| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 September 2012 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej millemis
Jeg syntes da mine BeoPlay A9 AirPLay er meget pæne, så det behøver B&O da ikke at lave om på. De matcher til robot støvsugeren 
Nå spøg til side:
BeoPlay A9 AirPLay er noget helt nyt for PLAY kunde. En smuk højttaler fra en ny designer, for B&O. Den skal virkelig set og høres. Du vil se tilslutning via AirPlay, DLNA. En docking, med nemme opsætning, samt flixibilitet i placering og anvendelse. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 24 September 2012 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|
Hej millemis
Jeg syntes da mine BeoPlay A9 AirPLay er meget pæne, så det behøver B&O da ikke at lave om på. De matcher til robot støvsugeren 

Nå det vigtigste er, de nye BeoPlay A9 højttalerne er til stereo, og uden kabel. |
|
|
Skide være med A9. Hvem er hun, kan hun købes og hvis JA. Så tager jeg 2 stk  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 24 September 2012 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre Det kan godt være at hi-fi kan give udgifter i opstarten, og gennem årene. Men hold dig fra Ofelia, for hun er dyr i drift hele tiden.
 Pierre- Det er billigere at købe to bånd.  Bånd til Beocord 8802-V, system video 2000.
|
| |
millemis Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 24 September 2012 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Pierre,
Det bliver lidt lige som at spille 4-hændigt klaver
Hilsen Måbemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 24 September 2012 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Hej millemis
Nå det vigtigste er, de nye BeoPlay A9 højttalerne er til stereo, og uden kabel. |
|
|
Hej Peter,
hvis man så køber 5 styk, får man så surround-lyd - du kan jo montere en subwoofer på din støvsugerrobot.
Lav lige et diagram til kablingen, Peter.....ØH, det er jo trådløst, så det behøver du alligevel ikke.
Hilsen Pjattemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2012 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så starter nedtællingen til lanceringen af BV11 - der er nu knapt 15 dage til godteposen åbnes.
Endnu er intet billede dukket op - vil det lykkes denne gang
Kortene holdes tæt til kroppen i Struer, men det vides dog, at det bliver det første Bang & Olufsen tv med smart tv-funktioner -
også kaldet " home and web media".
Og tv'et kommer IKKE med ML, men understøtter den nye Network Link-standart.
Heldigvis lanceres samtidig en konverter - "NLML BeoLink Converter" kommer den vel til at hedde.
Det lader altså til, at alle med blot den mindste lyst til at få et NYT tv fra Bang & Olufsen godt kan begynde
at spare op
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 26 September 2012 kl. 08:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis den nye BV 11 kommer til at ligne det forslag Peter kom med længere oppe, så bliver det ikke så ringe enda.
Men det bliver spændende at se, hvorledes det kommer til at se ud..
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 26 September 2012 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|

Bang & Olufsen har inviteret særligt udvalgte til global produkt lancering, under temaet "Udfordre dine sanser". Pressemøde er den 10. Oktober 2012.
Der er tale om nyheder under Bang & Olufsen-brandet, der er Bang & Olufsen,s eksklusive produkt linje. Her forventer jeg BeoVision 11 TV i størelse 40-46-55 tommer med "Smart TV"-funktioner. Den længe ventet selvstændige B&O MasterLink converter box, med NL/ NetLink og ML/ MasterLink tilslutning.
Der er også nyheder på vej under B&O Play-linjen. Jeg forventer vi ser BeoPlay A9 AirPLay, + evt. overraskelser som at Airplay vil understøtte DLNA, en egen app, transportable trådløse højtaler. De nye B&O Play-produkter lanceret måske tidligere end 10 Oktober.
Oplysninger samlet fra denne tråd og andre stedet, men lad os nu se.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Nesta Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2011 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 130
|
| Sendt: 26 September 2012 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
B&O har optaget et nyt patent til en ny fjernbetjening. Desværre er det nok lige sent nok, hvis den nye fjernbetjening skal blive klar til den kommende lancering d. 10 okt. 
Men det er da alligevel interessant nyt til fremtiden!
http://jyllands-posten.dk/aarhus/article4852495.ece
Studerende skaffer B&O-patent
B&O søger patent på ingeniørstuderendes nyudviklede fjernbetjeningsmetode.
En gruppe studerende på Ingeniørhøjskolen Aarhus Universitet har udviklet en ny fjernbetjeningsmetode, der er så god en idé, at Bang & Olufsen vil søge patent, oplyser firmaet.
"Det er en ide, som er enormt innovativ og i god tråd med vores produktportefølje," siger forskningschef i Bang & Olufsen Søren Bech.
Han vil af kommercielle årsager endnu ikke kan udtale sig nærmere om produkttypen, men bekræfter, at det er sandsynligt, at de studerendes idé vil få indflydelse på virksomhedens fremtidige sortiment.
Forståelse for målgruppen
Ifølge Ingeniørhøjskolen Aarhus Universitet er patentidéen baseret på allerede kendte teknologier, men de er sat sammen på en måde og tænkt ind i en sammenhæng, der vil komme til at give en helt ny brugeroplevelse.
Vi har brugt meget tid på at forstå vores målgruppe og koble vores tekniske viden sammen med indsigt i mennesket og brugskonteksten. Og det var her, vi fik idéen, siger ingeniørstuderende fra Aarhus Universitet Søren Jensen, der har været med til at udvikle det nye patentkoncept.
Vigtig inspirationskilde
Forskningenschefen i Bang & Olufsen understreger, at ideen er et eksempel på, at det langt fra altid er tung forskning og ny teknologi, der fører til de største innovationer eller nye patenter.
"De studerende er en vigtig inspirationskilde for os. De er ekstremt kreative og bidrager med nye måder at tænke på. Mange gange handler innovation om at tage kendte løsninger og give det et twist eller at spotte en ny brugssammenhæng," siger Søren Bech.
Kun én gang før har Bang & Olufsen taget patent på en idé fra ingeniørstuderende.
Denne gang huskede jeg teksten, Peter Pan 
|
| Til top |
|
| |
Nesta Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2012 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forresten behøver vi ikke at vente helt til den 10. okt på den samlede lancering af de nye produkter (som Peter Pan også er inde på i hans sidste indlæg).
De bliver angiveligt lanceret allerede i næste uge, omkring d. 3-4 okt.
http://epn.dk/teknologi2/article4852977.ece
Mvh
Nesta
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2012 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Nesta,
på B&O's hjemmeside kan man ikke finde en sådan pressemeddelse. Jeg ved ikke, hvor JP har det fra.
Ydermere lyder det usandsynligt, at de inden for en god uge skulle afholde to forskellige events
.
Mon ikke Beoplay A9 bliver lanceret samtidig med BV11 den 10. oktober i Danmark og efterfølgende andre steder også.
Vi må lade os overraske.
Hilsen Millemissen
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 26 September 2012 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror den er god nok millemis.
Man vil ikke blande Bang & Olufsen eksklusive produkt linje og B&O Play-linjen sammen. Derfor B&O Play-linjen de først dage i Okt. Og Bang & Olufsen eksklusive produkt linje d. 10 Okt. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
D A O Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2465
|
| Sendt: 26 September 2012 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 26 September 2012 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
D A O At en ingeniørstuderende er en vigtig inspirationskilde for B&O, bærer lønnen i sig selv.
------------------------------------------------------------ --------

