| Forfatter |
|
millemis Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 10 Februar 2014 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis man er smart og placerer NL/ML-converteren det rigtige sted, får man faktisk en BeoLink Active med i købet!
Pris er altid relativ - der er vel ikke nogen, der forventer at den skulle være gratis.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 10 Februar 2014 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
@MM
Et "originalt" skilt ser således ud :

/Dr. G
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Februar 2014 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du mener det med æblet __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 12 Februar 2014 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr. G skrev:
Jeg må en dag se PP's kælder -> Det lyder som det rene slaraffenland, med alle de gode design ikoner. Og hvem ved, måske der er nogle fede skilte, han går og gemmer fra os andre
/Dr. G |
|
|
Dr. G
En BeoVision 7-40" Mk V skærm Her. Som reserve var måske god at have stående i kælderen
Jeg vil da som B&O gerne give 10 kg. for sådan en fejl fri Mk V Tv-skærm. Og så behøver du ikke at købe et nyt tv. Men levering, med koden er en betingelse.
TV producenterne forsøger at få os til at jagter enden af regnbuen, med de nyeste teknologier som 3D eller 4K. Uanset produkt mærke kan alle TV fladskærme fra 10/12.000 Kr. gengive et god billede, men ikke god 5.1 surround lyd.
Grundet design, og den gode indbyggede BeoSystem 3/ lyd og billede processer, elsker jeg BeoVision 7-40"Mk III, og vil prøve at få det genoplive hvis det en dag dør, eller erstattet. Ikke med BV7 Mk VI med 3D, men med et BeoVision 7- 40" Mk V (5), uden indbygget Blu-Ray afspiller. At kunne bevare motorstand med BeoLab 7-4 absolut medvirkende til den gode 5.1 surround lyd. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Februar 2014 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er den første online butik med hele Bang & Olufsen (og B&O Play) sortimentet åbnet:
Se her
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 12 Februar 2014 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor skulle du helt til Frederikshavn millemis, for at banke din B&O butik op, når du bare kan sælge online.

Men tillykke, og held og lykke. Det ser jo godt ud uden pang farver.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Februar 2014 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er B&O i Frederikshavn jo ikke et ukendt sted - det er en autoriseret forhandler, vi snakker om - (selvom forretningen gennem
årene har ført en lidt omtumet tilværelse).
Mon det bliver alle og enhver forundt at starte en online-shop - det tvivler jeg på.
Jeg tvivler også på, om en online-shop UDEN en almindelig forretning i baghånden, vil være en god idé.
Mon ikke det er mere reklame-stunt for en eksisterende forretning, end det er 'ny salgskanal'?
Så, Peter Pan - der er nok ingen mulighed for gode online-tilbud fra mig til dig i denne omgang
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 12 Februar 2014 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ MM
Så håbe jeg på at andre kan komme med et godt tilbud på mit næste B&O design ikoner Her til kælderen.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2014 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej P.P.
hvorfor vente?
Se da og få købt den, så du kan få glæde af den straks.
MM
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 13 Februar 2014 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ MM
Det bliver nok svært da der ikke er meget at tjene for sælger, i en handel hvor mit BV Mk III panel indgår. Her kan du se hvorfor. ------------------------------------------------ Prisliste gældende f.o.m 1. December 2007
BeoVision 7-40" Mk III. Type 9376. Nov. 2007. Inkl. BeoLab 7-4. Inkl. Beo5. Inkl. DVD. Pris 87.270 Kr. Minus BeoLab 7-4. Pris 23.998 Kr. & Beo5. Pris 4.195 Kr. = Nypris for panel inkl. DVD afspiller. 59.077 Kr.
Divideret med 3 = Min Brugt pris.19.692 Kr. --------------------------------------------------
Ifølge Prisliste gældende f.o.m 1. December 2010 -
BeoVision 7-40 Mk V (5). Type Nr. 9641. Uden Blu-ray afspiller. Aug. 2010. Pris 54.490 Kr. Minus Beo6 til 4.795 Kr. som var med i prisen. Nypris for panel allene 49.695 Kr.
Divideret med 2 = Brugt pris jeg vil betale 24.847 Kr. -------------------------------------------------
Det giver en bytte pris på 5.155 Kr. til sælger. Plus opdatering af panelet til SW version 11.37a samt indlægning af de tre PUC koder jeg har brug for. Og levering.
MM - Finder du noget på din vej, der matcher dette er jeg interesseret. --------------------------------------------------
Når du ser højere priser, er det Inkl. Moterstand, nyværdi 7.395 Kr. og Inkl. højttaler nyværdi 23.998 Kr. Og muligvis en garanti. Samt en god forhandler fortjeneste.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2014 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver nok svært overhovedet at sælge ( hhv give i bytte) en BV7-40 MK3 uden MPEG4-tuner indbygget.
De tunere er så godt som ikke til at få mere.
Og det bliver nok ikke bedre af at vente.
Min pointe var bare, at du da hellere skulle have glæde af en MK5 nu, end at vente til du engang skal på plejehjem 👴
MM
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 13 Februar 2014 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ MM
Bemærk: Mit tv er et BeoVision 7-40"Mk III med BSy3. Efter BV MK II passer den opgraderede DVB HD MPEG4 tunerne, og op gennem alle BV 7 modellerne. I 2007 måtte jeg af med 18.000 Kr. i bytte for mit nuværende Mk III. med BSy3 og HDMI indgange.
------------------------------------------------------------ -------------------------------
Dette tv er samme model som mit første BV7 Mk II TV. Se her
BeoVision 7-40" MK2 Årgang 2006. Pris 19.995 Kr. Uden HDMI indgange og DVB tuner, men analog tuner. Men mulighed for DVB HD, DVB T/C Mpeg 4. - -
Opdatering med DVB HD MPEG4 tunerne findes tilsyneladende stadig til Mk II. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2014 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bemærk, at der står "priser fra"!
Jeg kender godt disse 'MPEG4-tunermuligheder' - dem skal man (efter min mening) holde sig fra...
...med mindre vi snakker 10-12.000 kr for en MK2 incl tuneren.
MM
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 13 Februar 2014 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
@PP
"BeoVision 7-40" MK2 Årgang 2006. Pris 19.995 Kr. Uden HDMI indgange og DVB tuner, men analog tuner. Men mulighed for DVB HD, DVB T/C Mpeg 4. - - Den mulighed findes altså stadig. "
Bortset fra at det er ikke til at opdrive et DVBHD (Mener det heder HDscaler eller noget i den stil) modul til MKII. De laves ikke mere.
/Dr. G
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 13 Februar 2014 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ MM / Dr. G
Efter annonce teksten har denne B&O butik stadig mulighed for opdatreing af en Mk 2 med DVB HD, DVB T/C Mpeg 4. Her er det kun prisen der ændre sig. ??? __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 13 Februar 2014 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Dr. G
Jeg bemærk lige, det er din ven i Skødstrup, der har det Mk 2 TV til salg, Så det med tuneren kunne du jo nemt få klarhed over. ? __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Rasslyn Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 36
|
| Sendt: 13 Februar 2014 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Seneste nyt:
Beolit 12 lanceres i farven hvid inden for ca. 2 uger.
Det rygtes, at B&O barsler en kampagnepris på Beolab 14.2 + Beosound 5 Encore til en samlet pris på 18.000kr. Alletiders mulighed for at anskaffe
sig et klassisk B&O set-up til en rimelig pris
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 13 Februar 2014 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Rasslyn
Ja Rasslyn - Hvis det er alt afgørende at der står Bang & Olufsen på dine produkter. Men når det er sagt, er BeoLab 14.2 og Beolit 12 de to største lydmæssige katastrofer B&O har lanceret i nyere tid. Når du ser BeoLab 14.2 til kampagnepris, er det ikke for at give os forbruger en god lyd oplevelse, men alene for at B&O kan få penge i kassen.
Beosound 5 Encore, er udgået af B&O's sortiment, så de sidste skal væk fra hylderne.
Du vover ikke at kalde Beolab 14.2 for klassisk B&O en gang til.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Rasslyn Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 36
|
| Sendt: 13 Februar 2014 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|