King Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2011 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 20 December 2011 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svaret Peter. Vi havde dog regnet med et anden navn en B&O play. Et helt andet navn, men hvor der f.eks. står
powered by Bang og olufsen.
Håber I/du har nogle inputs :).
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 20 December 2011 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmusdc skrev:
Problemet ved at brande sig som B&O play, er stadig B&O er i navnet. Når man laver et produkt, så skal man se om det kan tage eller give til den overall brand value du nu engang har i virksomheden. B&O navnet i samvirke med Samsung med Serene og Serenata var også noget der var med til at sælge B&O negativt.
Personligt ville jeg ikke købe et Sub brand, da jeg føler man opretter disse subbrands, for at producere produkter med et andet kvalitets mæssigt og finish mæssigt koncept. Beovision 8 burde nok f.eks. have været brandet som noget andet, da det personligt i min mening, ikke tilnærmelses vise ligner det jeg regner med at få hvis jeg køber B&O, plastik med gummi maling, og meget lidt alu og intet frontglas, er ikke et rigtigt B&O produkt.
|
|
|
Hvor er jeg enig med Rasmusdc. Lad Beko om at sælge lavkvalitets produkter.
____________________________________________________________ ______
Læs om dette på side 172.

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 22 December 2011 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
En Julehistorie ...
Der var engang en perfekt mand og en perfekt kvinde, som mødtes, flirtede og giftede sig. Deres ægteskab var naturligvis perfekt.
Lillejuleaften kørte det perfekte par i deres perfekte bil ad en øde vej. Det var frygteligt vejr, og vejen var meget glat. De så, at der var sket en ulykke og standsede naturligvis deres perfekte bil for at hjælpe.
Det var julemanden, der var væltet med sin kane fyldt med gaver. Det perfekte par ønskede ikke, at tusinder af børn skulle undvære deres julegaver, så de tog julemanden med alle hans pakker ind i deres perfekte bil, så gaverne kunne blive delt ud til de ventende børn.
Men det var jo et forfærdeligt vejr, og pludseligt kørte også det perfekte par galt i deres ellers perfekte bil. Kun én af de tre i bilen overlevede. Hvem?
Selvfølgelig den perfekte mand overlevede. Det siger jo sig selv, for han var den eneste person i denne historie, der eksisterede i virkeligheden. Alle ved jo, at julemanden og den perfekte kvinde ikke eksisterer.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
beoMads Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2011 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 15
|
Sendt: 23 December 2011 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe - fedt juleindslag - kan især godt liŽ at bilen kan samles med én nøgle!! Og så selvfølgelig "fru Pan" også  ... GoŽ jul.
|
Til top |
|
|
millemis Forum Bruger

|
Sendt: 23 December 2011 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bang&Olufsen køber SAAB
Der går åbenbart mange rygter i denne sag 
På en spansk hjemmeside kunne man læse en anden meddelelse - så hvad skal man tro på 
Der refereres til en sædvanligvis yderst troværdig kilde, som arbejder for en B&O-forhandler i Spanien.
Her en tilrettet Gurgle-oversættelse af teksten:
Tip til næste års julegaveønskeseddel
B&O har netop købt det konkursramte velrenomerede svenske bilfirma SAAB for en endnu ukendt sum.
Den første nye bilmodel forventes i løbet af de næste 5-6 år. Den bygges helt fra bunden, designes af et eksternt designerteam i Letland - og kommer til at hedde "DaCapo". Prisen vil ligge på omkring de 700.000 DKK. Heri er dog indregnet de fejlretninger og opdateringer, der måtte komme i løbet af de første 3 år. Bilen forventes at have optimale køreegenskaber senest 4 år efter udleveringen.
Ledelsen i B&O forventer ligeledes at salget af lydsystemer til biler (Automotive) herved kan øges.
"DaCapo MK1" kan allerede nu forudbestilles. I følge ubekræftede rygter lanceres en efterfølgermodel i år 2020.
Hilsen Drillemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
Til top |
|
|
Lennart4 Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 208
|
Sendt: 26 December 2011 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
 God jul, og godt nytår folkens
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 28 December 2011 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
B&O Play Soundbar -
B&O Play digital Soundbar, med ICEpower moduler 2 x 40 watt for diskanterne -4 x 80 watt for mellemtonerne -1 x 100 watt for subwoofer.
Indbygget D/A konverter - DAB+ / FM tuner - Apple TV2 - Kabel tilslutning for iPad/ iPode - Trådløs USB 3 dongle modtager A/V fra din netværktilsluttede computer / NAS server. Via det tilsluttede TV panel, fjernbetjenes med Beo4. Få overblik via skærm menuerne.
Måske allerede til febuar 2012 vil B&O Play Soundbar blive tilgængelig. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Peter VTEC Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 439
|
Sendt: 28 December 2011 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lad os nu se om ikke også den bliver udskudt 
Nå spøg til side, vi glæder os til at se den B&O, og ikke mindst prisskiltet den skulle jo blive en entry model. __________________ Mmmm VTEC!
|
Til top |
|
|
millemis Forum Bruger

|
Sendt: 28 December 2011 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:

BeoCenter 3 digital / Soundbar med ICEpower moduler 2 x 40 watt for diskanterne -4 x 80 watt for mellemtonerne -1 x 100 watt for subwoofer.
Indbygget D/A konverter - DAB+ / FM tuner - Apple TV2 - Kabel tilslutning for iPad/ iPode - Trådløs USB 3 dongle modtager A/V fra din netværktilsluttede computer / NAS server. Via det tilsluttede TV panel, fjernbetjenes med Beo4.
Peter Pan har vist været en tur på ønskeøen

Er der mon masterlink i den??? __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
Til top |
|
|
millemis Forum Bruger

|
Sendt: 28 December 2011 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter VTEC skrev:
Nå spøg til side, vi glæder os til at se den B&O, og ikke mindst prisskiltet den skulle jo blive en entry model.
|
|
|
Hej Peter VTEC,
entry - ja, ja så bliver det uden surroundmodul, uden powerlink/rj45-stik og uden masterlink/beonet. Men flot bliver det sikkert.
Det har vi jo set før 
Springet op til en BV12-65 er jo lidt stort - hvad er der til de, som vil have B&O-teknologi, men ikke lige har de fornødne 1000-lapper parat?
Hilsen Flæbemissen
P.S hvad skal vi egentlig bruge masterlink/beonet/networklink til i fremtiden??
Vi skal da bare have et tv i hvert rum med en HD-tuner, en analog lyd-indgang (til en ekstern DAC) og..... 2 HDMI-indgange til en ATV2 og en netværks-bluray-spille (en OPPO?) - med puc-understøttelse. Så har vi da alt det netværk, vi har brug for nu om dage.
Eller hvad??????? __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 28 December 2011 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
Bang & Olufsen er bestemt i fuldgang med at løse analog / digital lyd problemet i B&O's linksystem. De er fulgt ud klar over at tiden IKKE lige nu er til at svigte, hverken gamle eller nye kunder.
Der har længe været snakket om en afløser for BeoSystem 3. Denne afløser havde vi håbet på at få at se, ved lancering af BeoVision 12-65", men det vil fortsat være BeoSystem 3 (3D) der er platformen i
BeoVision 12-65" når den til marts kommer i butikkerne. Det er også derfor, at den reol under fjernsynet
stadig er nødvendig, BSy3 skal jo gemmes et eller andet sted.
Om det er fordi at det Kinesiske hjemme markedet har fået travlt med at opfylde deres egne behov, eller hvad der er årsagen til forsinkelsen af en BeoSystem 3 afløser, ved jeg ikke. Men når den kommer tror jeg vi får et produkt som er langt mindre end tidligere, og som samtidigt løser problemet på en måde, så både analog og digitale link signaler kan håndteres i / med, en og samme boks.
Jeg vil sige det på den måde: Nu har Bang & Olufsen svigtet Apple butikkerne, så amerikanerne ikke har fået julegaver, svigter de også mig er timeglasset fyldt, og de kan godt dreje nøglen. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
millemis Forum Bruger

|
Sendt: 28 December 2011 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Bang & Olufsen er bestemt i fuldgang med at løse analog / digital lyd problemet i B&O's linksystem. De er fulgt ud klar over at tiden IKKE lige nu er til at svigte, hverken gamle eller nye kunder."
Helt ærligt Peter, hvad skal vi bruge B&O's nye linksystem til?
Det, som de "er i fuld gang med" at udvikle, er da ikke andet end det gamle analoge system med nye (og bedre CAT7-) kabler og stik. Det meste af det er for den sags skyld allerede udviklet og hedder IHC NET B&O.
Hvor ser du et nyt digitalt linksystem? Hvornår tror du, at de i Struer får kapacitet til at udvikle noget link med en digital protokol ("digital lyd").
Ny hører jeg i min øresnegl: "HDMI MATRIX" - ok, det er en software, som kan aktiveres i nyere B&O-tv (mod betaling, selvfølgelig), og en hardware, som så sættes til tv og giver mulighed for tilslutning af op til 32 eksterne kilder, fordeling osv. Er der nogle, der har set bare ét sådant system i aktion. Det hører vist hjemme i "High-price-afdelingen" - eller i et showroom. Når man tænker på omkostningerne plus besværet med/omkostningerne ved kabler og installation, må man have lov til at spørge, om det er "løsningen"? Den forhandler, som jeg spurgte ang. matrix'en, da jeg dengang fik mit nye BV, måtte ringe til Struer for at få noget at vide herom - han kendte det ikke! (Kom så beobrian!!)
For 2-3 år siden ville et nyt digitalt NetworkLink/Beonet have været banebrydende. Nu er det for længst overhalet af andre teknologier.
Du kan da selv fra din PC/NAS overføre film og musik til din OPPO, der hænger på dit BV 7-40. Det kunne du også gøre til flere rum, hvis du havde det/ville det. Og endda forskelligt indhold til de forskellige rum.
DNLA-teknologien gør dette muligt - der er utallige firmaer, der arbejder med dette. F.eks. er alle nyere tv forberedt hertil - omend det ofte er halvhjertet implementeret.
Apples variant er sogar ved at være "markedsførende", fordi de har forstået at perfektionere det/forenkle betjeningen. Overfør det du vil fra din PC/MAC eller din iPod/iPad til en ATV" eller (lyd) til en Apple Express. Forskelligt indhold til forskellige rum - alt sammen kontrolleret via en håndhold enhed.
Video, audio, billeder, netradio, podcasts, YouTube, fra en iPad2 til ATV2 nu sogar hele skærmindholdet.
Det er kun et spørgsmål om tid, før fornuftige android-baserede løsninger er på markedet.
Jeg ved, at du holder meget af din DAB-radio, men når man nu kan få alle stationer via nettet - og med tiden sogar i bedre kvalitet, fordi hastigheden på internettet bliver større og større. Den gamle FM-radio levner jeg ingen chance (selvom kvaliteten her kunne være god) - den tid er også snart forbi, ligesom det er helt slut med de analoge kabeltv-signaler inden længe.
Jeg bruger selv mit linksystem temmeligt intensivt - til at høre cd'er og at høre musik/netradio fra min Squeezebox. Men det varer nok ikke længe, får jeg vælger bare at sende det rundt til de enkelte rum efter behov. indtil videre og til disse behov virker min analoge link fortrinligt. Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at vente på noget digitalt link fra B&O.
Video-fordelingen via antennekabel har jeg forlængst skrottet - her gør netværksafspillere/ATV2 og lokale bluray-afspillere et meget bedre job. De digitale signaler fra HD-tunere og bluray-spiller kan jo alligevel ikke overføres uden videre - og hvis, så kun i mindreværdig kvalitet.
Nej, det er et projekt, som B&O burde stoppe. Her kan de fint kooperere/købe ind hos/med andre - MasterLinkGateway'en kunne være deres bidrag.
Og koncentrere sig om deres kernekompetencer inden for lyd og billede - så de kan overleve. __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 29 December 2011 kl. 08:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
Nu lyder du som en fortabt sjæl, der skal tilbage i folden. 
Sæt en time af og Tryk her. og kom ind i folden igen 
Sagen er lagt i gode hænder, Intel løser nok opgaven med en afløser for BeoSystem 3. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 30 December 2011 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til inspiration - Tryk 

I soveværelset ? ja du vælger selv.
Undskyld men! BeoSound 8 indeholder kun en forstærker og en elegant dockingstation.
BeoSound 8 skal kunne streaming musik fra internettet og modtage trådløs lyd rundt i boligen, til den placering man netop her og nu vælger for sin BeoSound 8.
Udover at have DAB +/FM tuner, er fremtiden at spille musik direkte fra Internettet. AirPlay må ikke være begrænset til iTunes, men give adgang til alle streaming-tjenester som Spotify mm. Dette er tjenester man abonnere på, og det skal være muligt selv at vælge hvor man vil hente sin musik.
Vil jeg høre min egen musik via mit netværk, bør det være muligt at oprette forbindelse til routerens konfigurations side og finde BeoSound 8, som efter opsætning trådløst afspiller musik fra biblioteket på min NAS - USB-MemoryStik eller computer.
BeoSound 8 vil så ikke kun være en forstærker med dockingstation for Apple's produkter, men langt mere interessant.
Lige sådan et produkt står jeg og mangler, nu hvor Bang & Olufsen ikke har formået at give mig mulighed for afspilning af digital lyd over min MasterLink til LinkRum. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|