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 27 September 2012 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr_Tarantino skrev:
| Er der iøvrigt nogen der ved om man kan få nye puder eller hvad man kalder dem til Beoform 1 hovedtelefoner? Mine er begyndt at smuldre lidt. |
|
|
Slet ingen der kan hjælpe? 
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 27 September 2012 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Jeg tror den er god nok millemis.
Man vil ikke blande Bang & Olufsen eksklusive produkt linje og B&O Play-linjen sammen. Derfor B&O Play-linjen de først dage i Okt. Og Bang &
Olufsen eksklusive produkt linje d. 10 Okt. |
|
|
Hej Peter,
jeg lader mig gerne overraske - jo før den kommer jo bedre
Jeg er dog ikke enig med dig i "at man ikke vil blande de to linier sammen".
BeoPlay A9 bliver skam eksklusiv nok - det er bare et produkt til en anden eller bedre sagt en bredere målgruppe.
Efter min mening vil det være spild af resourcer, at lave to events - det er de samme journalister, der kommer til begge.
Forøvrigt sælges den jo også samme sted som "de eksklusive ting" - nemlig i B&O-butikerne. B&O Play-produkterne vil fremover
få en fremtrædende plads i butikkerne - i tillæg til salget via 3-partsforhandlere og onlinesalget.
Det kunne give mening, hvis A9'eren lanceres i USA som det første. BV11 skal præcenteres i Danmark som det første sted.
Vi får at se!
Hilsen Millemissen
|
| Til top |
|
| |
Nesta Forum Bruger

|
| Sendt: 27 September 2012 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Efter min mening vil det være spild af resourcer, at lave to events - det er de samme journalister, der kommer til begge.
|
|
|
Der kan være en særskilt pointe i at holde gang i den jounalistiske gryde med flere lanceringstidspunkter.
Ja det er de samme jounalister der kommer til de evt. flere lanceringsevents, men når man lancerer på flere tidspunkter kommer der jo også automatisk mere omtale og flere artikler ud i aviserne med nyheden om nye B&O-produkter.
Mvh
Nesta
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 27 September 2012 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr_Tarantino - Spørg din B&O forhandler.
millemis - Produkter fra B&O Play-linjen kommer bare. Her er ikke råd til lanceringsevents. 
Nesta - Du har en god pointe der. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 27 September 2012 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|
Mr_Tarantino - Spørg din B&O forhandler.
millemis - Produkter fra B&O Play-linjen kommer bare. Her er ikke råd til lanceringsevents. 
Nesta - Du har en god pointe der.
|
|
|
De er udgået - derfor jeg spørger her ;)
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 28 September 2012 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
OBS! jeg har idag den 28-9-2012 i min B&O butik fået at vide at div. RJ45 adapter kabler f.eks fra Playmaker til div. skulle ligge i butikkerne i løbet af 14 dage.
Det er muligt at overføre div. lydsignaler fra Playmaker, både til det gamle Master Control Link (MCL) og MasterLink (ML) linksystemet via et B&O audio master produkt, f.eks BeoSound 3000.
Se tegning her. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |