Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
Sendt: 09 Januar 2013 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
Dine fjbt. i linkrum, kan de bruges i hoved rum, til at betjene V1. Er de med navigationsknap. Eller er det den samme fjernbetjening ? Du bruger over det hele ?
Bruger siden: 18 Oktober 2012 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 111
Sendt: 09 Januar 2013 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
Bruger normalt aldrig fjbet i linkrum men har for testens skyld prøvet med min nye fjbet. med nav.knap.
Men ingen af mine fjernbetjeninger virker direkte på bs5 ...
Bruger siden: 18 Oktober 2012 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 111
Sendt: 09 Januar 2013 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
Bs5 er indkøbt ved lanceringen tilbage i 2008 og ja den gamle beo4 og min beo5 har virket. Det nye er min v1'er og
Tilhørende beo4.
Jeg kan dog ikke sige hvorlænge mine gl fjernbet ikke har virket da jeg oftest har brugt ipad/iphone i stuen sammen med bs5 og i
Linkrum bare trykket på "link hovedet" eller hvad den nu kaldes.
Måske jeg har fjumret i opstillingen et eller andet sted eller måske det skyldes opdatering af bs5 ? Ved det ikke ..
Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
Sendt: 09 Januar 2013 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
gl olsen skrev:
Bs5 er indkøbt ved lanceringen tilbage i 2008 og ja den gamle beo4 og min beo5 har virket. Det nye er min v1'er og Tilhørende beo4. Jeg kan dog ikke sige hvorlænge mine gl fjernbet ikke har virket da jeg oftest har brugt ipad/iphone i stuen sammen med bs5 og i Linkrum bare trykket på "link hovedet" eller hvad den nu kaldes. Måske jeg har fjumret i opstillingen et eller andet sted eller måske det skyldes opdatering af bs5 ? Ved det ikke ..
Så vil jeg lade en B&O mand se på det. Det virker mystisk. Havde du tidligere et B&O tv koblet til den ?
Hvilken App bruger du ? Nu kunne det jo være jeg kunne gøre fruen glad Og du gør det uden MLGW ? Så kan jeg spare på min BEO 6
PS: Min BS5 er pakket væk i øjeblikket da jeg dagligt (næsten) har håndværkere og de skulle nødigt få gode ideer. Frygteligt at man skal tage den slags hensyn !
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum