| Forfatter |
|
MoTiNi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
SE alle BV7-40 mk.III ejre.Jeg har oprettet en tråd her, hvor jeg godt kunne tænke mig at der også bliver svaret, så jeg kan holde mit spørgsmål adskilt fra andre spørgsmål og svar her i denne tråd. Håber i vil kommen med jeres syn på sagen.
__________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spørgsmål ang. BV7-40" mkIII.
Da mkIII blev udskiftet til mkIV kørte B&O et rest tilbud på alle mkIII skærme. Er der nogle der kan huske hvad det tilbud var
mkIII er det ikke et 1080 panel altså full HD
__________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
frankmj Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2009 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Spørgsmål ang. BV7-40" mkIII.
Da mkIII blev udskiftet til mkIV kørte B&O et rest tilbud på alle mkIII skærme. Er der nogle der kan huske hvad det tilbud var
mkIII er det ikke et 1080 panel altså full HD
|
|
|
Jeg gav 44.000.- kr for mk.III inkl DVD drev __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, jeg fik DVD'en med uden beregning. Men når man så har bøvlet med billede fejl siden det blev leveret så var jeg ved at fortryde at jeg har brugt så mange penge på BV7-40 Men Peter Pan og Pierre, er det her noget I kender til læs her
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi, du har så sparet 15.755 Kr. + evt. Beo4 og lav stand.
Jeg har læst, og det lyder ikke godt, når de ikke kan finde fejlen. Men at nedgradere til SW 5.02 hjælper nok ikke i dette tilfælde.

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi
For mig lyder det som om at der var/ er problemer med den lille sensor som styre lysstyrken ved de forskellige lysforhold (gir det mening )
Jeg har fået et godt tilbud fra min lokale B&O pusher. Et BV7-40" mkIII m/ dvd (kan også få det med BD, men vil ikke betale det extra), digital modul, BL7-2, lav gulvstand m/ motor og BS3 opdateret til sidste nye version. Det kommer direkte fra fabrikken i struer, så ikke noget med et tv som har været hos en eller anden kunde. Det har faktisk kun været tænt i 10 timer ialt
Og lad mig bare sige en ting............. MoTiNi, du har betalt for meget Så det tror jeg sku at jeg hopper på, selvom billede ikke lever 100% op til mine forventninger  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
MoTiNi, du har så sparet 15.755 Kr. + evt. Beo4 og lav stand. Prisen på de sidste Mk III, kun for skærmen med DVD var 59.755 Kr.
Jeg har læst, og det lyder ikke godt, når de ikke kan finde fejlen. Men at nedgradere til SW 5.02 hjælper nok ikke i dette tilfælde. |
|
|
Nej fejlen var der både med SW6.** og efter jeg fik opdateret til SW7.05 __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
MoTiNi
For mig lyder det som om at der var/ er problemer med den lille sensor som styre lysstyrken ved de forskellige lysforhold (gir det mening )
Jeg har fået et godt tilbud fra min lokale B&O pusher. Et BV7-40" mkIII m/ dvd (kan også få det med BD, men vil ikke betale det extra), digital modul, BL7-2, lav gulvstand m/ motor og BS3 opdateret til sidste nye version. Det kommer direkte fra fabrikken i struer, så ikke noget med et tv som har været hos en eller anden kunde. Det har faktisk kun været tænt i 10 timer ialt
Og lad mig bare sige en ting............. MoTiNi, du har betalt for meget Så det tror jeg sku at jeg hopper på, selvom billede ikke lever 100% op til mine forventninger  |
|
|
Ja, det var min klare forklaring på fejlen. Men på værkstedet siger de at de har testet BV7-40'en i hovede og røv og de kan ikke finde nogle fejl på det  Ja, Pierre desværre får vi ikke de samme tilbud, men jeg er nu også ret god tilfreds med det vi fik. Nu kommer der et helt nyt BV7-40, om det er et mk.3 el. mk.4 ved forhandler ikke, men mon ikke det er et mk.3 og det kommer med seneste SW version. Men nu er det jo også bare at sætten en PCer til og vupti så er det opdateret  Så bliver det spændene at se om det er min øjne som den er gal med eller om det virkelig er TV'et som har en fejl. __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
MoTiNi
|
|
|
Jeg prøvede også at se om jeg kunne tvinge TV'er til at skifte lys indstilling ved at holder en lygte hen over sensoren men der skete intet. Den fidus kunne jeg med mit MX7000 og så skiftede det lys-indstilling.
@ Peter Pan Gider du at prøve at holde en lygte foran sensoren og se om dit TV billede ændre sig og så fjerne den igen, så se om billedet falder tilbage til normal indstilling. Vil du prøve det ?
Sensoren sider nederst i samme side som displayet er.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi
Jeg prøver i aften, lige nu skinner solen og der er ingen billede ændring.
Pierre skrev:
| Jeg har fået et godt tilbud fra min lokale B&O pusher. |
|
|
Hvad er prisen på et godt tilbud på BV. 7-40 Mk III DVD, i dag ? __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen MoTiNi
Så er testen gennemført. Resultat i mørkt rum.
Lysstyrke sensor belyst med lommelygte = billedet bliver lysere efter ca. 1 sek.
Lysstyrke sensor uden belysning = falder tilbage til et lidt mørkere billedet efter ca. 1 sek.
Jeg havde forventet det havde været omvendt. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er nok rigtig nok, det er også sådan Panasonic fladskærme fungere.
__________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|
Hej igen MoTiNi
Så er testen gennemført. Resultat i mørkt rum.
Lysstyrke sensor belyst med lommelygte = billedet bliver lysere efter ca. 1 sek.
Lysstyrke sensor uden belysning = falder tilbage til et lidt mørkere billedet efter ca. 1 sek.
Jeg havde forventet det havde været omvendt. |
|
|
Er det tydeligt at se eller skal man have skarpe øjne for at se den ændring ? __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja man skal nok ikke have svejse øjne men både min kone og jeg se det tydeligt.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Oversigt over årgange på Penta højttaler: _________________________________ BeoLab Penta aktiv.
PentaLab 1 type 6601 fra 1986 til år 1989. PentaLab 2 type 6621 fra 1989 til år 1992. PentaLab 3 type 6631 fra 1991 til år 2000. _________________________________ BeoVox Penta passiv.
BeoVox Penta type 6611 fra 1986 til Dec. år 1992. ________________________________________
Læs mere her: http://tinyurl.com/yaay64y __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 24 Januar 2010 kl. 02:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det muligt og købe frontstof til beolab1 endnu mon hos forhandlerne, overvejere og købe et sæt mere til baghøjtalere, men vil jo gerne have samme farve stof på som dem jeg har nu.
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |